NATO krigsforbrydelser i Libyen nye højder
Fra : Martin Larsen

Dato : 17-09-11 18:26

http://english.aljazeera.net/news/africa/2011/09/201191781744798423.html

Moussa Ibrahim, Gaddafi's spokesman, claimed NATO had carried out
extensive air strikes on Sirte, killing 354 people overnight. He said
Gaddafi was personally leading "all aspects of the struggle".

In a call to the Reuters news agency on Saturday, Ibrahim said: "NATO
attacked the city of Sirte last night with more than 30 rockets directed
at the city's main hotel and the Tamin building, which consists of more
than 90 residential flats.

"In the last 17 days, more than 2,000 residents of the city of Sirte
were killed in NATO air strikes."

2000 døde ved NATO-bomber mod beboelsesejendomme i Sirte...

Skal det mon kaldes "Arabisk efterår"

Mvh
Martin

Fra : Michael Weber

Dato : 17-09-11 18:38

Den 17-09-2011 19:25, Martin Larsen skrev:
> [...]
> were killed in NATO air strikes."
>

> 2000 døde ved NATO-bomber mod beboelsesejendomme i Sirte...

Er din sort ikke ligeglad med, hvem der slår muslimer ihjel,
så længe det er muslimer, der slås ihjel?

Så hvad er dit had størst mod? NATO eller muslimer?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 17-09-11 18:46

On Sat, 17 Sep 2011 19:25:46 +0200, Martin Larsen wrote:

> [...]
> were killed in NATO air strikes."
>

> 2000 døde ved NATO-bomber mod beboelsesejendomme i Sirte...

Det lyder som en ny, Komiske Ali.

Komiske Mussa.

Fra : DADK

Dato : 22-09-11 09:24

On 17-09-2011 19:25, Martin Larsen wrote:
> [...]
> were killed in NATO air strikes."
>

> 2000 døde ved NATO-bomber mod beboelsesejendomme i Sirte...

Jeg tror vi bare skal slå koldt vandt i blodet. Medens de er ved at
indsætte en ny regering i Tripoli slår Gaddafis styrker til og erobrer
små fiskerbyer, der helt sikkert er vigtige i et eller andet strategisk
setup. Nu har Gadaffi fået NATO-styrkerne ud, det var sikkert plan 1.
Det ender helt som vi har forudsagt, du og jeg. I et blodbad og en
deling af Libyen efter en borgerkig. Det var jo ikke demokrati eller
"fred" de angledede efter klanerne i vest, men det er bare måden Libyen
med en lineal er skruet sammen på i gamle dage af de britiske
kolonialister der er problemet. Der burde være mindste 2 lande i dette
kæmpe ørkenområde. For det er forskellige stammer. Forskellige folk.

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-09-11 10:53

On 22/09/11 10:23, DADK wrote:

> [...]
> kolonialister der er problemet. Der burde være mindste 2 lande i dette
> kæmpe ørkenområde. For det er forskellige stammer. Forskellige folk.

NATO har lige besluttet at forlænge bombekampagn - øh flyforbudet med 3
måneder, men det vil nok blive vanskeligt at udrydde
Gadaffi-loyalisterne - de nye rebeller ;-/ Og det er ikke sikkert at
det bliver nemt at få olien ud - det er jo en brandbar væske..

Dette er et mega mega mega tåbeligt projekt - også selvom bomberne var
gamle og alligevel skulle fornyes..

Mvh
Martin

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 10:54

On 22-09-2011 11:53, Martin Larsen wrote:

> [...]

> bliver nemt at få olien ud - det er jo en brandbar væske..
>
> Dette er et mega mega mega tåbeligt projekt - også selvom bomberne var

Ja.