Venstremand lækkede Helles skattesag
Fra : P.N.

Dato : 17-09-11 15:26

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 17-09-11 16:33

On Sat, 17 Sep 2011 16:25:39 +0200, P.N. wrote:

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1618502.ece
>
> V er en flok møgdyr ganske enkelt.

HVOR er det bevist at han er den skyldige.? ExtraPladder aner jo ikke
engang om han overhovedet har set papirerne.

Man er altså IKKE skyldig, bare fordi ExtraPladder ikke kan få fat i en.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-09-11 16:43

"Steen A. Thomsen" skrev i meddelelsen

>HVOR er det bevist at han er den skyldige.? ExtraPladder aner jo ikke
>engang om han overhovedet har set papirerne.
>
>Man er altså IKKE skyldig, bare fordi ExtraPladder ikke kan få fat i en.

Oho! og du kaldte mig faktaresistent - nu ser det faktisk ud til at det er
dig der er faktaresistent. Var det ikke vand på din mølle, lille
kontanthjælpsbums?Nåeh, hvor er det synd for dig at virkeligheden overhalede
dine vildeste fantasier. NOT!

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 22-09-11 18:56

On Thu, 22 Sep 2011 17:42:45 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> Oho! og du kaldte mig faktaresistent - nu ser det faktisk ud til at det er
> dig der er faktaresistent.

På hvilken måde.???

> Var det ikke vand på din mølle, lille
> kontanthjælpsbums?Nåeh, hvor er det synd for dig at virkeligheden overhalede
> dine vildeste fantasier. NOT!

Hvad i alverden vrøvler du om.???

Jeg har på ingen måde udtalt mig om hvem der er den skyldige, for det har
jeg overhovedet ingen informationer om.

Det jeg siger er, at ExtraPladder IKKE er noget sandhedsvidne.

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 17-09-11 20:48

P.N. <245@mail.dk> wrote:

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1618502.ece
>
> V er en flok møgdyr ganske enkelt.

Der er ganske enkelt ikke skyggen af bevis for at det var venstremanden
der lækkede HTS skattepapirer.
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : Michael Weber

Dato : 18-09-11 07:04

Den 17-09-2011 21:47, Jesper Ørsted skrev:

> Der er ganske enkelt ikke skyggen af bevis for at det var venstremanden
> der lækkede HTS skattepapirer.

Hvis du nu spoler lidt frem i glaskuglen, hvad kan du så se, udover
internetforbindelser med hastighedsgaranti?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-09-11 07:54

On Sun, 18 Sep 2011 08:03:59 +0200, Michael Weber wrote:

> Hvis du nu spoler lidt frem i glaskuglen, hvad kan du så se, udover
> internetforbindelser med hastighedsgaranti?

Sikke en åndsvag kommentar.

Jesper har jo ret.

Fra : Michael Weber

Dato : 18-09-11 08:07

Den 18-09-2011 08:53, Steen A. Thomsen skrev:

> Sikke en åndsvag kommentar.
>
> Jesper har jo ret.

Lad os nu se hvad Politiets efterforskning kommer frem til.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-09-11 08:30

On Sun, 18 Sep 2011 09:07:26 +0200, Michael Weber wrote:

> Lad os nu se hvad Politiets efterforskning kommer frem til.

Kan du ikke læse.?

Der er ganske enkelt ikke skyggen af bevis for at det var venstremanden der
lækkede HTS skattepapirer.

Om der SENERE fremkommer beviser, er der INGEN der ved noget om.

I tumber dømmer jo manden, UDEN af have anden mistanke, end at han ikke er
socialakrobat.

Fra : Michael Weber

Dato : 18-09-11 08:31

Den 18-09-2011 09:30, Steen A. Thomsen skrev:

> Kan du ikke læse.?
>
> Der er ganske enkelt ikke skyggen af bevis for at det var venstremanden der
> lækkede HTS skattepapirer.

Lad os se hvad Politiets efterforskning kommer frem til.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-09-11 08:48

On Sun, 18 Sep 2011 09:31:17 +0200, Michael Weber wrote:

> Lad os se hvad Politiets efterforskning kommer frem til.

Så burde i jo også vente med at dømme nogen, før der er beviser på bordet.

Fra : Michael Weber

Dato : 18-09-11 08:48

Den 18-09-2011 09:47, Steen A. Thomsen skrev:

> Så burde i jo også vente med at dømme nogen, før der er beviser på bordet.

