Skønheders cutterfup bør straffes med friv~
Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-11 04:48

Skønheders cutterfup bør straffes med frivillige dødspilletilbud

Jeg havde som nabo en fyret Falck-redder som var beordret til pr stige
at hente selvmordskandidat ned fra gesims
Det var for farligt så han sagde "Så spring dog fjols" og så krøb
fjolset selv ned for at skændes

Men man må ikke håne patienter, så min nabo fyredes.

Tilsvarende mener jeg at denne mode med dyrt lægearbejde og mange
psykologbesøg vedr cutter-piger bør stoppes ved at de i
opvågningsstuen efter stoppet pjatselvmord får adgang til en
Pento-Barbital - og så aldrig vil bruge den, dvs de udstiller sig som
aldrig selvmordsønskende - primadonnaer der råbte ulven kommer

Anorexiapiger er lidt det samme - næsen ingen sulter sig ihjel -alt
heles - tiden læger alle sår