Mind Control Center Aflandshage udstråler ~
Fra : bostan332

Dato : 24-09-11 10:07

Mind Control Center Aflandshage på Syd-Amager fejrer i dag begyndelsen
af den kolde tid ved at torturere min kæbe og mit kranium i foreløbig
5 timer. Nu er klokken fem, og intensiteten af tortursvineriet er
reduceret lidt, så jeg prøver at skrive.

Jeg har ellers brugt samfulde fem timer på at ligge og jamre mig, jeg,
som ikke er nogen særlig pylreskid, så det drejer sig om middelsvær
elektromagnetisk tortur. De tager kort sagt hårdt fat.

Disse statsfunktionærer, som subventioneres af de flinke danske
skattebetalere, er vist nok lidt i vildrede med, hvad de egentlig skal
få tiden til at gå med lige i øjeblikket.

Men jeg tror, de glemte et par ting: Torturchefen er en ca. 85-årig
gamling, som kollegerne kælent kalder ”Master”, helt fra Syd-Korea i
øvrigt. Altså ikke slave master, bare ”Master”. Kollegerne siger i
øvrigt ganske uskrømtet, at han tydeligvis kan lide at torturere. Man
kan kort sagt se det på ham, der er glæde og bevægelse i ansigtet, når
torturpedalen er i bund.

Jeg forestiller mig en slags dansk Mubarak, som det står skrevet hen
over hovedet på, hvad er for en. Den var svær, hva’ ? Han er dansk og
må have et eller andet navn. Kan nogen i denne gruppe hjælpe mig med
navnet ?

Navnet må være muligt at fremskaffe ret hurtigt til brug for den
kommende revolte mod FE og dermed skabe en betydelig offentlig
interesse om oldingens identitet og hobby. (De to er næsten det
samme). Tilstede på Aflandshage og deltagende i det meste er også to
seniorer, en amerikansk CIA-agent og en tysk BND-agent.

Den anden ledende torturbøddel er isdronningen, ”Masters” kone, som må
være jævnaldrende, altså omkring 85, og efter vedholdende forlydender
ser bemærkelsesværdig rædselsfuld ud. Det er derfor de gemte hende af
vejen på Aflandshage Mind Control Center. En ganske overordentlig
afskyelig kælling, kold som is i røven, der er frosset fast i
tortursædet. Men uanset røvens temperatur må hun også have et navn,
som vil interessere den danske offentlighed.

I sjældne pseudo-benigne øjeblikke ynder isdronningen (man er jo en
dame, ikke sandt (?)) koket at tage afstand fra en anden hobby, der
også dyrkes eller dyrkedes flittigt fra Aflandshage Mind Control
Center: Voldtægt af danske mænd.

http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/ad273f9f8b478cd/15aaf111b6

Men det skal man nu ikke lade sig narre af: Jeg ved, at voldtægterne
af danske mænd stadig fortsætter ude i byen, mere eller mindre styret
fra Aflandshage og med isdronningens og slave master’s velsignelse.

Steen Hjortsø

Fra : bostan332

Dato : 24-09-11 20:42

On 24 Sep., 18:07, bostan332 <steenhjort...@gmail.com> wrote:
> [...]
> af danske mænd stadig fortsætter ude i byen, mere eller mindre styret
> fra Aflandshage og med isdronningens og slave master’s velsignelse.

Man kan publicere sådan noget i Dagens Danmark, og ikke en vind rører
sig,
ikke engang her i gruppen. Det er kraftedeme utroligt !!
S.H.

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-09-11 10:56

On 25/09/11 04:41, bostan332 wrote:
> [...]
> sig,
> ikke engang her i gruppen. Det er kraftedeme utroligt !!

Hvis du fandt en god tegner til dine historier kunne det måske sælge..

Mvh
Martin

Fra : kk

Dato : 25-09-11 11:06

Martin Larsen skrev:

> Hvis du fandt en god tegner til dine historier kunne det måske sælge..
>
> Mvh
> Martin

...ikke spor utroligt! Manden er rablende gal!!!
mvh
kk :-?

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 25-09-11 12:20

Den 25-09-2011 12:05, kk skrev:

> ..ikke spor utroligt! Manden er rablende gal!!!
> mvh
> kk :-?

Ja, manden synes at udvise samtlige symptomer på paranoid skizofreni,
men det er jo i hans forskruede forestillingsverden tegn på at man er
FET-agent eller på lignende vis "med i den store sammensværgelse imod
ham", når man påpeger det helt oplagte, nemlig at det snarere er hans
egen syge hjerne, der bedrager ham - helt uden hjælp af udefrakommende
"elektromagnetiske stråler" og lignende fantasifulde fabulationer...

Denne gruppe har et par ubehandlede psykotikere huserende og jeg finder
det sørgeligt, at man fra samfundets side ikke i højere grad er i stand
til at gribe ind og tvangsindlægge folk, som med al tydelighed er så
alvorligt psykisk syge, at de efter al sandsynlighed med tiden vil blive
direkte til fare for andre (hvis de netop bliver paranoide og f.eks.
tror at tilfældige fremmede "er ude efter dem"). Så kunne de da i det
mindste ved en indledende medicinering med antipsykotiske midler hjælpes
ud af deres værste tvangsforestillinger.

Anders Peter Johnsen

Fra : P.N.

Dato : 25-09-11 12:36

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at tilfældige fremmede "er ude efter dem"). Så kunne de da i det mindste
> ved en indledende medicinering med antipsykotiske midler hjælpes ud af

Hvis læseren googler Anders Peter Johnsen+psykoser viser det sig at Anders
Peter Johnsen efter eget udsagn har lidt af en "London Psykose" på trods af
at manden er selv-erklæret psykotisk, ja så mangler der absolut ikke
dramatiske forslag fra Anders Peter Johnsen side til hvordan man lukker
kæften på hans (må man gå ud fra) modspillere i dk.politik.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-09-11 23:36

On Sun, 25 Sep 2011 13:36:27 +0200, "P.N." <245@mail.dk> wrote:

> [...]
>dramatiske forslag fra Anders Peter Johnsen side til hvordan man lukker
>kæften på hans (må man gå ud fra) modspillere i dk.politik.

APJ er såre normal men forguder "antipsykotisk medicin" som han selv
har pralet med at han er blevet hjulpet af

Af nedenstående lærebogscitat fremgår at lægerne KUN KAN
SYMPTOMBEHANDLE

   "Medicinsk behandling i psykiatrien er ikke rettet mod
årsager, men mod symptomer. Det betyder , at der ikke findes
lægemidler, der kan helbrede skitzofreni, depression eller angst.
Lægemidlerne må aldrig blive en erstatning for psykosociale tiltag.
Medikamenter kan hjælpe patienten til at indse betydningen af disse
tiltag." J Engelstad Snoek og K Engedal "PSYKIATRI-LÆREBOG" Oslo, 2001

Fordi APJ gentagne gange har besøgt mig i mn have, ved jeg at han er
så normal som andre historiestuderende

Kan nogen se noget sygt ved hans ordrige indlæg - andet end når han
opdigtede specifikt forfald vedr mit hus>