Kirkens fremtid som kollegie, IT og sports~
Fra : Bo Warming

Dato : 26-09-11 16:03

Kirkens fremtid som kollegie, IT og sportsceller
Glem alt om menighedsråds ejendomsret og kustodepligt
Mastodonten har spillet fallit og flæsket sig på skønne murstensdynger
i århundreder og ingen jura kan _ikke_ tilsidesættes, når der skal
skrabes lidt trivsel ud af fallitboet.
Nogle steder bør de store rum bevares til sportshal og teaterbrug.
Nogle stedet bør bærende kulfibertråde spændes fra loft til gulv så
gennemsigtige plast gang og bordplader kan ophænges og der placeres
fjedrnde sidde og liggearealer med så gennemsigtigt og lys tekstil som
muligt og Itskrærme ophænges og alt kan drejes så grupper kan vendes
sig ind mod centrum eller man vender sig ud mod vinduer og storskærme
Flexible designs gør det nemt at skifte fra "TIL Adrætte" og "TIL
pensionister" og de der vil etplans og de der orker at sidde under
hinanden og de der orker stejle stigeagtige trappetrin
Alskens bolig og fritidssamvær kan ske på afsatserne og Det er let at
sikre perfekt stabilt indeklima, da kirkerne er perfekt vedligeholdt
og tørre og tætte.
Nogle vil primært bo i udkanten af kirken, nogle vil især opholde sig
centralt, og er kirkevægge og hvælvinger en skønhedsåbenbaring kan det
ophængte være mindst mulig blokerende - ofte er det ny ALT og det
gamle INTET.Plastfolie kan danne vægge der med flydende krystaller kan
skifte på et sekund fra gennemsigtig til dekorativ.

Er 3D liv uværdigt for mennesker? Why? trådene kan spændes så de ikke
gir sig og vægge og gulve gøres så bærende som jernbeton
Søjler kan fyldes med vand og der svømmes op-ned-henad med snorkel til
iltskinne

Fra : Bo Warming

Dato : 27-09-11 01:05

Folkekirken er åndeligt totalt fallit og alle huse bør nyttiggøres til
bolig og badminton - folket ejer dem pr tinget.De ligger centralt og
er smukke og kræver blot indre gulve og vægge så nytte. Kirken bør
leje sig ind andetsteds. Computercenrer med frivillige rådgivere er
god brug for IT kan ophænges i lag på lag og folk færdes nær
kirketorve. IT fremmedgør og papirløs kommunal service forstår ingen.
Reparer her vor uforståelighed

Dette er mit svar på JPs tåbelige antiroyalisme;
Forslag: Dronning ud af folkekirken

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-09-11 09:47

On 27/09/11 02:04, Bo Warming wrote:
> [...]
> god brug for IT kan ophænges i lag på lag og folk færdes nær
> kirketorve. IT fremmedgør og papirløs kommunal service forstår ingen.

Og det er noget du lige finder på fordi din PC driller en sjælden gang
og ingen tlf-venner vil hjælpe?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 27-09-11 14:41

On Tue, 27 Sep 2011 10:47:27 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Og det er noget du lige finder på fordi din PC driller en sjælden gang
>og ingen tlf-venner vil hjælpe?

Hvordan synes du at DK gør bedst brug af den resource som
kirkebygningerne er?

Lad os finde en konstruktiv løsning før de foræres til moske-brug