Som kineserne ku vi gavne mer, hvis vi var~
Fra : Bo Warming

Dato : 17-09-11 17:34

   Som kineserne ku vi gavne mer, hvis vi var færre
Frivillig dødshjælp NU

Kort efter verdenskriges afslutning pr abombning lykkedes det Formand
Mao at smide USA og deres kinesermarionet over til Taiwan så Mao ku
reformere fastlandets 1½ mia kinesere
Trods Koreakrig lykkedes det Mao at bevare magten og stabilisere sit
land så hans uvenner omkom i store sultkatasrofer og folkemord og
landet blev så stabilt at der kunne indføres etbarnspolitik og
befolkningstallet er nu nedadgående i toneangivende - kernekinesiske
dele af landet og dette mirakel eftergøres af andre fattige lande der
har sultne millioner som en klods om benet. Japan kan siges at være
startet skrump-moden på frivillig basis 1945-55 og var storebror og
læremester for Mao.
Ur-kløgten i at blive færre går tilbage til at mennesket opfandt
skibe, ild, hjul maskiner altså teknik der gjorde mange mænds arbejde,
så vi ku øge produktion samtidig med at familiestørrelse aftog.

Det onde dyr i Åbenbaringen er her statsmagten som kan lide at eje
stort folketal selvom krig i dag ikke afgøres af antal fodfolk.
Selv i Danmark ville det være klogt at satse på hyperaktive få som i
Kina og undgå at store antal har lediggang, der gør vred,hadefuld og
dum og det er en grund til at vi bør lovliggøre lægelig dødshjælp for
gamle og afskaffe børnepenge
At have over et barn pr kvinde er rigmandsluksus a la at eje lystbåd
og ekstrabiler. Luksus der nationalt set er overflødig bør ofte
afgiftbelægges dvs straffes - og vi ser jo på ledighedstal, at
ordrebøgerne i firmaerne er ikke så fulde at vi mangler hænder. Der
kan være højkonjunkturperioder hvor vækst i job kræver vækst i hænder
men det er efterkrigs-undtagelser og lignende atypisk .
Lad os lege med tanken at disse grove generaliseringer er knivskarpt
rammende for EU p.t. og at planøkonomi som her antydet kan
retfærdiggøres.Tænk som Æskylos og GBShaw der sagde "Du ser og siger
hvorfor. Je g fanaserer og siger hvorfor ikke?"
Lad os da udtænke en lidt aggresiv dødshjælp, der er frivillig men
anstødelig i DK2011 og retfærdiggøre den som analogi til Maos
folkemord som kineserne i dag lovpriser som genisreg trods
holocaust-lighed og millionmord.
Japan klarede folkeskrump frivillig med rytmemetode og abort. Med
fortrydelses- og ppille gjorde vi også Men svangerskabsforebyggelsen
afliver kulturløse fosterhjerner. Dødspiller afliver højkultur. Kan vi
acceptere eskimoernes ætte-styrt hvor olding kastede sig ned i
klippedybet så der ku blive nok mad til familien og æt?
Det bør vi kunne hvis danskerne reelt er så selvdrabs-trængende at de
familieselvmyrder pr indebrænding af sovepillebedøvede teenagepiger.i
bil og spritbilister frontalkolliderer med fulde familiebiler
Dertil kommer at håndled invalideres ved mordforsøgende cutting,
hængning bliver læderende strangulationsforssøg, nedstyrtere rammer
børn og brækker alle kmogler i kroppen uden andet resultat end et liv
som grønsag med intensiv årtilang pleje.
Her er brug for data og estimater og modsigelse af af "her i vores hus
er glæde her i vores hus er fest" og gradvis bør vi kopiere holland
hvorfra følgende dialog er forsøgt som skræmmebillede af katolske
teologer

Storebror: Du arvede det ene af fars huse og klager at du vil dø. Har
du hørt om ny lov: at du kan få dødspille af lægen hvis interview med
egen og anden læge med måneds mellemrum frikender fra mistanke om at
fx jeg har presset dig
Skitzobror;
Genialt at slå to fluer med et smæk - jeg mangler en livsopgave, så
jeg ofrer mig for din søn og æder gift og din søn kan derefter få gavn
af det hus jeg vantrives i
Storebror: Husk ikke at sige jeg har kaldt dig familiens sorte får da
du fik psykiatrisk diagnose
Skitzobror- ; Jeg kan godt lide din søn og jeg er selv så usexet, så
jeg aldrig får børn, så jeg gør det Bestiller du tid hos lægen.
Storebror: Her har du hans nummer og her en ladet telefon. Der er
åbent på telefonen til kl11

NB Holland havde sidste år 2636 lægeassisterede selvmord - det
begyndte 2003 og er steget 10% om året.
DK har 600 selvmord om året