Forbandede "miljø"aktivister
Fra : Martin Larsen

Dato : 26-09-11 13:34

Tyskland vil i de kommende 10 år lukke 17 af verdens reneste
energikraftværker. Det kommer til at koste 250-400 mia og vil få
energipriser til at stige med 20% i Nordeuropa.
Velbekomme idioter

Det Internationale Energiagentur advarer om, at indsatsen for at undgå
klimaforandringer vil blive svækket, fordi den CO2-fri produktion af
atomkraft i mange tilfælde vil blive erstattet af naturgas fra Rusland.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 26-09-11 14:29

On Mon, 26 Sep 2011 14:33:41 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Tyskland vil i de kommende 10 år lukke 17 af verdens reneste
>energikraftværker. Det kommer til at koste 250-400 mia og vil få
>energipriser til at stige med 20% i Nordeuropa.
>Velbekomme idioter

Idioter som dig der opdigtede fare ved Fugoshima - hvor ingen er
blevet syge af stråling endnu

Bare fordi en skør "DNA"skala gav 7 a 7 point for fare

Men helbred er i top for brandmænd

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-09-11 15:18

On 26/09/11 15:29, Bo Warming wrote:

> Idioter som dig der opdigtede fare ved Fugoshima - hvor ingen er
> blevet syge af stråling endnu
>
> Bare fordi en skør "DNA"skala gav 7 a 7 point for fare

Bold ej mand........

Fra : Bo Warming

Dato : 26-09-11 17:04

On Mon, 26 Sep 2011 16:17:46 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Bold ej mand........

Saglig bold var da jeg slog på akraft ufarlighed bevist af Fugoshima

Du insisterede i foråret på fare blot fordi der dømtes 7 på skala af 7
men der er ingen strålesyge - fat det brandfolk fordelte strålingen
mellem sig og INGEN blev syg

Ignorer hystaderne - som du heldigvis mener IDAG

Lad det være værre end Tjernobyl hvor kun brandskader dræbte ikke
stråling
Akraft er ret ufarlig ,

Forårspjattet i Japan var ikke nær det russiske vanvid

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-09-11 17:48

On 26/09/11 18:03, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Du insisterede i foråret på fare blot fordi der dømtes 7 på skala af 7
> men der er ingen strålesyge - fat det brandfolk fordelte strålingen

Du er meget usaglig mand-ej-bold. Jeg har kritiseret japserne for deres
elendige sikkerhed ved atomkraftanlæg lige ud til jordskælvszone og
tsunami, men samtidig tilskynder jeg Indien til klogt at blive
teknologiførende med thorium-reaktor.
Fukushima-katastrofen koster japserne et enormt beløb, måske mere end
bail out til uzo-drankerne i Grækenland, hvilket selvfølgelig vil få
mærkbare konsekvenser dem. Men endnu værre er det at de nu er rystede i
deres selvtillid og det vil tage dem 100 år at komme over.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 26-09-11 18:05

On Mon, 26 Sep 2011 18:48:23 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>mærkbare konsekvenser dem. Men endnu værre er det at de nu er rystede i
>deres selvtillid og det vil tage dem 100 år at komme over.

DU overdriver japansk akraft-inkompetence som er minimal

Det tjorde du da du troede på at Fughshima var hårdere ramt end
Tjernobyl

USA tvinger nu Japan til overreaktion

De bør fortsætte triumfen

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-09-11 19:00

On 26/09/11 19:05, Bo Warming wrote:

> DU overdriver japansk akraft-inkompetence som er minimal
>
> Det tjorde du da du troede på at Fughshima var hårdere ramt end
> Tjernobyl

Du skyder mig ting i skoene værre end Vidal - hvorfor?

Fra : Bo Warming

Dato : 26-09-11 23:21

On Mon, 26 Sep 2011 20:00:01 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Du skyder mig ting i skoene værre end Vidal - hvorfor?

Fordi du i foråret påstod at japaneruheld var så slemt som Tjernobyl,
men ingen japaner er strålesyg

Man har deponeret en masse bestrålet havvand

Det burde man lade løbe ud i stillehavet hvor det vil blive fortyndet
til ufarlighed.

USAperfektionisme bør ignoreres

Fisk vil stadig kunne spises

Vidal er irrelevant men din sammenligning med Tjernobyl må du gerne
uddybe - de var også et ret ufarligt uheld med nul strålesyge skønt
værre ubetænksomhed end i Japan
Brandfolk døde af varme, ikke radioaktivitet

Man kommanderede dem ind i ildhelvede, helt sært.

Fransk uheld fornylig var også bagatel - hvorfor er folk hysteriske og
vil afvikle fornuftig sikker teknik???