Jeg dømmer jo netop ikke manden.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-09-11 08:55

On Sun, 18 Sep 2011 09:47:31 +0200, Michael Weber wrote:

> Jeg dømmer jo netop ikke manden.

Du kritiserede da mig, fordi jeg påpegede manglen på beviser.

Om det er venstremanden, Sass Larsen eller en helt tredie, der er den
skyldige, aner jeg intet om.

Fra : Michael Weber

Dato : 18-09-11 09:00

Den 18-09-2011 09:54, Steen A. Thomsen skrev:

> Du kritiserede da mig, fordi jeg påpegede manglen på beviser.

Jeg kritisere Jesper for påstanden at der ikke findes skyggen af bevis.
Ingen ved jo, om der findes beviser og det vil Politiets efterforskning
så vise sig, om der gør. At der ikke er fundet beviser, betyder ikke at
der ikke findes beviser.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-09-11 09:06

On Sun, 18 Sep 2011 10:00:07 +0200, Michael Weber wrote:

> Jeg kritisere Jesper for påstanden at der ikke findes skyggen af bevis.

Der findes jo ikke skyggen af bevis.

> Ingen ved jo, om der findes beviser og det vil Politiets efterforskning
> så vise sig, om der gør. At der ikke er fundet beviser, betyder ikke at
> der ikke findes beviser.

Øhhh... JO.

Det betyder derimod ikke, at der ikke KAN findes beviser.

Fra : Michael Weber

Dato : 18-09-11 09:13

Den 18-09-2011 10:05, Steen A. Thomsen skrev:

> Der findes jo ikke skyggen af bevis.

Politiets efterforskning er endnu ikke startet og der er derfor ikke
fundet beviser.

Om beviser eksistere er jo så spørgsmålet, men man kan ihvertfald sige
at et bevis´ eksistens er uafhængig af, om det bliver fundet.

> Øhhh... JO.

Naturligvis ikke.
Et eksisterende bevis holder jo ikke op med at eksistere, blot fordi
det ikke allerede er fundet eller bliver fundet.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-09-11 10:28

On Sun, 18 Sep 2011 10:13:04 +0200, Michael Weber wrote:

> Politiets efterforskning er endnu ikke startet og der er derfor ikke
> fundet beviser.

Det er jo det jeg siger, spade.

Der findes jo ikke skyggen af bevis.

> Om beviser eksistere er jo så spørgsmålet, men man kan ihvertfald sige
> at et bevis´ eksistens er uafhængig af, om det bliver fundet.

Nej. Man kan ikke sige at der findes beviser, FØR man har fundet dem.

Fra : Michael Weber

Dato : 18-09-11 10:30

Den 18-09-2011 11:27, Steen A. Thomsen skrev:

> Der findes jo ikke skyggen af bevis.

Vi kommer ikke videre.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-09-11 16:49

>Det er jo det jeg siger, spade.
>
>Der findes jo ikke skyggen af bevis.

Du mente ellers at blot det forhold at B.T. skrev om HTS skattesag, var
bevis nok og at vi andre der tillod os at være skeptiske, var
faktaresistente - nu har sagen udviklet sig til at være en boomerang lige op
i dit fjæs, akkurat som jeg antydede, og nu bliver du sur fordi du nu står
over for en kendsgerning, nemlig at politiet har sigtet en person for at
have lækket fortrolige oplysninger. Nu er der ikke grænser for hvor meget du
fornægter fakta- det er det vi i daglig tale kalder for hykleri.
Du skulle tænke på den med sten og glashus.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 22-09-11 19:06

On Thu, 22 Sep 2011 17:49:19 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> "Steen A. Thomsen" skrev i meddelelsen

> Du mente ellers at blot det forhold at B.T. skrev om HTS skattesag, var
> bevis nok

Nu vrøvler du jo IGEN.

Det var IKKE hvad BT sagde, men de dokumenter de viste, der var beviset.

> [...]
> over for en kendsgerning, nemlig at politiet har sigtet en person for at

Du mener ham her.?

http://www.bt.dk/krimi/laek-anholdt-vil-have-kaempe-erstatning

Det er da vist IKKE en venstre-mand.

citat: "Han mener derfor, at anmeldelsen er et led i en chikane mod ham,
som har foregået siden han i april deltog i en demonstration mod VKO".

Det er nok nærmere en af dine "venner", når han demonstrerer MOD VKO.

