Lars Løkke Rasmussens politik kom virkelig~
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-09-11 23:24

Lars Løkke Rasmussens politik kom virkelig til at bære frugt:

http://www.b.dk/nationalt/unge-strander-i-varmestuer-for-socialt-udsatte

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 19-09-11 04:13

On Mon, 19 Sep 2011 00:24:15 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>Lars Løkke Rasmussens politik kom virkelig til at bære frugt:
>
>http://www.b.dk/nationalt/unge-strander-i-varmestuer-for-socialt-udsatte

Udstyr disse varmestuer med computer som samlingspunkt og tiltræb at
snak blir om noget internet/debat og ikke personrettet fuldemandssnak

Gå efter bold ej mand - så vender folk tilbae til den varmestue -
eller ng

Fra : DADK

Dato : 22-09-11 08:43

On 19-09-2011 00:24, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> Lars Løkke Rasmussens politik kom virkelig til at bære frugt:
>
> http://www.b.dk/nationalt/unge-strander-i-varmestuer-for-socialt-udsatte

Jeg læser det som om at der i dag findes flere varmestuer og herberger.
Der fandtes jo ikke alle de steder da VKO kom til i 2001, da satsede man
alt på et falleret behnadlingssystem alle eksperter dumpede. Jeg synes
det er godt der er komme steder hvor dem der er faldet helt uden for
systemet kan henvende sig.