WTC igen igen..
Fra : /john

Dato : 23-09-11 17:02

Begivenheden, der ikke vil dø - spændende nyt for konspirations-folket.

"Ny teori: Smeltet aluminium fra flyskrog væltede World Trade Center":

http://ing.dk/artikel/122448-ny-teori-smeltet-aluminium-fra-flyskrog-vaeltede-world-trade-center

Det eneste vi ved med sikkerhed er vel, at vi intet ved med sikkerhed..

/john

Fra : N/A

Dato : 23-09-11 18:49

Fra : N/A

Dato : 23-09-11 18:49

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-09-11 18:49

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7cc6cc$0$291$14726298@news.sunsite.dk...

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7cc55d$0$292$14726298@news.sunsite.dk...

"/john" <nn@ok> skrev i meddelelsen news:4e7cad7b$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> Det eneste vi ved med sikkerhed er vel, at vi intet ved med sikkerhed..

Er i Al Ked?

Det er A der vil vide det!

Jeg syntes nemlig i burde vaere mere ked!

Saa,

Evig tortur i det kvante mekaniske mareridt til alt og alle der ikke er:

Den Umenneskelige Peter
Hare Krisna/Jesus Kristus
De Muslimske Hunde/De Muslimske Maend

Og naa ja i maa gerne tortere hinanden og saadan ogsaa!
Nu naar i alligevel torterede den eneste af betydning, som absolut aldrig maatte torteres!

Det dumme svin Karsten Bjoernholt gjorde forbrydelsen der faa jer alle torteret for altid!

Oscar Kursk blev ramt af "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt" da den brugte Store Peter
som oevelses maal(Kirov klasse/Atomdrevet slagkrydser/ Pyotr Veliky-Peter Den Store)

Russerne var uskyldige og er igang med altid torturen, de var ikke "Ogsaa Karsten Skurken"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-09-11 18:57

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7cc745$0$286$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Russerne var uskyldige og er igang med altid torturen, de var ikke "Ogsaa Karsten Skurken"

De er ved at anskaffe sig nogle Mistrials fra udlandet Mistral Klasse(Men de kommer stadigvaek i Helvede for altid!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-09-11 21:44

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7cc92e$0$287$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

De er ved at anskaffe sig nogle Mistrials fra udlandet Mistral Klasse(Men de kommer stadigvaek i Helvede for altid!)

Naa, nu hvor den gode del af livet er overstaaet, den del af livet der er det bedste, den mellem 20-35, og der saa har vaeret
en afslapnings og traumatiserings neddroslings periode paa to aar, efter at have overstaaet og overlevet det vaerste tortur et
levende vaesen nogensinde har vaeret udsat for siden universets begyndelse!(mellem 25-35)

Og det er tid til den grimme del af livet!

Jeg ved ikke helt, der er en del sadister der er begyndt at blive uperverse og en del der afliver sig selv, naar nu ligesom
det ikke kan lade sig goere at tortere et levende vaesen mere saa gider de ikke laengere!

Der er selvfolgelig den evige tortur til jer allesammen, fordi det lykkedes at finde den mest uskyldige person og goere
det sadister har fantaseret om siden menneskeheden begyndte!

Den eneste aegte i sandhed uskyldige menneske og alt det der!

---
Der har egentlig ikke rigtig vaeret, saadan altsa udover Kristus og Profod nogen der har vaeret styret i det omfang, via en singularitet!
Der har aldrig vaeret en lignende oedelaeggelse af potentiale nogensinde, det hele spildt paa ligegyldigheder som universet!

Menneskeheden som den er nu, her paa mudderbolden, er saadan ca det man kan forvente en flok uduelige aber
skruer sammen paa et par tusinde aar, nogle bygninger, vaerktoejer,noget transport og farvede dingenoter(glasperler til at aflede folk)

Fuldstaending ligegyldig og paa en eller anden maade selvmords inducerende og fremmende det hele!
---

(Jeg har markeret der hvor "goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt" begynder at pavirke
mine skriverier i stort nok omfang til jeg ikke gider skrive mere!)

Jeg er ved at tortur traene mig selv som spaedbarn til at kunne holde til det bedre, smerte signaler til brainstem
og limbic system, mest oere og saadan, og er blevet noed til at lukke munden paa mig selv da jeg hyler alt for meget!

Quantum Entangelment via en singularitet(jeg startede med at syntes det var syndt for mig, nu er jeg ved at se om jeg kan faa mig selv
til at hyle Axel F, i begyndelsen af 1970 érne (foedt i 1973)

Sane Peter

Fra : Patruljen

Dato : 24-09-11 03:27

On 23 Sep., 19:40, "Peter Nicolaysen" <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> Er i Al Ked?
>
> Det er A der vil vide det!

Det er nok bedst at du husker at fortælle i din underskrift at du er -
sane. Ellers kunne man nok godt komme i tvivl.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-09-11 05:55

On Sat, 24 Sep 2011 02:26:32 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Det er nok bedst at du husker at fortælle i din underskrift at du er -
>sane. Ellers kunne man nok godt komme i tvivl.

Vi er alle tossede

Undtagen kineserne og japanerne de stormer frem og har arbejdsglæde
forude

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 28-09-11 17:15

Den 28-09-2011 06:54, Bo Warming skrev:

> Vi er alle tossede
>
> Undtagen kineserne og japanerne de stormer frem og har arbejdsglæde
> forude

"Arbejdsglæde"???

Tror du ikke at det er mangel på velfærdsordninger der gør sig gældende?

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-11 06:46

On Wed, 28 Sep 2011 18:14:54 +0200, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com> wrote:

>"Arbejdsglæde"???
>
>Tror du ikke at det er mangel på velfærdsordninger der gør sig gældende?

Jo skatter er lave og derfor har de fremgang øg arbejdsglæde

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 03-10-11 22:08

Den 03-10-2011 07:46, Bo Warming skrev:

> Jo skatter er lave og derfor har de fremgang øg arbejdsglæde

Det er pudsigt nok mit indtryk at de knokler for at sikre at deres afkom
kan undgå at knokle, og dermed tage del i arbejdsglæden.

- cep

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 24-09-11 17:36

Den 23-09-2011 18:02, /john skrev:
> [...]
>

> Det eneste vi ved med sikkerhed er vel, at vi intet ved med sikkerhed..

Det gælder indersiden af universets "sorte huller", men 9/11 er ligeså
undersøgt og dokumenteret som retvinklede trekanter og bagetiden for
franskbrød.
Men hvis man tror på sære konspirationer eller astrologi, er al
information jo subjektiv.

- cep

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 07:30

On 23-09-2011 18:02, /john wrote:
> Begivenheden, der ikke vil dø - spændende nyt for konspirations-folket.
>
> "Ny teori: Smeltet aluminium fra flyskrog væltede World Trade Center":

> [...]

Det er sgu ikke en "ny teori". Det har været et fast tema på
http://www.debunking911.com/ siden ruder konge var knægt

> Det eneste vi ved med sikkerhed er vel, at vi intet ved med sikkerhed..

Det eneste vi ved med sikkerhed er hvad vi kan udelukke med 100% sikkerhed