Toilet-mobning kræver marmeladeglas
Fra : Bo Warming

Dato : 24-09-11 07:47

   Toilet-mobning kræver marmeladeglas
Politikens berømmede tegneserie v Nikoline Verdelin er i dag om 1.kl
pigen der til lærerinden siger
"Hey Karen, jeg tør ikke gå på toilettet
Der står nogle drenge fra de store klasser og ligesom venter"
Voksenbeskytteren svarer "Nå jeg går lige ud og snakker med dem,
Du må hellere gå med ellers tisser du i bukserne"
Sidste billede viser at det ER sket og en dreng sætter sig i en sø på
stolen"
Der har været meget snak om at skoletoiletter er så uhumoske at børn
venter med at gå på toilettet til de kommer hjem.
Der er ikke andre løsninger end at vi involverer marmeladeglas og
lignende som mellemstationer så den voldsomt trængende kan lette
trykket og senere overhældes til udløb