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-09-11 00:23

On 27/09/11 00:21, Bo Warming wrote:

> Fordi du i foråret påstod at japaneruheld var så slemt som Tjernobyl,
> men ingen japaner er strålesyg

Du bliver ved med dine vidalske løgne.
Du er jo gået i løgnepsykose, fordi du ikke kan kapere at dine
japserovermennesker laver skod-a-kraft

Fra : Bo Warming

Dato : 27-09-11 01:09

On Tue, 27 Sep 2011 01:22:59 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Du bliver ved med dine vidalske løgne.
>Du er jo gået i løgnepsykose, fordi du ikke kan kapere at dine
>japserovermennesker laver skod-a-kraft

-Jordskælv var Richter TI og skaderne var verdensrekord SMÅ

intet skod der

Du hoppede på løgn om værre end Tjernobyl så du er blandt hystaderne
der vil lade kun USA og USSR have akraft

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-09-11 09:54

On 27/09/11 02:09, Bo Warming wrote:

> -Jordskælv var Richter TI og skaderne var verdensrekord SMÅ
>
> intet skod der
>
> Du hoppede på løgn om værre end Tjernobyl

Du bliver ved med løgn - kan du KUN Tourette efterhånden.
Og hvad er trådens emne - det skider du på
Tag dig sammen - du KAN jo godt skrive nydeligt og pseudosagligt, når du
skal sleske for debatredaktøren på en avis!

Fra : Bo Warming

Dato : 26-09-11 23:03

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>mærkbare konsekvenser dem. Men endnu værre er det at de nu er rystede i
>deres selvtillid og det vil tage dem 100 år at komme over.

Sikkerhed vedr jordskælv var vildt imponerende

Tsunami er sjældnere så her må løbes risiko.

Ìndien & Grækenland er _irrelevante_

Er nogen blevet strålesyge i Japan og rager det nogen at havvand er
forurenet?Hvor ser du problem med sikkerhed?

Pga pres fra USA er brugt mange penge, hvor man burde have ignoreret

Der var ikke elendig sikkerhed når nul personskade

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-09-11 00:45

On 27/09/11 00:03, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Er nogen blevet strålesyge i Japan og rager det nogen at havvand er
> forurenet?Hvor ser du problem med sikkerhed?

Measurements taken by the Japanese science ministry and education
ministry in areas of northern Japan 30–50 km from the plant showed
radioactive caesium levels high enough to cause concern. Food grown in
the area was banned from sale. Based on worldwide measurements of
iodine-131 and caesium-137, it was suggested that the releases of those
isotopes from Fukushima are of the same order of magnitude as those from
Chernobyl in 1986. Tokyo officials temporarily recommended that tap
water should not be used to prepare food for infants.

As of July 2011, the Japanese government has been unable to control the
spread of radioactive material into the nation’s food. Radioactive
material has been detected in a range of produce, including spinach, tea
leaves, milk, fish and beef, up to 200 miles from the nuclear plant.
Inside the 12-mile evacuation zone around the plant, all farming has
been abandoned.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-09-11 01:51

On Tue, 27 Sep 2011 01:44:53 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>leaves, milk, fish and beef, up to 200 miles from the nuclear plant.
>Inside the 12-mile evacuation zone around the plant, all farming has

Som altid er dine data værdiløse

Hvis man kun spiser det bestrålede spinat får man så doblet den
ufarlige normal baggrund?

Hvad skal spises før lig på bordet?

Japan har ikke skabt et sygdomssymtom så nul skod hos dem

Hvis fare så har de råd at importere ikkestrålende mad
Så du farer med pjat

De eksporterer biler og elektronik der har større bytteværdi end mad
og de er ret vegetariske dvs billige i mad

Da jeg kom hjem fra Japan spiste jeg en måned kun japanske rissnacks
som var billige og sunde

Sådant er dyrket før 2011

Noriko er forfalden til dansk mad og svinekød og alle japanere er
omstillingsparate uden tabuer så ingen sårbarhed mht mad

En japaners opsparing på en måned kan dække mad fra prærien til ti års
forbrug

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 07:45

On 26-09-2011 14:33, Martin Larsen wrote:
> [...]
> klimaforandringer vil blive svækket, fordi den CO2-fri produktion af
> atomkraft i mange tilfælde vil blive erstattet af naturgas fra Rusland.

Jeg slår koldt vand i blodet. Når man om 10-15 år har fået mere eksakt
viden vil klimafolkene være flove og man vil undre sig over at man i
ramme alvor 10 år tilbage troede at man kunne "bestemme" klodens
temperatur ved at afholde klimatopmøder og handle med varm luft.