Til dem der ikke vil i Helvede!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-09-11 19:39

Hvis i hader de tre vise maend inderligt, saa kan i faa en stoerre pause
fra torturen i det kvante mekaniske mareridt end gennemsnittet,
naar i begynder altid torturen!

Medmindre stoerstedelen hader dem inderligt, saa er det saa mere end stoerstedelen
der faar en lidt laengere pause fra torturen!

"Tre Vise Maend?" , "De Tre Roevhuller!"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-09-11 19:50

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7e24b1$0$285$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Jeg at se om jeg ikke kan faa Hare Krisna til at hade dem i underbevidstheden ved at lokke
med sofradex(Binyrebark hormon)

Sane Peter

Ontopic:Da DF er nogle roevhuller og svovlsvin!

Og saa er jeg naesten "en religioes idiot"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-09-11 20:08

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7e270b$0$289$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg er blevet et dumt svin, jeg sidder og smaa griner over at fok er rasende over hele Lynhurtig Hare NA for jer!

Sane Peter