Dalai Lamas reinkarnation
Fra : Bo Warming

Dato : 27-09-11 08:01

Dalai Lamas reinkarnation
Han er 76 år og når han bliver 90 vil han selv udpege hvilken
tibetansk ungersvend der er hans reinkarnation og han forsikrer i JP
27.9 at Kina skal ikke have indflydelse på det
Er han ikke blasfemisk at påstå at han kan blande sig i gudddommelige
kræfter om genfødsel og sjæls vandring fra oldinge til teenager
legeme?
Andre sekter der tror på genfødsel lader ikke personen selv udpege den
reinkarnerede
Min søn har i Tibet set unge tibetanere der med tøj og sange nyder at
bryste sig af særlig identitet overfor de mange rigere hankinesere i
landet, som uvægerlig har snart al magt.
Det må lægge op til korruption og vanskelig adskillelse af stat og
tro, hvis personen selv kan udpege en efterfølger med politisk magt.

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-09-11 10:24

On 27/09/11 09:01, Bo Warming wrote:
> [...]
> Er han ikke blasfemisk at påstå at han kan blande sig i gudddommelige
> kræfter om genfødsel og sjæls vandring fra oldinge til teenager

Hvorfor bekymrer det ugudelige dig?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-11 00:49

On Wed, 28 Sep 2011 11:23:55 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Hvorfor bekymrer det ugudelige dig?

Det bekymrer mig at folk tror at kineserne behandler Tibet unfair

Derfor skriver jeg som jeg gør

Præciser hvis du har væsentlg uenighed

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-09-11 10:08

On 30/09/11 01:49, Bo Warming wrote:

> Det bekymrer mig at folk tror at kineserne behandler Tibet unfair
>
> Derfor skriver jeg som jeg gør
>
> Præciser hvis du har væsentlg uenighed

Jeg frygtede at du ville svare dette. - Du mener mao at han-kinesernes
foragt for tibets selvstændighed retfærdiggøres ved at *påstå* at Dalai
Lama er blasfemisk tsk tsk tsk tsk tsk tsk

Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-11 06:38

On Fri, 30 Sep 2011 11:08:20 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jeg frygtede at du ville svare dette. - Du mener mao at han-kinesernes
>foragt for tibets selvstændighed retfærdiggøres ved at *påstå* at Dalai
>Lama er blasfemisk tsk tsk tsk tsk tsk tsk

I moderne stormagtspolitik ville vor heltenation Kina, der overgår USA
i etik, være SELVMORDERISK hvis de gav uafhængighed til den onde
uetiske feudale overtroiske Dalai

Tibet ville sulte hvis ikke han-kineserkløgt afværgede
feudalmunkeondskaben