Det er sgu sjovt som du GANG PÅ GANG dummer dig, fordi du digter
løgnehistorier.

> Nu er der ikke grænser for hvor meget du
> fornægter fakta- det er det vi i daglig tale kalder for hykleri.
> Du skulle tænke på den med sten og glashus.

Du aner jo ikke en brik om det du udtaler dig om.

Om han er den skyldige, er vist YDERST tvivlsomt.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-09-11 22:37

>Du mener ham her.?
>
>http://www.bt.dk/krimi/laek-anholdt-vil-have-kaempe-erstatning
>
>Det er da vist IKKE en venstre-mand.

Har jeg skrevet noget om at han var venstremand? Se at få styr på dine
udfald.

> [...]
>
>Det er nok nærmere en af dine "venner", når han demonstrerer MOD VKO.
>
>Det er sgu sjovt som du GANG PÅ GANG dummer dig, fordi du digter

Næ, det er tværtimod dig der dummer dig -igen og igen og igen: jeg har ikke
digtet nogen løgnehistorie og ifølge dig selv er det jo ikke løgn når man
ikke er klar over at noget er usandt, vel? Men jeg ser da frem til at du
fremviser at jeg skulle have digtet noget om en venstremand.

>Du aner jo ikke en brik om det du udtaler dig om.

ih, jo - tilstrækkeligt til at sætte dig på plads igen!

>Om han er den skyldige, er vist YDERST tvivlsomt.

Det ved du jo ikke noget om - det er kun et gæt.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 22-09-11 23:00

On Thu, 22 Sep 2011 23:36:53 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> Har jeg skrevet noget om at han var venstremand? Se at få styr på dine
> udfald.

Læs dog for helvede hvad du svarer på, spade. Læs f.eks. trådens "subject".

> [...]
> ikke er klar over at noget er usandt, vel? Men jeg ser da frem til at du
> fremviser at jeg skulle have digtet noget om en venstremand.

Gaaaaaab, hvor er du dum.

Du kritiserer mig helt vildt, fordi jeg påpeger at der ikke er skyggen af
bevis på at det er den nævnte venstre-mand, der er den skyldige.

> ih, jo - tilstrækkeligt til at sætte dig på plads igen!

Nej, du dummede dig IGEN, fordi du ikke havde læst det du svarede på.

> Det ved du jo ikke noget om - det er kun et gæt.

Hvad er der ved "er vist YDERST tvivlsomt", som du ikke fattede.?

Manden er jo i længere tid chikaneret, fordi han er IMOD VKO.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-09-11 16:51

>Så burde i jo også vente med at dømme nogen, før der er beviser på bordet.

Hvorfor var du ikke så nøjeregnende da det gjaldt HTS? Nåeh, nej - det er jo
en socialdemokrat,så her er der ingen grænser for slibrigheder, hvorimod
chancen for at det kunne være en venstremand der havde lækket oplysningerne
pludselig er fremkommet via mangel på beviser? Tsk! tsk! Du er sgu ikke
rigtig klog.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 22-09-11 19:09

On Thu, 22 Sep 2011 17:51:23 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> Hvorfor var du ikke så nøjeregnende da det gjaldt HTS?

Det ER jo bevist, spade. De lækkede papirer fra Skat beviser det jo.

> [...]
> pludselig er fremkommet via mangel på beviser? Tsk! tsk! Du er sgu ikke

ROTFLMAO. Du er sgu uden for pædagogisk rækkevidde.

Om det er en "venstre-mand" der har lækket papirerne, kan da godt være, men
der er ikke skyggen af bevis på det.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-09-11 22:40

>Det ER jo bevist, spade. De lækkede papirer fra Skat beviser det jo.

Nej, det er jo netop det de ikke gør, skovl.

>ROTFLMAO. Du er sgu uden for pædagogisk rækkevidde.

igen uden argumenter, akkurat som jeg skrev tidligere: du kaster med
mudder -blandt andet med at sige at jeg er uden for pædagogisk rækkevidde,
præcis som jeg forudsagde -

>Om det er en "venstre-mand" der har lækket papirerne, kan da godt være, men
>der er ikke skyggen af bevis på det.

Jeg har kun antydet at det kunen være tilfældet - du har løjet igen og
postuleret noget om mine holdninger som jeg aldrig har givet udtryk for -
det er nu blevet åbenbaret for enhver der kan læse indenad - altså er du sat
til vægs igen!

