Et kig paa 2009!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 14:13

http://www.nntpnews.info/showthread.php?t=11874186&pagenumber=

Kors tal om syrlig(PH vaerdi) , men jeg var tegnsaet saboteret,
og der var skeloejede over det hele, huhej hvor det gik!

Et eller andet indlaeg om Joeder og nogle Nazister der kommenterede et eller andet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 14:17

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e749dad$0$315$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Huhej hvor det gik?

Det var saa modbydeligt tortur agtigt det aar!
(Programmering/Emdr) igen, desuden var 2009 det aar hvor der
var mest kamp for at faa "Du skal vaere en offentlig sindsyg" vaek!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 14:23

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e749e87$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og opfordring til brud paa lovgivningen, Bjoernholt har en del at staa til ansvar for,
Jeg er simpelthen ikke ubegavet nok til at goere det i u-programmeret tilstand!

Hvis det var, saa ville det vaere skrevet mellem linjerne!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 14:27

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e749ffe$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Men der var da en del Dominans men ikke nok til at grave mig fri!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 14:28

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e74a0d5$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det var kun det absolut livsnoedvendige, og jeg er ikke joede!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 14:36

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e74a126$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Hvis og naar jeg faar en erstatning, saa kan det vaere jeg burde hyre et firma,
til at tilfoeje et indlaeg til alle mine egne, mellem 2000 og 2011 paa fire linjer
(hvor der staar at jeg har vaeret udsat for emdr og programmering begaaet af en kendt foraedder,
der programmere folk til at fremsta som sindsyge hvis det ikke lykkedes ham at programmere dem
til at stemme paa det politiske parti DF)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 15:14

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e74a301$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Naa, men nu hvor mordet er gjort* og der kun er ventetiden tilbage!
Saa vil jeg, drikke noget kaffe, se om jeg ikke kan grave resten fri,
og naa at goere lidt af det, der var og er foremaalet med universet, nemlig
at jeg har et godt liv!

(Ygdrasil-Livets Trae)

Det eneste som kan myrde livets træ!
er hjørneringens horn! Livets Træ, Mælkevejs Galaksen set fra siden
og tyngdekraft tegnet ind!!!! En massiv singularitet i centrum,
det sorte hul som galaksen drejer rundt om, tyngdekraft broenden/stammen,
Alle stjernerne deres eget tyngdekraft felt, ogsaa tegnet ind, smaa broende,
alle sammen boejet ind trukket ind af den massive singularitet og sat paa stammen i centrum!

Ygdrasil!!!! Livets Træ!!!!!!

Det er gaaet op for mig at folk er ude af stand til at visualisere, selv noget saa simpelt,
En tragt kan de fleste vel se for sig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 15:20

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e74abf0$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Sagt paa en anden maade, Ygdrasil har faaet lov til at gaa ud af GUD!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 17:59

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e74ad41$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Mordet paa Maelkevejs galaksen var en del af "goer noget for folks religion!"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 18:04

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e74d28a$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Na ja , jeg har ikke stemt paa DF!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 18:16

[...]

Nej det er "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt", jeg sidder og overbeviser folk om at jeg er bindegal!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 18:35

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e74d692$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg gider simpelthen ikke blive gjort til den onde!
Bare fordi jeg gjort nogen skeloejede, og lidt andet og myrdet nogle tusinder paa Haiti og i Fukushima!

Jeg gider ikke bare saadan blive overfaldet, og torteret og programmeret til at vaere den onde!

Jeg har beslutte mig for at vaere den altid gode!

Alle min nick names sat sammen til et navn, for der har altid kun vaeret en mig!
alle Peters Nicknames, Pnic/Peter Nicolaysen sat sammen til et navn, Allah!
Alle Alfa males med horn!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 20:03

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e74dad8$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Paa den anden side saa maa jeg indroemme at jeg foeler mig meget meget
Anti-Kristen paa grund af min "programmerede" oekonomiske svaghed!

"Du skal vaere oekonomisk uansvarlig"
"Du maa aldrig have nogen penge sidst paa maaneden"

Hvilket er fuldstaendig uforlinligt med Islam baade Anti-Kristen og det andet.
i ved selv at Kristus ogsaa er en hellig person for Muslimer!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-09-11 20:08

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e74ef7e$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Sir B er us har ogsaa meldt ud at det virker som om at det er paa tide til det store ryk ind
i det kvante mekaniske mareridt!

Cerberus har altid vaeret frygtet og med god grund!

Sane Peter

Men jeg syntes egentlig ikke at jeg er B hold endnu!

Sane Peter