EU åbner for palæstinensiske varer
Fra : /john

Dato : 27-09-11 20:34

"Europa-Parlamentet har givet grønt lys for en handelsaftale, der vil
bidrage til at fremme palæstinensernes økonomi":
http://www.information.dk/telegram/280404

Fint.

Samtidig, andetsteds:

"Palestinians ... boycotting all Israeli products, not just settlement
goods, a Fatah official said. - In addition ... Palestinians would promote
an academic boycott ":
http://www.upi.com/Top_News/World-News/2011/09/27/Palestinians-step-up-non-violent-campaign/UPI-70231317130884/

Så skal det jo nok gå altsammen.

Pali'erne ka' bare det der med at samarbejde...

/john

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 07:40

On 27-09-2011 21:34, /john wrote:
> [...]
>

> Så skal det jo nok gå altsammen.
>
> Pali'erne ka' bare det der med at samarbejde...

Ja, og hvad har de at eksportere andet end terrorisme?

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-09-11 10:52

On 29/09/11 08:39, DADK wrote:

> Ja, og hvad har de at eksportere andet end terrorisme?

Kriminelle statsløse

Mvh
Martin

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 10:59

On 29-09-2011 11:51, Martin Larsen wrote:

> Kriminelle statsløse

Nåja, det glemte jeg. Statsløse Palæstinensere der parantes bemærket har
"ret" til statsborgerskab i lande som Danmark, om de så har begået 27
bankrøverier, voldtægter, drab eller mordbrande. Det er synd for dem
uanset hvad, og en velfærdsstat som Danmark har en slags forpligtelse
til at suge kriminelle palæstinensere op.

Man kunne starte med at kræve, at Vestbredden eller Gazastriben tillader
indrejse eller "statsborgerskab" til deres egne landsmænd, det samme de
kræver af Israel, men det er nok meget forlangt.

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 02-10-11 19:29

"/john" <nn@ok> wrote:

> [...]
> -violent-campaign/UPI-70231317130884/
>
> Så skal det jo nok gå altsammen.
>
> Pali'erne ka' bare det der med at samarbejde...

Ja...i modsætning til zionisterne. De skaber sig til gengæld en masse
uvenner for tiden.
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.