Kvinde skal piskes
Fra : Martin Larsen

Dato : 28-09-11 00:00

Det drejer sig om en saudisk kvinde som HAR KØRT BIL.
10 piskeslag - så kan høn lære det!
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-15079620

Mvh
Martin

Fra : /john

Dato : 28-09-11 03:28

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Det drejer sig om en saudisk kvinde som HAR KØRT BIL.
> 10 piskeslag - så kan høn lære det!
> http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-15079620

Ja, de dersens muhammedanere er slet ikke så tossede...

Og deres kvinder har fået stemmeret fra 2012 og alting - ih, de ka' vel nok
sagtens :)

Det kæmpede vores piger for og fik for omkring 100 år siden.

Det går da fremad i Muhammedanien - så'n da - one tiny step at the time.

/john

Fra : P.N.

Dato : 28-09-11 08:37

"/john" <nn@ok> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det kæmpede vores piger for og fik for omkring 100 år siden.
>
> Det går da fremad i Muhammedanien - så'n da - one tiny step at the time.

Hør nu her bror lort hvis du kører bil i DK uden kørekort, så får du en bøde
og i gentagelsetilfælde kommer du ind og sidde. Hun havde ikke kørekort og
så er den ikke længere. At kvinder også burde kunne tage kørekort i KSA er
så en anden ting, men jeg er sikker på at det nok snart skal komme.

Fra : Henrik Eriksen

Dato : 28-09-11 09:00

"P.N." <245@mail.dk> skrev i meddelelsen news:j5uire$uma$1@speranza.aioe.org...

> [...]
> havde ikke kørekort og så er den ikke længere. At kvinder også burde kunne tage kørekort i KSA er så en anden ting, men jeg er

Hvad ville straffen have været for en mand der havde kørt uden kørekort? Også ti piskeslag?
Dét er jo det interessante!

I øvrigt kan jeg ikke juble over at kvinder får rettigheder, som de altid burde have haft, i de bananstater.
Det svarer til da den katolske kirke endelig indrømmede at jorden drejer rundt om solen - i 1979!

Man jubler ikke over at det sker. Man ryster på hovedet over, at det først sker nu.

Fra : kk

Dato : 28-09-11 09:24

Henrik Eriksen har bragt dette til os:
> [...]
> rundt om solen - i 1979!
>
> Man jubler ikke over at det sker. Man ryster på hovedet over, at det først

Rigtigt!
Og straf i form af piskning er helt ude i hampen!
mvh
kk :-@

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 28-09-11 10:00

On Wed, 28 Sep 2011 09:37:20 +0200, P.N. wrote:

> [...]
> så er den ikke længere. At kvinder også burde kunne tage kørekort i KSA er
> så en anden ting, men jeg er sikker på at det nok snart skal komme.

Det var dog en latterlig bortforklaring, bror lort.

Islam er et tilbagestående samfundssystem, der burde have været afskaffet
for mindst 100 år siden.

Det eksisterer kun fordi det bygger på generel undertrykkelse af
befolkningen (ligesom kommunismen).

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-09-11 10:08

On 28/09/11 04:27, /john wrote:

> [...]
>
> Det kæmpede vores piger for og fik for omkring 100 år siden.
>
> Det går da fremad i Muhammedanien - så'n da - one tiny step at the time.

Abdullah er nok blevet lidt nervøs her i "foråret" og det kan vel "gå
væk igen" - 80% af kvinderne er tilhængere af deres traditionelle rolle
iflg regeringsundersøgelse.
Om 4 år vil det så være det 3. /kommunalvalg/ i landets historie.

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-09-11 10:29

"/john" <nn@ok> skrev i en meddelelse

> Det går da fremad i Muhammedanien

Hvor ligger Muhammedanien henne ?

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 28-09-11 11:42

Her:

http://www.funpic.hu/en/categories/others-graphics/25551_picture?mode=category&categoryId=11&position=361&large=1

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-09-11 12:47

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Her:
>
> http://www.funpic.hu/en/categories/others-graphics/25551_picture?mode=category&categoryId=11&position=361&large=1

Lige så snart jeg slår Muhammedanien op, så kommer der et link til
højrerabiate racistiske snotskovle, men det bliver jeg jo ikke klogere på.
Har du ikke en henvisning til et link som giver en visning på et rigtig kort
?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 28-09-11 13:25

On Wed, 28 Sep 2011 13:47:00 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> Har du ikke en henvisning til et link som giver en visning på et rigtig kort

Du har sgu da heller ingen humor.

Men her har du lidt faktuel information om "fænomenet".

"Aktuel vejledning for rejsende til Muhammedanien".

http://www.kristeligt-dagblad.dk/laeserdebat/traad/154428

Fra : P.N.

Dato : 28-09-11 13:39

> On Wed, 28 Sep 2011 13:47:00 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller

> Du har sgu da heller ingen humor.
>
> Men her har du lidt faktuel information om "fænomenet".

Så du indrømmer altså at være en af disse højrerabiate racistiske osv, du
syntes det er fedt at træde på andre pga hudfarve eller etnicitet. Er
nøgleordet her ikke "had".