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 22-09-11 23:03

On Thu, 22 Sep 2011 23:39:30 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> Nej, det er jo netop det de ikke gør, skovl.

Øhhhh. JO.!!!

> igen uden argumenter, akkurat som jeg skrev tidligere: du kaster med
> mudder -blandt andet med at sige at jeg er uden for pædagogisk rækkevidde,
> præcis som jeg forudsagde -

At forudsige at du bliver erklæret for "blæst i låget", kræver sgu ikke den
store kædestrammereksamen. ))))

> Jeg har kun antydet at det kunen være tilfældet - du har løjet igen og
> postuleret noget om mine holdninger som jeg aldrig har givet udtryk for -

Det er sgu da det du svarer på. Læs hvad der står i "subjekt", før du
dummer dig ENDNU mere.

> det er nu blevet åbenbaret for enhver der kan læse indenad - altså er du sat
> til vægs igen!

HAHAHAHAHAHAHAHA. Du er sjov når du er fuld. ))))

Fra : P.N.

Dato : 25-09-11 09:00

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> ROTFLMAO. Du er sgu uden for pædagogisk rækkevidde.
>
> Om det er en "venstre-mand" der har lækket papirerne, kan da godt være,
> men
> der er ikke skyggen af bevis på det.

Jamen havde du ikke udtalt at det var helt usandsynligt at at det skulle
være en Venstremand, ja for al logik taler for at det må være en
Socialdemokrat. Nogen gange har jeg oplevelsen af at du opfatter dig selv
som gudernes orakel og at din private mening nærmest automatisk er ophøjet
til sandhed. Du lever i din helt egen lille verden Steen.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 25-09-11 09:41

On Sun, 25 Sep 2011 10:00:17 +0200, P.N. wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jamen havde du ikke udtalt at det var helt usandsynligt at at det skulle
> være en Venstremand,

HVOR skulle jeg have gjort det.?

> ja for al logik taler for at det må være en
> Socialdemokrat.

Jeg skrev, at det lige så godt kunne være en (sur) socialakrobat.

> Nogen gange har jeg oplevelsen af at du opfatter dig selv
> som gudernes orakel og at din private mening nærmest automatisk er ophøjet
> til sandhed.

Problemet er nærmere, at folk ikke læser hvad jeg skriver, men hvad de TROR
jeg skriver.

Tag f.eks. det eksempel at du TROR at jeg skulle mene: "det var helt
usandsynligt at at det skulle være en Venstremand".

Det har jeg ALDRIG udtalt mig om.

Det kan da godt være at det rent faktisk ER en venstremand der har lækket
oplysningerne, men det er der ikke det fjerneste bevis på, ligesom der
heller ikke er det fjerneste bevis på at det skulle være en socialakrobat.

Grunden til at de fleste af gruppens venstreorienterede dummer sig, når de
svarer på mine indlæg er, at de IKKE læser hvad jeg rent faktisk skriver,
men allerede på forhånd har dannet en mening om hvad jeg "sikkert mener",
da jeg jo er et "højrefjols", og derfor, i deres verden, pr. definition har
ALLE de meninger som andre "højrefjolser" har.

> Du lever i din helt egen lille verden Steen.

Den er slet ikke så lille. Den heder VIRKELIGHEDEN.

Prøv at læse hvad jeg rent faktisk skriver, i stedet for at gætte på hvad
jeg mener. Du gætter nemlig ikke ret godt.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-09-11 18:46

"P.N." skrev i meddelelsen news:j5mn2h$mrp$1@speranza.aioe.org...

>Nogen gange har jeg oplevelsen af at du opfatter dig selv som gudernes
>orakel og at din private mening nærmest automatisk er ophøjet til sandhed.
>Du lever i din helt egen lille verden Steen.

Vi lader det stå så længe at Steen får læst det igennem med håbet om at han
endelig fatter det, skønt jeg har mine tvivl. Men du har helt ret i dine
betragtninger her.

Fra : Vidal

Dato : 18-09-11 08:45

> [...]

> lækkede HTS skattepapirer.
>
> Om der SENERE fremkommer beviser, er der INGEN der ved noget om.

_Er det ikke sandsynligheder, vi diskuterer

> I tumber dømmer jo manden, UDEN af have anden mistanke, end at han ikke er
> socialakrobat.

Jeg husker, nbdk et par dage siden luftede den rent ud sagt
tåbelige ide, at det sandsynligvis er Sass Larsen, der har
lækket sagen.

