Paki-terror i Afghanistan ved ISI
Fra : Martin Larsen

Dato : 22-09-11 19:36

http://jp.dk/udland/asien/article2554952.ece

Den islamiske kamporganisation Haqqani i Afghanistan er en gren af
Pakistans magtfulde efterretningstjeneste ISI.

Det fortæller USA's afgående militærchef, admiral Mike Mullen, under en
briefing i det amerikanske senat.

----

Det har været fremme før. Men der kører en bizar aftale om at USA
leverer $s til paki-regimet mod at kunne få transporter igennem som
hyppigt bliver angrebet undervejs.

Mvh
Martin

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 19:54

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen news:4e7b8021$0$282$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
>
> Det har været fremme før. Men der kører en bizar aftale om at USA
> leverer $s til paki-regimet mod at kunne få transporter igennem som

Miltaer folk i Vesten burde egentlig have mere i loen, naar nu de allesammen,
kommer i Helvede naar de doer!

Og noget bedre teknologi og saadan!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 19:56

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7b850b$0$282$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> Martin

Miltaer folk i Vesten burde egentlig have mere i loen, naar nu de allesammen,

Na a ja, det er rigtig, det er mig der er kvante mekanisk aktiv, det er egentlig min opgave!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 20:10

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7b8585$0$295$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Naa ja, det er rigtig, det er mig der er kvante mekanisk aktiv, det er egentlig min opgave!

Ihvertfald skal dem, der har en grim kone have hjelm og skudsikre veste,
De har ogsaa allerede vaennet sig til at vaere belastet i forvejen!

(hvis jeg ikke faar det bedre, saa oeger min brainstem sandsynligheden for at dem der
har en paen kone falder doede om dernede,per automatik!)

I ved selv, hvor dumt et svin, jeg saa er i folks oejne, uden at folk bliver skeloejede i fjernsynet!

Bortset fra i udlandet, hvor jeg bliver anset for at vaere en stor helt, indtil de finder ud af at deres kone
kommer i Helvede!

Medmindre de ikke bryder sig om hende!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 21:15

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7b88b5$0$286$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Bortset fra i udlandet, hvor jeg bliver anset for at vaere en stor helt, indtil de finder ud af at deres kone

Det er nemlig det, at det ikke er fordi jeg syntes det ville vaere synd for den grimme, at nu naar hun endelig
har fundet en, der ikke har noget imod hende uheldige udseende, at saa ville det vaere synd for hende,
hvis den kiksede har glemt vesten eller hjelmen!

Det er ment paa den maade, der faar mig til at vaere et dumt svin!
Ogsaa selvom at det er utydeligt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 21:39

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7b9815$0$295$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

hvis den kiksede har glemt vesten eller hjelmen!

Det er ment paa den maade, der faar mig til at vaere et dumt svin!

Hvis folk i udlandet syntes at det er fordelagtigt at jeg syntes at deres kone er grim,
og syntes at det er paent af mig at kraeve at de skal have skudsikker hjelm og vest paa,
saa skal de huske at de kommer i Helvede for altid, naar de doer, og det er ikke fordi deres kone er grim,
at de kommer i Helvede! Selvom hun hoejst sandsynligt er!
Og de kommer ikke i Helvede, fordi at saa holder de sig nok i live laengere!
Og de kommer i Helvede!

Saadan!(Det kan umuligt misforstaas!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 21:43

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7b9d9e$0$294$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

at de kommer i Helvede! Selvom hun hoejst sandsynligt er!
Og de kommer ikke i Helvede, fordi at saa holder de sig nok i live laengere!

I kan klage til Karsten Bjoernholt, over at jeg er et dumt svin paa den maade, der ikke er profitabel for mig selv!
Eller faa ham til at saelge konen!

Sane Peter

Fra : P.N.

Dato : 22-09-11 21:05

> [...]
> $s til paki-regimet mod at kunne få transporter igennem som hyppigt bliver

Fortæl os hellere noget vi ikke ved, Benazir Bhutto blev påstået myrdet af
en agent fra ISI.

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-09-11 23:08

On 22/09/11 22:05, P.N. wrote:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Fortæl os hellere noget vi ikke ved, Benazir Bhutto blev påstået myrdet af
> en agent fra ISI.

Du kan sige at vi ved det, men der har vel været godtroende mennesker
(eg: "E.Dalgas") der har ment at Pakistan bevægede sig i en mere
demokratisk retning og at man gjorde noget ved "ISI-problemet".

Fra : /john

Dato : 23-09-11 01:16

> [...]

> Pakistan bevægede sig i en mere demokratisk retning og at man gjorde noget

Cell phones tie Afghan embassy attackers to Pakistan:
http://news.yahoo.com/no-boots-ground-pakistan-warns-u-125917151.html

/john

Fra : /john

Dato : 23-09-11 08:08

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Pakistan bevægede sig i en mere demokratisk retning og at man gjorde noget
> ved "ISI-problemet".

1) "U.S. security forces collected cell phones which the attackers had
used. These are expected to provide further evidence linking militants to
ISI":
http://news.yahoo.com/cell-phones-tie-afghan-embassy-attackers-pakistan-000233601.html

2) "Between 2002-2010, Pakistan received approximately 18 billion[6] in
military and economic aid from the United States. In February 2010, the
Obama administration requested an additional 3 billion in aid, for a total
of 20.7 billion - Western officials have claimed nearly 70% ( roughly $3.4
billion) of the aid given to the Pakistani military has been misspent in
2002-2007":
http://en.wikipedia.org/wiki/Foreign_aid_to_Pakistan#Financial_aid_to_Pakistan_since_9.2F11_From_U.S

3) "Pakistan's foreign minister said on Thursday the United States risks
losing an ally if it continues to publicly criticize Islamabad's performance
in the war against militancy":
http://news.yahoo.com/pakistan-warns-u-lose-ally-accusations-044208880.html

1) Det er vel nærliggende at antage, at mobiltelefonerner er brugt til at
ringe til 'nogen' i ISI, og det kan vel formodes, at USA (til gengæld for de
mange dollars) gerne ser disse 'nogen' og deres chefer udstyret med en
fyreseddel, og derudover en generel udmugning i ISI.

2) Der er tale om rigtig mange penge, smidt ud til - hvad? Penge, som USA
kunne bruge på hjemmefronten.

3) Ja, og hvilken allieret! - Med ObL samt diverse terrorgrupper, der
hygger sig i den 'allieredes' baghave! Tsk!

Paki'erne (hvis arvefjende er Indien) vil åbenbart gerne ha' de mange rare
US $$ og hi-tech militært isenkram, men ryster samtidig i bukserne for
landets ISI-støttede militante.

Derfor er man gentagne gange taget i at ride to heste - på tilsvarende vis
som Tyrkiet.

Med dén slags 'allierede' behøver Vesten ingen (yderligere) fjender!

/john

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 10:37

On 22-09-2011 20:36, Martin Larsen wrote:
> [...]
>
> Det har været fremme før. Men der kører en bizar aftale om at USA
> leverer $s til paki-regimet mod at kunne få transporter igennem som

Med den slags venner behøver man ingen fjender.