Derfor jeg elsker Whigfield
Fra : DADK

Dato : 25-09-11 03:59

Jeg gav for en times tid siden Arne Wilstrup et latterligt link,
fabrikeret af whigfield.

Men her er et bedre
http://www.youtube.com/watch?v=14MeNCBVu6w&NR=1

eller et endnu bedre
http://www.youtube.com/watch?v=ukR45s2YDDE&feature=results_main&playnext=1&list=PL79132E1056C99D1A

Hun har tjent millioner på ingenting. Jeg er dybt imponeret.

men de bedste er dog

oh se the light osv osv
http://www.youtube.com/watch?v=GiVoWnboRrU
I want to love osv, helt genialt

Jeg er retrofan af Whigfield

Fra : DADK

Dato : 25-09-11 04:02

On 25-09-2011 04:58, DADK wrote:
> [...]
>

> Hun har tjent millioner på ingenting. Jeg er dybt imponeret.

Jeg kom til klikke send for tidlig, der var andre til der skulle med

Fra : P.N.

Dato : 25-09-11 07:53

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg gav for en times tid siden Arne Wilstrup et latterligt link,
> fabrikeret af whigfield.

Tak fordi at du vil dele det er en smuk u-liberal ting .Du kunne jo være
lidt social og poste en kopi af dit indlæg i gruppen News:dk.medier.tv her
finder du andre fans som dig og ovenikøbet ontopic.

Fra : Vidal

Dato : 25-09-11 11:30

Den 25-09-2011 08:52, P.N. skrev:
> [...]
> lidt social og poste en kopi af dit indlæg i gruppen News:dk.medier.tv her
> finder du andre fans som dig og ovenikøbet ontopic.

Åge Halldorsson?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 08:57

On 25-09-2011 08:52, P.N. wrote:
> [...]
> lidt social og poste en kopi af dit indlæg i gruppen News:dk.medier.tv her
> finder du andre fans som dig og ovenikøbet ontopic.

Ja, beklager. Jeg sad og var pissestiv. Aner virkelig ikke hvorfor jeg
skriver den slags pis, eller hvorfor jeg sad og hørte whigfield.