Det havde du ingen indsigelser i mod. Hvorfor mon? Lad mig
citere dig lidt mere eller mindre: I tumber dømmer jo manden,
UDEN af have anden mistanke, end at han ! er socialakrobat.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-09-11 08:53

On Sun, 18 Sep 2011 09:44:51 +0200, Vidal wrote:

> _Er det ikke sandsynligheder, vi diskuterer

Hvorfor er han den "sandsynlige" skyldige. Ingen VED jo om han overhovedet
har set papirerne. Det er jo noget som EB kun formoder.

> Jeg husker, nbdk et par dage siden luftede den rent ud sagt
> tåbelige ide, at det sandsynligvis er Sass Larsen, der har
> lækket sagen.

Har du ikke humoristisk sans.?

> Det havde du ingen indsigelser i mod. Hvorfor mon? Lad mig
> citere dig lidt mere eller mindre: I tumber dømmer jo manden,
> UDEN af have anden mistanke, end at han ! er socialakrobat.

Du fattede ikke pointen. )))

Sass Larsen er lige så sandsynlig som venstremanden.

Fra : P.N.

Dato : 18-09-11 09:13

> Har du ikke humoristisk sans.?

Har du nogen humoristisk sans Steen?, så syntes jeg at du skulle begynde at
vise den mere menneskelige side af SA thomsen.

Jamen vi glæder os til

> Du fattede ikke pointen. )))
>
> Sass Larsen er lige så sandsynlig som venstremanden.

Den statistiske sansynlighed for at det er Sass er vel omkr 0% Venstremanden
vil i følge bookmakerne ligge på omkr 90% Så Steen du har ikke fattet
pointen, omvendt hvornår har du nogensinde gjort det, overvejer du stadigvæk
at stoppe med at æde smertestillende piller.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-09-11 10:31

On Sun, 18 Sep 2011 10:12:49 +0200, P.N. wrote:

> Den statistiske sansynlighed for at det er Sass er vel omkr 0% Venstremanden
> vil i følge bookmakerne ligge på omkr 90%

Det er da komplet irrelevant.

> Så Steen du har ikke fattet
> pointen,

Jeg HAR netop fattet pointen. At man er politisk uenige med nogle andre,
øger IKKE sandsynligheden for at man er kriminel.

> omvendt hvornår har du nogensinde gjort det, overvejer du stadigvæk
> at stoppe med at æde smertestillende piller.

Hvordan kan man stoppe med noget, som man ikke gør.?

Dit spørgsmål er direkte tåbeligt, da du udmærket godt ved at dit
udgangspunkt er forkert.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-09-11 16:54

>Jeg HAR netop fattet pointen. At man er politisk uenige med nogle andre,
>øger IKKE sandsynligheden for at man er kriminel.

Du var ellers ikke karrig med dine fordomme da det gjaldt HTS - nu er du
pludselig blevet lammefrom i den sag - hvorfor mon?

>Hvordan kan man stoppe med noget, som man ikke gør.?
>
>Dit spørgsmål er direkte tåbeligt, da du udmærket godt ved at dit
>udgangspunkt er forkert.

Du har selv reklameret for at du får smertestillende medicin, så det...

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 22-09-11 19:11

On Thu, 22 Sep 2011 17:53:39 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> Du var ellers ikke karrig med dine fordomme da det gjaldt HTS - nu er du
> pludselig blevet lammefrom i den sag - hvorfor mon?

Er du født dum, eller har du taget kurser.?

Mht. HTS så er der jo dokumenter der beviser hendes "skyld".

> Du har selv reklameret for at du får smertestillende medicin, så det...

Det er over et år siden, Fjotte Fæhovede. Prøv at følge lidt med.

Fra : Vidal

Dato : 22-09-11 21:08

Den 22-09-2011 20:11, Steen A. Thomsen skrev:

> Mht. HTS så er der jo dokumenter der beviser hendes "skyld".

Hvor?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-09-11 22:42

>Er du født dum, eller har du taget kurser.?

Jeg tænkte nok at du ikke kunne svare -men svine andre til behøver du såmænd
ikke kurser for at lære - det kommer jo ganske naturligt fra dig. Det kniber
mere med argumenterne.

>Mht. HTS så er der jo dokumenter der beviser hendes "skyld".

