ID af BND-agenten på Aflandshage Mind Cont~
Fra : bostan332

Dato : 27-09-11 02:39

En agent fra den tyske Bundesnachrichtendienst (BND) har siddet på
Aflandshage Mind Control Center lige syd for Københavns Lufthavn siden
maj måned og lader hver dag høre fra sig ind i mit øre via microwave
hearing. Jeg har naturligvis prøvet at identificere mandens
funktioner, og det er nu uden for enhver tvivl lykkedes at fastslå
mandens interesser:

Den tyske BND-agents opmærksomhed er udelukkende fokuseret på folks =
den intetanende danske civilbefolknings røvhuller, som han med det
landsforræderiske FE’s billigelse inspicerer i livagtige detailler og
manipulerer elektromagnetisk fra den kontrolpult på Aflandshage Mind
Control Center, som FE og de rare danske skatteborgere hver dag
generøst supporter.

Det fremgår af microwave-hearing kommunikationer til min
”øresnegl” (cochlea), at FE hele året har samarbejdet med en bestemt
underafdeling af den syd-koreanske NIS, hvis leder over for mig
præsenterer sig som chef for ass-fucking divisionen.

I forvejen har der på Aflandshage nu i mange år siddet en amerikansk
præsident-rådgiver, en CIA-agent som også er en flittigt praktiserende
elektromagnetisk ass-fucker, som gennem årene med arrogant nedladenhed
og ligesom BND-agenten med emsig landsforræderisk FE-deltagelse har
voldtaget undertegnedes familiemedlemmer.

Når det er sådan fat, er tiden nok kommet for det godtroende danske
folk, hvor man bør begynde at lægge to og to sammen, uden at spilde
tiden med at lytte til de, af og til, talende jakkesæt i den
naturligvis medskyldige, kriminelle danske regering.

Aflandshage Mind Control Center har over for mig forsøgt at
bagatellisere og distancere sig fra tidligere voldtægter af danske
mænd. Det har ellers været ganske brutale anale voldtægter, som det
fremgår af følgende link:

http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/ad273f9f8b478cd/15aaf111b6

Sandheden er, at ass-fuckerne på Aflandshage Mind Control Center ikke
er gået i sig selv. De er ikke – surprise ! - på vej mod helgenkåring,
men bevæger sig i stik modsat retning: Det, der foregår på Aflandshage
Mind Control Center i øjeblikket, uden at den danske presse, radio og
tv og dermed det danske folk tilsyneladende interesserer sig det
mindste for overgrebene, er forberedelserne til et større,
internationalt elektromagnetisk overfald på hele civilbefolkninger og
i særdeleshed på folks endetarme.

Må 5½ million mennesker så bare affinde sig med passivt at lade en
20-30 kriminelle personer på Aflandshage Mind Control Center udføre et
sådant storstilet overgreb – og mange mindre, herunder skamløse
enkeltvoldtægter af danske mænd og kvinder ?

Steen Hjortsø