Hvor kan vi møde andre hunde i Aalborg?
Fra : Tine

Dato : 12-08-01 21:29

Min ene hund Buske er lige blevet aflivet p.g.a. alder og sygdom.Det var
forfærdelig trist.
Nu har jeg så Kelly tilbage, schæfer-dame, som har været vant til altid at
være sammen med Buske.(7år i godt selskab)
Kelly er ikke ret god til at lære nye hunde at kende, hun er en gimpe, og er
utryg, mærkeligt nok mest overfor små hunde.Jeg giver hende altid mulighed
for det, hvis vi møder en hundeejer, der også gerne vil have hundene mødes,
og når hundene mødes uden snor, går jeg væk fra hende, så hun skal klare sig
selv.Det går nogenlunde.

Mit spørgsmål er derfor: hvor kan det anbefales at tage hen med Kelly, så
hun kan lære at være sammen med andre hunde.. træning/skole/agility eller
andet... i Aalborgområdet.
Venlig hilsen Tine

Fra : Carina Graversen

Dato : 12-08-01 22:48

Hej Tine.

> Mit spørgsmål er derfor: hvor kan det anbefales at tage hen med Kelly, så
> hun kan lære at være sammen med andre hunde.. træning/skole/agility eller
> andet... i Aalborgområdet.

Jeg bor i Aalborg (Frejlev), og træner bla. i DcH-Lindholm lige overfor
Lindholm Høje. Desuden er der også DcH-Aalborg og DcH-Svenstrup her i
nærheden. DKK har sikkert også noget hundetræning, ligesom Vibeke Reese har
hundetræning i Hvorup. Derudover er der flere mindre hundetræningssteder her
i Aalborg-området, og også en agility-forening et eller andet sted ude i
Aalborg Øst.

Der er også en mindre hundeskov ude over kæret (Ved Østre Ådalen). Der er
normalt mange hunde ...

Hilsen
Carina

- - -
Min hunds hjemmeside:
http://hunde.homepage.dk/Daneskjolds_Pippi.htm

Fra : Jensen

Dato : 13-08-01 09:04

Hej Tine

Vi har også haft en problem med at finde træningssteder i Ålborg området,
men nu er det lykkedes.

Vi skal starte til træning i AHA ( Aktiv Hundetræning & Agility) på onsdag
kl. 19
der er hvalpehold, agility begynder og øvede.

Det sker på Ralvej i vestbyen.

Hilsner Joy

Tine <tine@oncable.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b76e6c0$0$358$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...