Nej - der er beviser på SKATs skyld- intet i de lækkede dokumenter beviser
noget som helst om hendes "skyld" -prøv at tage et VUC-kursus i
indholdslæsning.

>Det er over et år siden, Fjotte Fæhovede. Prøv at følge lidt med.

Altså du HAR taget smertestillende piller- det er præcis det som blev
postuleret og som du løj om - igen -igen. Du er sgu underlig.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 22-09-11 23:09

On Thu, 22 Sep 2011 23:42:19 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> [...]
>
> Nej - der er beviser på SKATs skyld- intet i de lækkede dokumenter beviser
> noget som helst om hendes "skyld" -prøv at tage et VUC-kursus i

Din faktaresistens er ekstrem.

UANSET hvor meget Skat har fejlet, så er det stadig moralsk forkert at
"snyde" i skat.

> Altså du HAR taget smertestillende piller- det er præcis det som blev
> postuleret og som du løj om - igen -igen. Du er sgu underlig.

Du er godt nok EKSTREM dårlig til at læse simple danske sætninger.

P.N. skrev: "overvejer du stadigvæk at stoppe med at æde smertestillende
piller".

Kender du virkelig ikke forskel på nutid og datid.?

"overvejer" er nutid og da jeg (i nutid) IKKE spiser piller, så kan jeg jo
ikke "overveje" (i nutid) det, vel din wannabe skolelærer.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-09-11 16:46

> [...]
>
>Om der SENERE fremkommer beviser, er der INGEN der ved noget om.
>
>I tumber dømmer jo manden, UDEN af have anden mistanke, end at han ikke er

Du var ganske villig til at dømme HTS uden andet "bevis" end BTs artikel som
du kalder for "fakta" og gør nar af os andre der måske godt kunne forestille
os at sagen hang anderledes sammen end den du troede. Mig kalder du for
faktaresistent, men du er mere nøjeregnende med de fakta der opstår via
andre forhold som ikke understøtter dine feberfantasier - nu er det dig der
er faktaresistent.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 22-09-11 19:13

On Thu, 22 Sep 2011 17:45:37 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> [...]
> du kalder for "fakta" og gør nar af os andre der måske godt kunne forestille
> os at sagen hang anderledes sammen end den du troede.

Det var jo IKKE artiklen, men DOKUMENTERNE der var beviset, spade.

Du er sgu dummere end en våd gnu.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-09-11 22:33

>Det var jo IKKE artiklen, men DOKUMENTERNE der var beviset, spade.

Nej, dokumenterne beviste Ingenting - de viste at der var givet hende nogle
fradrag hun ikke skulle have, men ingen beviser på at hun vitterlig havde
modtaget dem eller i værste fald ikke havde sendt dem tilbage. Hun havde
modtaget nogle penge fra skat som de ved en fejltagelse havde sendt hende og
som hun så enten ikke fysisk havde modtaget fordi revisoren så på sagen
eller også var de tilbagesendt. Altså intet at komme efter her. Hun sagde
selv at hun ikke var blevet afkrævet tilbagebetaling og der er intet i de
papirer der siger noget andet. Så nej, skovl - der er INGEN beviser.

>Du er sgu dummere end en våd gnu.

Altså du havde heller ikke andet at sige end tilsvininger - som sædvanlig og
som forudsagt. Sådan går det altid: Du mødes med nogle argumenter du ikke
kan svare på. Du vælger at svine mig til i stedet - når du så får svar på
tiltale, bliver du fornærmet og taler om at du - vræ, vræ - bliver svinet
til at den onde Wilstrup. tsk! tsk! Du er sgu dummere en vådt bølgepap.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 22-09-11 23:14

On Thu, 22 Sep 2011 23:33:19 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> Nej, dokumenterne beviste Ingenting - de viste at der var givet hende nogle
> fradrag hun ikke skulle have, men ingen beviser på at hun vitterlig havde
> modtaget dem eller i værste fald ikke havde sendt dem tilbage.

Gaaaaaaaaab. De beviste heller ikke at hun ikke havde sure tæer.

> [...]
> som hun så enten ikke fysisk havde modtaget fordi revisoren så på sagen

Det er ikke penge hun har "modtaget", men penge hun ikke har "afleveret".

> Altså intet at komme efter her. Hun sagde
> selv at hun ikke var blevet afkrævet tilbagebetaling og der er intet i de
> papirer der siger noget andet. Så nej, skovl - der er INGEN beviser.