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 28-09-11 14:36

On Wed, 28 Sep 2011 14:38:53 +0200, P.N. wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Så du indrømmer altså at være en af disse højrerabiate racistiske osv,

Hvordan i alverden kommer du frem til den konklusion.???

Jeg linkede til Kristeligt Dagblad, hvor det stod en masse faktuelle
oplysninger, om hvordan man ska forholde sig hvis man rejser i området, og
hvilke love man skal være specielt opmærksomme på.

F.eks. forstår jeg ikke hvorfor det skal være strafbart for ikke-muslimer
at spise i dagtimerne under ramadanen. At muslimer ikke vil/må, kommer da
ikke alle andre ved.

> du
> syntes det er fedt at træde på andre pga hudfarve eller etnicitet.

Hvad i alverden vrøvler du om.???

Islams fascistiske grundsyn, hvad da INTET med hudfarve eller etnicitet at
gøre.

> Er
> nøgleordet her ikke "had".

Had.??? Imod hvad.???

Jeg linkede til Kristeligt Dagblad.

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 07:02

On 28-09-2011 14:38, P.N. wrote:
> [...]
>
> Så du indrømmer altså at være en af disse højrerabiate racistiske osv, du
> syntes det er fedt at træde på andre pga hudfarve eller etnicitet. Er

Beskriver begrebet muhamedanien had? Måske, hvis man mener Muhammed var
en særlig hadefuld og vulgær person

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-09-11 15:09

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du har sgu da heller ingen humor.

Jeg synes da ellers at det var mægtig morsomt, det der med de højrerabiate
racistiske snotskovle.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 28-09-11 15:16

On Wed, 28 Sep 2011 16:09:28 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg synes da ellers at det var mægtig morsomt, det der med de højrerabiate
> racistiske snotskovle.

Jeg ved ikke hvilke søgekriterier du har brugt, så jeg skal ikke kunne sige
om det er morsomt.

Da du bruger betegnelsen "højrerabiate racistiske snotskovle", om de fleste
med holdninger til højre for Enhedslisten, så kan dine søgeresultater jo
være hvad som helst.

Fra : kk

Dato : 28-09-11 17:39

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) har bragt dette til
os:
> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg synes da ellers at det var mægtig morsomt, det der med de højrerabiate
> racistiske snotskovle.

Nu er du (sgu') for pjattet din røde aberøv!!!
mvh
kk

Fra : wilstrup

Dato : 03-10-11 18:57

<kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en
> meddelelse

> Jeg synes da ellers at det var mægtig morsomt, det der med de
> højrerabiate racistiske snotskovle.

Ja, det var hylende grinagtigt - især da jeg forestillede mig
kontanthjælpsbumsens sure fjæs, hans sukken og sure smileys over
alt det han ikke forstår- og det er temmelig meget, skulle jeg
hilse at sige.

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 06:59

On 28-09-2011 11:28, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "/john"<nn@ok> skrev i en meddelelse

> Hvor ligger Muhammedanien henne ?

Hvor ligger vesten, østen eller orienten

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 07:25

On 28-09-2011 04:27, /john wrote:

> [...]
> nok sagtens :)
>
> Det kæmpede vores piger for og fik for omkring 100 år siden.

Ja, men se hvordan det er gået siden. Masser af trafikuheld og kæmpe
underskud på statens budgetter. Når man ser den flok unge kvinder der
just er stemt ind i Folketinget for Ø og SF kan man blive oprigtig i
tvivl om hvor god en ide det i grunden er

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 29-09-11 05:05

Den 28-09-2011 01:00, Martin Larsen skrev:
> Det drejer sig om en saudisk kvinde som HAR KØRT BIL.
> 10 piskeslag - så kan høn lære det!
> http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-15079620
>
> Mvh
> Martin

Nu igen, jamen, herregud da.
Og så kun 10 slag, så overlever hun såmænd nok.

Hvad pokker har det med dk.politik at gøre?

- cep

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 07:21

On 28-09-2011 01:00, Martin Larsen wrote:
> Det drejer sig om en saudisk kvinde som HAR KØRT BIL.
> 10 piskeslag - så kan høn lære det!
> http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-15079620
>
> Mvh
> Martin

Der kan virkelig laves mange vittigheder ud af den historie. Men jeg
gætter, hvis vi ser basisgrundlaget, at det er en slags modvægt til at
man forleden vedtog at kvinder nu må stemme til lokalvalg. Sol og vind
skal deles lige, og alle dem i SA der fik kaffen galt i halsen da de
læste at kvinder nu snart måake kan stemme, kan ånde lettet op. Verden
er endnu ikke af lave, kvinder må stadig ikke køre bil. Pyha.

Fra : DADK

Dato : 06-10-11 03:54

On 28-09-2011 01:00, Martin Larsen wrote:
> Det drejer sig om en saudisk kvinde som HAR KØRT BIL.
> 10 piskeslag - så kan høn lære det!
> http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-15079620

Jeg er dybt skuffet. Du har lovet os en piakning, og der er bare nada
indtil videre.