Et billede af Djævelen
Fra : Lyrik

Dato : 25-09-11 11:40

Her i et udklip fra dagens Ekstrablad. En kronik af Bent Falbert.:
lyrikfilm.dk/public/Carsten_Jensen.pdf

MvH
Jens

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-09-11 13:05

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7f0504$0$292$14726298@news.sunsite.dk...
> Her i et udklip fra dagens Ekstrablad. En kronik af Bent Falbert.:
> lyrikfilm.dk/public/Carsten_Jensen.pdf
>
> MvH
> Jens

Det ligner slet ikke DJ Aevl saa jeg gider ikke engang kigge!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-09-11 13:21

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7f19bc$0$293$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
>
> MvH
> Jens

Det ligner slet ikke DJ Aevl saa jeg gider ikke engang kigge!

Jeg er muligvis ved at blive bidt af det Serioese B og faa hundegalskab,
hvilket jeg ikke har vaeret (altsaa bidt af en hund) siden jeg tabte mine
noegler paa gulvet over hos min mor for hvad 4-5 aar siden, og bukkede mig ned
for at samle dem op,det er en uheldig tendens den har(hundens opvaekst har nok vaeret uheldig)
min mors loesning er at beloenne den naar hun skal samle noget op fra gulvet ved at smide en hundekiks
ind i et andet rum! Og jeg gider ikke rigtig, ikke efter Buster flyttede over til mig!

Na ja, DJ Aevl, Bindegal koeter!(Han undgaar ikke det kvante mekaniske mareridt af den grund,
heller ikke selv om han bliver en Muslim, hvilket virker usansynligt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-09-11 13:25

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7f1d5c$0$295$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

heller ikke selv om han bliver en Muslim, hvilket virker usansynligt!

Helvedes Fejlsikring, Sir B er us, Cerberus, Det serioese B!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-09-11 14:03

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7f1e78$0$285$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Helvedes Fejlsikring, Sir B er us, Cerberus, Det serioese B!

Na ja, Dj Aevlen og Satan er altsaa ikke den samme!

Sane Peter

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-09-11 19:17

On 25/09/11 12:40, Lyrik wrote:
> Her i et udklip fra dagens Ekstrablad. En kronik af Bent Falbert.:
> lyrikfilm.dk/public/Carsten_Jensen.pdf

Jeg kan nemt forestille mig at det er noget med sorte svovlskyer og
vitriol, der siver ud af mundvigen, når jeg ser det navn, men dit link
kan ikke klikkes. Giv os dog en forsigtig smagsprøve på teksten, så vi
kan gyse

Mvh
Martin

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 25-09-11 19:35

On Sun, 25 Sep 2011 20:17:00 +0200, Martin Larsen wrote:

> [...]
> vitriol, der siver ud af mundvigen, når jeg ser det navn, men dit link
> kan ikke klikkes. Giv os dog en forsigtig smagsprøve på teksten, så vi

Helt ærligt... Hvor svært er det lige at kopiere "linket" til adresselinien
i en browser.

Fra : Lyrik

Dato : 26-09-11 01:25

Den 25/09/11 20.17, Martin Larsen skrev:

> [...]
> vitriol, der siver ud af mundvigen, når jeg ser det navn, men dit link
> kan ikke klikkes. Giv os dog en forsigtig smagsprøve på teksten, så vi
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ja du må undskylde den mangelfulde adresse:
http://lyrikfilm.dk/public/Carsten_Jensen.pdf

Det var Google Crome der snød lidt.

Men hvad synes i om ham?

MvH
Jens

Fra : kk

Dato : 26-09-11 08:13

Følgende er skrevet af Lyrik:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>

> Ja du må undskylde den mangelfulde adresse:
> [...]

Har læst et par af hans bøger, hvori jeg havde en lidt speciel
interesse. Der er han en glimrende fortæller! At han så, sideløbende,
er en selvoptaget narrerøv, er vistnok ikke noget jeg har fundet på!
mvh
kk

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 07:55

On 26-09-2011 09:13, kk wrote:
> [...]
> interesse. Der er han en glimrende fortæller! At han så, sideløbende, er
> en selvoptaget narrerøv, er vistnok ikke noget jeg har fundet på!

Enig. Han har skrevet udmærkede bøger, faktisk et par endda rigtig gode,
men når han blander sig i politik bliver man nærmest frastødt.

Fra : kk

Dato : 29-09-11 09:12

DADK skrev:

> Enig. Han har skrevet udmærkede bøger, faktisk et par endda rigtig gode, men
> når han blander sig i politik bliver man nærmest frastødt.

Netop!
mvh
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 29-09-11 11:03

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Netop!

Fordi du godt ved at han har ret og ikke bryder dig om at se sandheden i
øjnene ?

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : kk

Dato : 29-09-11 11:53

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) udtrykte præcist:

Deri tager du grumme fejl, KL
mvh
kk

Fra : Ivannof

Dato : 29-09-11 17:12

"kk" skrev i meddelelsen

> [...]
> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi du godt ved at han har ret og ikke bryder dig om at se sandheden i

Deri tager du grumme fejl, KL
mvh
kk
Ja, Carsten Jensen er civilisationens grøftegraver!

Hilsen Ivan

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-09-11 10:50

On 26/09/11 02:25, Lyrik wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>

> Ja du må undskylde den mangelfulde adresse:
> http://lyrikfilm.dk/public/Carsten_Jensen.pdf
>
> Det var Google Crome der snød lidt.
>
> Men hvad synes i om ham?

Jeg har ALTID ment at Jensen var den mest klamme nar af debattørerne fra
Velmener-lobbyen - værre end Metz! Det perfide astmatiske svin lider af
komplekser over manglende nosser og er uinteressant, og Falberts artikel
er også.

Mvh
Martin

Fra : J. Nielsen

Dato : 26-09-11 15:17

On Mon, 26 Sep 2011 02:25:12 +0200, Lyrik <jenserikbech@gmail.com>
wrote:

>Ja du må undskylde den mangelfulde adresse:
>http://lyrikfilm.dk/public/Carsten_Jensen.pdf
>
>Det var Google Crome der snød lidt.
>
>Men hvad synes i om ham?

Jeg hælder efterhånden til, at manden ikke er helt rask. Som Nietzsche
siger:

"Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a
monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss
also gazes into you."

Læs også dette blogindlæg fra Tom Jensen i Berlingeren:

http://tomjensen.blogs.berlingske.dk/2011/09/19/det-er-dig-der-er-blevet-radikaliseret-carsten-jensen/
--

-JN-

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 26-09-11 15:51

On Mon, 26 Sep 2011 16:17:25 +0200, J. Nielsen wrote:

> [...]
> also gazes into you."
>
> Læs også dette blogindlæg fra Tom Jensen i Berlingeren:

Et (langt) og virkelig godt blog-indlæg.

Efter at have læst det, var min første tanke: Er Carsten Jensen og Arne
Wilstrup samme person.?

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 07:53

On 25-09-2011 12:40, Lyrik wrote:
> Her i et udklip fra dagens Ekstrablad. En kronik af Bent Falbert.:
> lyrikfilm.dk/public/Carsten_Jensen.pdf

Manden de kaldte hest er bare et sølle pjok.