Religioese Terrorister!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 17:09

Det har vist sig at i allesammen muligvis er religioese Terrorister, der forfoelger mig af
religioese aarsager om et stykke tid, fordi jeg har soerget for, at i allesammen kommer
i det kvante mekaniske mareridt naar i doer,istedet for at vaere et sindsygt roevhul der
sidder og opdigte loegnhistorier i nyhedsgrupperne!

Derfor er det bedst det bliver holdt hemmeligt, for at begraense udbredelsen
af ReligioesTerrorisme!

Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 17:13

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7b5e6a$0$284$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

saa kan i holde et korstog i dk.snak.mudderkastning

FUT: Mudder

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 17:59

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7b5f66$0$295$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

-Sarkasme-

Det er de Muslimske Maend, de er meget onde og har fuldskaeg,
De er tydeligvis i ledtog med ondskaben naar de ikke kommer i Helvede!

Ondskaben bor i udlandet hvis i er livsfarlige!
(Det er dem der har Testosteron nok til at goere et ordentligt fuldskaeg, staerke knogler og solid regnekraft,
i skal have ram paa!)

-Sarkasme-

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 18:03

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7b6a35$0$288$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Saa er jeg vist faerdig med at koble ud, og skal til at goere en ny religion!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 18:12

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7b6b11$0$281$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Ja, det havde vaeret noget andet hvis jeg havde haft et lille Harem at skulle beskytte
mod vilde udlaendinge!

Saa Islam er blevet gjort!

Alle mine Nick names alle Peters Nicknames, Peter Nicolaysen, Pnic
Alle Alfa Males med Horn sat sammen til et navn, for der har altid kun vaeret en mig!
Mens jeg RTS´er mig igennem Menneskehedens Historie!
En med frontal lobes staerke nok til at holde styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem
og samtidig grave sig igennem en singularitet!

Jeg er ogsaa den eneste der kan overleve den form for tortur!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 18:15

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7b6d2a$0$288$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Men det kunne have vaeret sjovt!
Altsaa hvis at Bjoernholt og Dj Aevl havde vaeret doede og i Helvede i begyndelsen af 1990´erne
som det var meningen!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-09-11 18:21

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7b6dca$0$282$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Naa men , unified law of everything er sat ud i begyndelsen i ingenting, og universet virker og i eksistere,
saadan i kan rende rundt og goere abeting, og jeg kan sidde her og vaere torteret, fordi i er saa glade for det!

Sane Peter

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-09-11 19:25

Den 22-09-2011 18:59, Peter Nicolaysen skrev:
> "Peter Nicolaysen"

jamen velkommen til smatten :)

--
Mv. Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd
http://alturl.com/nbj6g Charles Bukowski

http://www.youtube.com/watch?v=OZMy7qG-Ukw

Fra : ASKF

Dato : 23-09-11 00:24

Peter Nicolaysen ytrede sig i <4e7b5e6a$0$284$14726298@news.sunsite.dk>
med dette:

> [...]
>af ReligioesTerrorisme!
>
>Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Hvad med mig?

Jeg er ateist og overvejer seriøst at drage afsted til dit hjem så jeg
kan voltage dig og tvinge dig til voldelige seksuelle ydelser før jeg
dræber dig og udøver fækalofagi med din krob
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 23-09-11 06:54

"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan voltage dig og tvinge dig til voldelige seksuelle ydelser før jeg
> dræber dig og udøver fækalofagi med din krob

Nogen gange skal man lige overveje hvad man "smider på tryk" i et offentligt
medie. Ovenstående indlæg var helt klart et af den slags du burde have ladt
blive "liggende i skuffen" til evig glemsel. Et vulgært og truende indlæg
som ovenstående hører efter min opfattelse ikke hjemme i dk.politik. Selv om
du muligvis vil skrive at indlægget var lavet for sjov, så finder jeg det på
ingen måde sjovt.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Vidal

Dato : 23-09-11 09:07

Den 23-09-2011 01:23, ASKF skrev:

> Jeg er ateist og overvejer seriøst at drage afsted

Mand tænk dig dog om, har du ikke læst hans indlæg ...?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-09-11 22:03

"ASKF" skrev i meddelelsen

> [...]
>kan voltage dig og tvinge dig til voldelige seksuelle ydelser før jeg
>dræber dig og udøver fækalofagi med din krob

Det er sgu et yderst usmageligt indlæg - man kan mene om Nicolaysen hvad man
vil, men en trussel garneret med den slags fækal-eksponeret feberfantasi
burde slet ikke komme på tryk. Tror du virkelig at du vinder noget med et
sådant indlæg uden dyb foragt? Jeg tvivler på at selv kontanthjælpsbumsen
kunne synke så dybt (skønt man jo aldrig kan vide).

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 25-09-11 22:18

On Sun, 25 Sep 2011 23:02:53 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> [...]
> sådant indlæg uden dyb foragt? Jeg tvivler på at selv kontanthjælpsbumsen
> kunne synke så dybt (skønt man jo aldrig kan vide).

Hvorfor i alverden skal jeg nu blandes ind i det.?

Er du virkelig mentalt SÅ langt nede, at enhver tilsvining skal benyttes,
for at din ynkelige tilværelse ikke ramler sammen.?