Staten bør tilbyde resultat-effektive
Fra : Bo Warming

Dato : 22-09-11 16:50

Staten bør tilbyde resultat-effektive
selvmords metoder

Hvis en række borgere nu og da har brug for en service med store
startkomkostninger fx fotokopiering eller togdrift, så har vi
tradition for statslig investering, drift og lav stk.pris fx for
fotokopiering på biblioteker eller DSB.
Nogle borgere har brug for pentobarbitalpiller til dødshjælp - hvorfor
ikke lade det være en kontrolleret lægeservice, så ikke der sker
forfærdelige varigt invaliderende og smertepåførende, dyre
selvmordsulykker. eller giftmord-egnede stoffer får et ukontolleret
marked?

Fra : Bertel Brander

Dato : 22-09-11 20:49

Den 22-09-2011 17:49, Bo Warming skrev:
> [...]
> forfærdelige varigt invaliderende og smertepåførende, dyre
> selvmordsulykker. eller giftmord-egnede stoffer får et ukontolleret

Gad vide om BW er blevet suicidal, der er ret mange af hans
mange indlæg for tiden, der handler om selvmord, eller om
det er nogle andre han vil have til at slå sig selv ihjel.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-09-11 20:53

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
4e7b911d$0$297$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Gad vide om BW er blevet suicidal, der er ret mange af hans
> mange indlæg for tiden, der handler om selvmord, eller om
> det er nogle andre han vil have til at slå sig selv ihjel.

Hvad tror du selv, Brandert?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bertel Brander

Dato : 22-09-11 21:21

Den 22-09-2011 21:53, Jens Bruun skrev:
> Bertel Brander<bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
> 4e7b911d$0$297$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hvad tror du selv, Brandert?

Jeg tror at mit liv er for kort til at svare
idioter der med vilje staver mit navn forkert.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-09-11 21:47

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
4e7b9891$0$297$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg tror at mit liv er for kort til at svare
> idioter der med vilje staver mit navn forkert.

Hahahahaha. Dét klarer du så ikke særligt godt, Brandert.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-11 07:13

On Thu, 22 Sep 2011 21:48:53 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Gad vide om BW er blevet suicidal, der er ret mange af hans
>mange indlæg for tiden, der handler om selvmord, eller om
>det er nogle andre han vil have til at slå sig selv ihjel.

Emne er spændende og måske selvmordsepidemi ku genrejse DK

Kinas succes opstod ved fald i befolkningstal - lad falde hvad ikke
kan stå gav optimisme

Fra : Bertel Brander

Dato : 23-09-11 18:27

Den 23-09-2011 08:12, Bo Warming skrev:

> Emne er spændende og måske selvmordsepidemi ku genrejse DK

Hvem er det du synes burde deltage i en selvmordsepidemi?

> Kinas succes opstod ved fald i befolkningstal

Er befolkningstallet i Kina ikke steget stødt de sidste
mange år, til trods for etbarnspolitikken?

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-11 20:04

On Fri, 23 Sep 2011 19:27:25 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Hvem er det du synes burde deltage i en selvmordsepidemi?

Plejehjemspatienter i ble og grønsager der ønsker det - altid
frivillighed>

>Er befolkningstallet i Kina ikke steget stødt de sidste
>mange år, til trods for etbarnspolitikken?

Uden etbarfnspolitik ville vækst have været katastrofal og skrump gir
optimisme og vil i nær fremtid være statistisk tydelig for
han-kineserne

Alle Ulande søger nu at gå kinesernes geniale vej som aldrig er
lykkedes af andre, men der er forsinkelsestid før resultaterne er
effektive

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-11 20:40

>Er befolkningstallet i Kina ikke steget stødt de sidste
>mange år, til trods for etbarnspolitikken?

Kender du et uland, der ikke ku have gavn af at kopiere Kinas
etbarnspolitik ?

Jeg var ulandsarbejder i 4 år og min FN-arbejdsgiver støttede min kamp
for etbarfnspoliik, men imamer ønsker folkevandring mo   d EU og
saboterer at muslimkvinder ikke føder flest mulig til sult

Der er forsinkelse på alle fremskridt i denne branche

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-11 21:20

<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Hvem er det du synes burde deltage i en selvmordsepidemi?

>Er befolkningstallet i Kina ikke steget stødt de sidste
>mange år, til trods for etbarnspolitikken?

Hvorfor stormer Kina frem og kommer til at eje hele verden? Fordi
etbarnspoliik var en triumf som sender signaler så sammenhængkraft og
optimismeER STEGET MIRAKULØST blandt kinesere

USA er røv og nøgler og kaos og justitsmord for trods startposition i
1945 har de spillet fallit

Godt de har dronefly mod somaliere

Militær kan de men Kineserne vinder de vigtigere HANDELSKRIGE

Fremskrives folketal et århundred er Kina eneste land med nedgang og
det er STOR NEDGANG

Asger Åmund roser kineserne der har ordrebøgerne fulde - det har vi
ikke og alligevel foregøgles at får noget ud af 12 minutters mere
arbejde

Fra : Bo Warming

Dato : 24-09-11 03:33

On Fri, 23 Sep 2011 19:27:25 +0200, Bertel Brander >
>Hvem er det du synes burde deltage i en selvmordsepidemi?

Dem der ikke har i sig et håbets træ der skyder ny skud og som derfor
ikke har lyst at blive ældre

>Er befolkningstallet i Kina ikke steget stødt de sidste
>mange år, til trods for etbarnspolitikken?

Da det startede for få år siden fik mange dispensation bl.a.
partimedlemmer , men nu har store antal hankinesere valgt pigebørn fra
og der vil blive kraftig aftagen i folketal,helt uundgåeligt , snart

Dem der ikke er han-kinesere fx tibetanere har i særlig stort antal
dispensation så det hele er i sin vorden men skaber optimisme, læser
man
Har du en mere præcis fornemmelse af hvor sandheden ligger om disse
vigtige spørgsmål?