Islam, fredens religion
Fra : /john

Dato : 20-09-11 16:48

"A radio station run by an Islamist group in Somalia has awarded weapons to
children who won a Koran-reciting competition":
http://www.upi.com/Top_News/World-News/2011/09/20/Somali-children-win-AK-47s-in-contest/UPI-27701316520129/

Fint - det vil kunne komme dem til gavn senere hen i livet, eksempelvis som
her i Pakistan:

"Gunmen opened fire on minority Shiite Muslim pilgrims traveling through
southwest Pakistan on Tuesday, killing 26 people":
http://hosted.ap.org/dynamic/fronts/WORLD?SITE=AP&SECTION=HOME

Hvis alle børn i Muhammedanistan fik udleveret AK47'ere og håndgranater
ville det måske på længere sigt kunne løse mange forskellige problemer -
blot en tanke :)

/john

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 20-09-11 17:05

On 20-09-2011 17:48, /john wrote:
> [...]
>
> Hvis alle børn i Muhammedanistan fik udleveret AK47'ere og håndgranater
> ville det måske på længere sigt kunne løse mange forskellige problemer -

Står det ikke skrevet i koranen, at alle selvmords bombere mindst skal
have erfaring fra at udløse en krops bombe lang oppe i Pakistans bjerge?

Karl Erik.

Fra : N/A

Dato : 21-09-11 02:43

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-11 02:43

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e794197$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

"Karl Erik Christensen" <karlerik@none.invalid.com> skrev i meddelelsen news:4e78b951$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

> Står det ikke skrevet i koranen, at alle selvmords bombere mindst skal
> have erfaring fra at udløse en krops bombe lang oppe i Pakistans bjerge?
>
> Karl Erik.

Ja de kan godt vaere livsfarlige, de ville uden tvivl forsoege at myrde mig hvis de opdagede at
jeg har skiftet den originale Kristus ud med en sorthaaret(Jeg er ikke en racist!)

Der gik boevl i noget reparation, noget med den visuelle forestillingsevne!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-11 02:45

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7941c8$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Der gik boevl i noget reparation, noget med den visuelle forestillingsevne!

Det har faktisk gjort det lidt svaere at faa gang i Kristendommen uden det saa beroemte roede haar!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-11 02:52

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e794236$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Det har faktisk gjort det lidt svaere at faa gang i Kristendommen uden det saa beroemte roede haar!

Ok, saa det saa ellers saa beroemte Orange haar!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-11 03:25

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7943fa$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Ok, saa det saa ellers saa beroemte Orange haar!

Det hedder stadigvaek roede kors!
(og det kraevede ikke saerlig meget!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-11 03:58

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e794bcf$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Ok, saa det saa ellers saa beroemte Orange haar!

Bortset fra, nu gaar pengene ikke til blaa kors fra Julekalenderen da jeg var, kors det er en del aar siden!
Virker det ogsaa forkert paa jer?

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-11 09:07

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e795384$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Bortset fra, nu gaar pengene ikke til blaa kors fra Julekalenderen da jeg var, kors det er en del aar siden!

Google har gjort saadan at der kommer en blaa streg/pil, paa deres forside,men det er ikke helt det samme!
selvom "gad vide hvad der er" foelelsen passer saadan nogenlunde, hvis man virkelig proever!

Jeg gar ud fra at Brin og co. bedst kan lide ham som sorthaaret!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-11 09:12

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e799bc4$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Jeg gar ud fra at Brin og co. bedst kan lide ham som sorthaaret!

Desuden gider jeg ikke bruge tid paa at lave det om igen, korsfarven, efter jeg brugte tid paa, at det
roede blev beholdt eller rettere gjort tilbage, da det roede haar forsvandt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-09-11 09:14

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e799cf0$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

roede blev beholdt eller rettere gjort tilbage, da det roede haar forsvandt!

Far til Odin og Jupiter, da de ville oedelaegge min hukommelse!

Ringen er din og du er Peter!
(O din, You Peter)

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 21-09-11 03:30

On Tue, 20 Sep 2011 18:04:36 +0200, Karl Erik Christensen
<karlerik@none.invalid.com> wrote:

>Står det ikke skrevet i koranen, at alle selvmords bombere mindst skal
>have erfaring fra at udløse en krops bombe lang oppe i Pakistans bjerge?
Mohamed kendte kun Arabien - det tog over 100 år før de erobrede
Pakistan