Hun er ikke afkrævet tilbagebetaling, FORDI Skat's krav var forældet.

Utroligt at du ikke kan fatte noget SÅ simpelt.

> Altså du havde heller ikke andet at sige end tilsvininger - som sædvanlig og
> som forudsagt. Sådan går det altid: Du mødes med nogle argumenter du ikke
> kan svare på.

LOL. Så dit "feberfantasier" skulle være et argument.? )))

> Du vælger at svine mig til i stedet - når du så får svar på
> tiltale, bliver du fornærmet og taler om at du - vræ, vræ - bliver svinet
> til at den onde Wilstrup. tsk! tsk! Du er sgu dummere en vådt bølgepap.

LOL. Et barnligt "Det kan du selv være". )))))))))

Gør samfundet en tjeneste og gå på pension. Så kan du ikke fordumme flere
stakkels elever.

Fra : wilstrup

Dato : 03-10-11 19:03

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Gaaaaaaaaab. De beviste heller ikke at hun ikke havde sure
> tæer.

Men du er villig til at gætte på det og levere det som bevis,
ikke sandt?

> Det er ikke penge hun har "modtaget", men penge hun ikke har
> "afleveret".

Hvor ved du det fra? Gæt og løgne igen og igen?

> Hun er ikke afkrævet tilbagebetaling, FORDI Skat's krav var
> forældet.

Hvis hendes revisorer har leveret det som de siger de har, så er
der jo intet at komme efter, snotskovl.

> Utroligt at du ikke kan fatte noget SÅ simpelt.

Det utrolige er at du slet intet fatter! Skønt nej! Det ville
være et mirakel hvis du fattede noget som helst overhovedet.

> LOL. Så dit "feberfantasier" skulle være et argument.? )))

Næ, mine logiske, velargumenterede indlæg er gode argumenter -
dine indlæg er det ikke.

> LOL. Et barnligt "Det kan du selv være". )))))))))

Nå, den sved nok, hva´? Ja, sandheden er ilde hørt.

> Gør samfundet en tjeneste og gå på pension. Så kan du ikke
> fordumme flere
> stakkels elever.

Heldigvis er det heller ikke noget du bestemmer - jeg underviser
så længe det passer mig og gør mine elever kloge og vidende, og
der er intet du kan gøre ved det -er det ikke surt )))

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 03-10-11 20:05

On Mon, 3 Oct 2011 20:03:21 +0200, wilstrup wrote:

> Men du er villig til at gætte på det og levere det som bevis,
> ikke sandt?

For helvede hvor er du faktaresistent.

> Hvor ved du det fra? Gæt og løgne igen og igen?

Er du dum eller hvad.?

> Hvis hendes revisorer har leveret det som de siger de har, så er
> der jo intet at komme efter, snotskovl.

Gaaaaaaaaaaab, hvor er du dum. At sagen er JURIDISK forældet, bliver den
sgu da ikke mindre MORALSK forkert af.

> Det utrolige er at du slet intet fatter! Skønt nej! Det ville
> være et mirakel hvis du fattede noget som helst overhovedet.

Jeg fatter VÆSENTLIGT mere end dig.

> Næ, mine logiske, velargumenterede indlæg er gode argumenter -
> dine indlæg er det ikke.

Dine feberfantasier har INTET med "logiske, velargumenterede indlæg" at
gøre.

> Nå, den sved nok, hva´? Ja, sandheden er ilde hørt.

Suk.

> Heldigvis er det heller ikke noget du bestemmer

Det har jeg sgu da heller ikke påstået, spade.

>- jeg underviser
> så længe det passer mig og gør mine elever kloge og vidende, og
> der er intet du kan gøre ved det -er det ikke surt )))

Hvis du er lige så snotdum som lærer, som du er herinde, så må din
"undervisning" kategoriseres som "børnemishandling".

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 07:47

On 17-09-2011 16:25, P.N. wrote:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1618502.ece
>
> V er en flok møgdyr ganske enkelt.

Og Ekstra Bladet er vanen tro en kilde til sandhed og intellektuel
fordybelse. Gad vide hvorfor politiet ikke rejser en sag. Måske fordi
det er en konstrueret historie.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 03-10-11 22:13

Den 17-09-2011 16:25, P.N. skrev:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1618502.ece
>
> V er en flok møgdyr ganske enkelt.

Og om et par år år siger du det samme om sossere, SF'ere eller RV'ere

- cep