Politi skjulte, at deres drab var klart be~
Fra : Bo Warming

Dato : 17-09-11 21:56

Politi skjulte, at deres drab var klart beretiget
En jægersoldat var i Balkan blevet forvirret og var hjemsendt og havde
i mange år haft job
Han søger psykiatrisk hjælp og bakker ud, men hans søster mener han
har PostTraumatisk Stress syndrom
Hun besnakker politiet.

Han får besøg af to betjente som han lukker ind og de skyder ham
ihjel.
Aviserne siger han trak en sabel

Det ændres til at han trak en lille ufarlig souvenirsabel
Læsere mener politi igen har overreageret
I dag var jeg til min brors begravelse og en deltager havde boet i
Kronborggadelejligheden hvor soldaten var skudt ihjel. Jeg bor nær
denne og har skrevet meget på nettet om hændelsen hvor jeg mente
politiet havde overreageret, og peberspray havde være nok.
Det viser sig nu, at der i lejligheden var et skudhul, som kvinden
havde set og som ikke var berørt af den oprindelige politihistorie,
Dvs at soldaten har evnet under håndgemæng med politiet at få styr på
en politipistol og få skabt et skudhul som politiet skammer sig over
Derfor skaber politiet en løgnehistorie om svage angreb på politiet,
nemlig med pjatsabel.
;Men der var altså FARLIGT angreb på politi dvs deres drab var
berettiget
Men politi har synes det var sjovere med en tvivlsom historie.
Sagen afslører grove mangler i både politi og medier
Politiet må have en interesse i at der går historier der tyder på
grove politifejl, men alligevel bliver betjente aldrig straffet