Debat i hårdknude: nazinazinazi(incl dødsh~
Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-11 06:21

Debat i hårdknude: nazinazinazi(incl dødshjælp)
Helt ned til 3-årsalderen stempler småbørn hinanden som nazier og
bøsser
>http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1621857.ece
Information20.9 erkender at de har trukket nazikortet overdrevent mod
DF
Og hævder omvendt, at hun gir pressen skyld for al tilbagegang.

At vi aldrig får saglig debat om aktiv dødshjælp skyldes at nazier var
pionerer med sådant gavnlig lægearbejde men så kom krig hvor det blev
til folkemord - en risiko der er væk i dag.

Alle debaterer så egne synspunkter fremstår som etiske dvs modpartens
synspunkter gøres ækle. Alt er om forfængelighed dvs at narre
goodwill-point til sig selv. Intet udvider lykkekagen her. I Kina
eksporteres så ALLE gavnes
Bo Warming Bjelkes Alle 46, KbhN 35861000

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-09-11 10:27

On 20/09/11 07:20, Bo Warming wrote:
> [...]
> DF
> Og hævder omvendt, at hun gir pressen skyld for al tilbagegang.

Det er da Breivik, der spøger (og naturligvis betændt rød/velmener
hatespeech). Det så du også hos FrP i Norge.
Den muhammedanske pest vinder stadig mere frem, samtidig med at
økonomien er på retur - økonomer ER begyndt at hjernevaske folk til at
vækst er ondt. Eneste håb om at undgå borgerkrig er om velmenerne lykkes
med at få danskerne til at /underkaste/ sig og forvandle kirkerne til
moskeer.

Mvh
Martin

Fra : DADK

Dato : 20-09-11 10:52

On 20-09-2011 11:27, Martin Larsen wrote:

> [...]
> vækst er ondt. Eneste håb om at undgå borgerkrig er om velmenerne lykkes
> med at få danskerne til at /underkaste/ sig og forvandle kirkerne til

Så du Jane Teller, Henrik Jensen og Carsten Jensen (forfatteren, ikke
økonomen) i Deadline 22.30?? Det er jo lidt grænseoverskridende at være
vidne til. Jane Teller har vistnok udgivet en bog, ligesom Carsten
Jesnen, og så bor hun i New York, og det kvalificerer hende til at mene
en hel masse om hvor forfærdelige vi er i Danmark. F.eks mente hun slet
ikke vi skulle bekymre os om hvorvidt det tog 3 eller 5 generationer at
"integrere" mennesker. Og så mener hun Danmark de sidste 10 år er blevet
ledet af et "autokrati". Det er jo helt mageløst, jeg troede det var
sådan, at når vælgerne havde stemt på nogle partier der så fik flertal,
så kunne de føre deres politik igennem. Men det er ikke demokrati, det
er "autokrati". På spørgsmålet om hvorfor "det kunne gå så galt" svarede
Henrik Jensen, og han er jo trods alt historiker og underviser på KUA,
at en del af fprklaringen kunne skyldes at der var kommet
uforholdsmæssigt mange muslimske indvandrere. Uha uha. Det skulle han
aldrig have sagt. Så kunne Jane Teller belære ham om at islam ikke var
problemet, og Carsten Jensen kunne fortælle hvordan en taxachauffør
havde sagt til ham, at han glædede sig til at blive et menneske igen.

Og sådan fik man så for gud ved hvilken gang sin daglige dosis
"indvandring er godt", "muslimer er ofre"-belæring fra DR. Hvem kunne
leve uden?

Nu ved jeg ikke med dig, men jeg kender sgu mange muslimer, og jeg har
aldrig hørt én eneste af dem beklage sig over at de ikke kunne få lov at
være mennesker i Danmark. Og Henrik Jensen nævnte jo muslimer, ikke
"islam". Så det er jo bare den klassiske udenomssnak. Men hvis man nu
tog 100 mio kristne og placerede dem midt i de arabiske lande, ville de
så mon kalde dem "kristne", og så kunne man bare argumentere sig ud af
problemet med at "kristendom er ikke problemet". Ja, forestil dig man
tog nogle jøder og placerede dem i et land midt i arabien, ville
muslimerne så bare opfatte dem som almindelige mennesker hvor hverken
jødedom eller det faktum at de er jøder som et problem? Nej vel? Helt
utænkeligt.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-11 19:32

On Tue, 20 Sep 2011 11:51:58 +0200, DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>muslimerne så bare opfatte dem som almindelige mennesker hvor hverken
>jødedom eller det faktum at de er jøder som et problem? Nej vel? Helt

At kopterne har overlevet er sært

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-11 19:33

On Tue, 20 Sep 2011 11:27:08 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>vækst er ondt. Eneste håb om at undgå borgerkrig er om velmenerne lykkes
>med at få danskerne til at /underkaste/ sig og forvandle kirkerne til

Folketinget ejer kirkerne og ar overladt til menighedsråd alt det
praktiske i

Kun EL er vilde med at opgive dette bolværk mod Islam

S vil hellere betale en arkitekt for at bygge ny moske end få bøvl med
kirkefolket

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 20-09-11 22:10

Den 20-09-2011 07:20, Bo Warming skrev:
> [...]
> goodwill-point til sig selv. Intet udvider lykkekagen her. I Kina
> eksporteres så ALLE gavnes
> Bo Warming Bjelkes Alle 46, KbhN 35861000

Information er en pudsig avis.. nok den eneste der ugentligt får
skideballer af sine trofaste læsere for at bringe "upassende" ledere og
artikler med reaktionær vinkling, så al respekt for avisen.

Nu var det "gavnlige" lægearbejde fra pionererne ikke just befolkningens
ønske, såvidt magthaverne, der skjulte det så godt de kunne fremfor at
sende stolte breve til familierne med "Rosa døde næsten uden at kaste op
og skrige, men en smule reaktion er jo uundgåelig med udstødningsgas.
Beklager at i ikke mødte op selvom i havde modtaget en invitation"

- cep