Ny vinkel på massemorderen Stalin
Fra : Martin Larsen

Dato : 21-09-11 23:20

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/433095:Kultur--Hitler-og-Stalin-var-faelles-om-udryddelsesstrategi?article_page=1

Stalin og Sovjetunionen dræbte systematisk civile, længe før Hitler
førte holocaust ud i livet. Samlet blev over 14 millioner mennesker
dræbt, uden at de tog del i krigshandlinger. Den amerikanske historiker
Timothy Snyder fortæller om ”Bloodlands”, det store område i Østeuropa,
hvor uhyrlighederne fandt sted.

”Sovjetunionen havde en skræmmende registrering. De havde kvoter for
udryddelse, som skulle opfyldes, og rapporteringen af terroren er ret
præcis. Du kan også læse forhørsrapporterne om de folk, der blev skudt.
Mange ser russerne som mere rodede, og tyskerne som de organiserede. Men
her var stalinisterne mere nøjeregnende.”

Der er desværre stadigvæk rigtig mange fjolser i DK (EL) som hylder
stalinismen..

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 22-09-11 04:57

On Thu, 22 Sep 2011 00:19:37 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>her var stalinisterne mere nøjeregnende.”
>
>Der er desværre stadigvæk rigtig mange fjolser i DK (EL) som hylder

Måske vi ER overbefolkede og Stalins tagen toppen af dette problem var
OK og ikke ondt?
Landbrugsproduktionen opretholdtes . DET VAR DET VIGTIGSTE og han
producerede stål nok til at tæve Hitler (med USA-hjælp)

Læs også nedenstående:

Cutter-selvmordsforsøg: de unge spilder statens tid

Staten bør hævne det ved at gøre effektivt selvmord lettilgængeligt pr
pentobarbital som liberalt forhandles af apoteker og har røbe,lugt og
smagsstof så fejltalelser næsten umulige ( " Røbe-Pento" )
Taberforældre opdrager deres børn til selvmordsforsøg
Når staten pr let adgang til effektiv kemi skaber reelle selvmord vil
folk vågne op og få færre børn som i Kina
Og opdrage dem bedre.
Derved kan vi måske en dag konkurere med Kina

Vi bør især tilbyde RøbePento til ældrebyrden - frivilligt

Fra : kk

Dato : 22-09-11 09:56

Bo Warming sendte dette med sin computer:

> [...]
> Og opdrage dem bedre.
> Derved kan vi måske en dag konkurere med Kina
>
> Vi bør især tilbyde RøbePento til ældrebyrden - frivilligt

Ikke nok med at du har knald i låget, du er også rådden oven i
hovedet!!
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 23-09-11 04:16

On Thu, 22 Sep 2011 10:55:53 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Bo Warming sendte dette med sin computer:

>Ikke nok med at du har knald i låget, du er også rådden oven i
>hovedet!!
>kk

Det jeg har papir på vedr ikke-sindsygdom er at jeg nytænker
hyperaktivt, er "hypertym" supplerer du med råddenskab altså dårlig
etk.
Men det jeg foreslår er jo frivillig adgang til selvmord og ved
hysteriske fup-tøser der netop vil sige nej og ikke spise dødspillen
når deres cutterpjat er afsløret som fup og de er latterliggjort - -
så jeg er da human og frelser liv. Lægerne dræber ved at være for
skånsomme til at latterliggøre.

Jeg har på mig selv afprøvet, opmærksomhedssøgningens pjatveje og
indser derfor hvor let der kan spares penge på disse forskruede
poptøser - de skal gøres til grin for det er usexet og de vil være
sexede og er useriøse som min dattter var da hun kom til udpumpning

Hende har jeg også hånet selvom mor syns det var synd.

Sku en enkelt cutter æde pillen og dø - så skidt pyt - hvor der
handles der spilldes
Det vil redde andre

Fra : kk

Dato : 23-09-11 09:06

Den 9/23/2011, skrev Bo Warming:

> [...]
>
> Hende har jeg også hånet selvom mor syns det var synd.
>
> Sku en enkelt cutter æde pillen og dø - så skidt pyt - hvor der

Herre! Giv mig styrke...!
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 24-09-11 09:53

On Fri, 23 Sep 2011 10:05:48 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Herre! Giv mig styrke...!

Du har styrke - jeg kan uddybe hvis du gider forklare hvad du er uenig

Er du uenig i at ÆRLIGHED VARER LÆNGST og Falck redderen der drillende
råber SÅ SPRING DOG til selvmordskandidaten på gesimsen kan være
heldig at redde liv ved at vække til modstand og hindre udspring?

Men der er risiko for at der netop springes i døden pga drilleri

Cutterpigen der får Pentobarbital til fri *utvungen* afbenytttelse vil
ofte få indsigt i egne selvbedrag og forvirring og blive ET MERE
MODENT MENNESKE og vil måske aldrig vælge et effektivt selvmord - hun
ønskede et råb om hjælp og kun det