Qvortrup skal æde stråhat på mandag
Fra : J. Nielsen

Dato : 16-09-11 21:12

http://jp.dk/indland/indland_politik/article2548856.ece

Hvordan var det nu, Kim. Kom du ikke også nogle bastante udtalelser mht
LA og deres chance for genvalg..?
--

-JN-

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 16-09-11 23:25

On Fri, 16 Sep 2011 22:11:39 +0200, J. Nielsen wrote:

> http://jp.dk/indland/indland_politik/article2548856.ece
>
> Hvordan var det nu, Kim. Kom du ikke også nogle bastante udtalelser mht
> LA og deres chance for genvalg..?

Her er en virtuels stråhat, som Kim kan koge/stege til aftensmad.

http://www.24.dk/image/3330534/540x540

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 23:51

"J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> http://jp.dk/indland/indland_politik/article2548856.ece
>
> Hvordan var det nu, Kim. Kom du ikke også nogle bastante udtalelser
> mht LA og deres chance for genvalg..?

Aner det ikke and guess what ? Jeg er så fløjtende ligeglad at du tror at
det er løgn. Intet interserer mig mindre end dette lille asociale
højrerabiate protestparti. Men når det så er sagt så vil jeg da sige at jo
flere partier til at splitte højrefløjen i atomer des bedre. Højrefløjen har
jo åbenbart ikke lært af venstrefløjen som samlede de yderste partier i et
enkelt som nu har 12 mandater. Så hver gang at en politiker på højrefløjen
bliver tøsefornærmet starter han et nyt parti. Det er komplet til grin:
Borgerligt Centrum, Ny Alliance, Fokus, ja der er sgu nok flere jeg har
glemt. Og i blandt de partier og de gamle dansede politikere frem og
tilbage, komplet komedie.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 17-09-11 00:04

On Sat, 17 Sep 2011 00:50:53 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> jo åbenbart ikke lært af venstrefløjen som samlede de yderste partier i et

Den eneste grund til at EL har 12 mandater, er at Villy er dummere end en
våd badebro i november. Samlet set vandt S/SF/EL kun 0,1% siden sidste
valg. De har bare ædt løs af hinanden.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 17-09-11 10:53

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Den eneste grund til at EL har 12 mandater, er at Villy er dummere
> end en våd badebro i november. Samlet set vandt S/SF/EL kun 0,1%
> siden sidste valg. De har bare ædt løs af hinanden.

Enhedslisten har bedrevet fløjkannibalisme men det er der jo heller ikke
nogen som har betvivlet, de har næppe fået nogen stemmer fra de borgerlige
partier. Grunden til at de er blevet så store er Johanne Schmidt-Nielsens
politiske talent samt at Villy Søvndal har parkeret sit partiprogram nede i
Helles Gucci-taske. Det kan snildt gå langt værre for SF så længe de gør
det.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 17-09-11 11:11

On Sat, 17 Sep 2011 11:53:14 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> partier. Grunden til at de er blevet så store er Johanne Schmidt-Nielsens

Jeg skal ikke kunne sige om JSN har politisk talent. Jeg har bare ikke set
det endnu.

> samt at Villy Søvndal har parkeret sit partiprogram nede i
> Helles Gucci-taske. Det kan snildt gå langt værre for SF så længe de gør
> det.

Det er jeg til gengæld enig i.

Det er også værd at bemærke at Lars Løkke Rasmussen fik det suverænt fleste
antal personlige stemmer, samt at Pia Kjærsgaard fik flere personlige
stemmer end HTS.

At JSN kom på andenpladsen i den sammenligning, er jeg overbevist om
skyldes at hun er ung, samt ser bedre ud end alle de andre tilsammen.

Fra : P.N.

Dato : 17-09-11 12:11

> [...]
>
> At JSN kom på andenpladsen i den sammenligning, er jeg overbevist om
> skyldes at hun er ung, samt ser bedre ud end alle de andre tilsammen.

Hør nu her halvhjerne hvis det at være ung og lækker skulle score stemmer så
skulle
Ellen Thrane Nørby og flere andre være topscorere. Du lever i en verden der
er sort/hvid. Dem der er til højre de er goe og dem der er til venstre de er
dumme. Undskyld men et det alt du kan præstere med din kæmpestore IQ på 165.

Fra : P.N.

Dato : 17-09-11 12:11

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 17-09-11 12:39

On Sat, 17 Sep 2011 13:10:31 +0200, P.N. wrote:

> [...]
> skulle
> Ellen Thrane Nørby og flere andre være topscorere.

Hvorfor det.?

At JSN får mange personlige stemmer fordi hun er ung, betyder sgu da ikke
at ALLE der er unge vil få mange personlige stemmer.

> Du lever i en verden der
> er sort/hvid. Dem der er til højre de er goe og dem der er til venstre de er
> dumme. Undskyld men et det alt du kan præstere med din kæmpestore IQ på 165.

Jeg ved ikke hvem der har en IQ på 165. Jeg har ikke.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-09-11 16:27

"Steen A. Thomsen" skrev i meddelelsen

>Jeg ved ikke hvem der har en IQ på 165. Jeg har ikke.

Var det ikke Kim L der netop udtalte sig om at dit iq-niveau lå under
gulvbrædderne? Han har bestemt ret.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 22-09-11 19:14

On Thu, 22 Sep 2011 17:27:11 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> Var det ikke Kim L der netop udtalte sig om at dit iq-niveau lå under
> gulvbrædderne? Han har bestemt ret.

LOL. Det piner jer voldsomt, at et "højrefjols" har højere IQ end jer begge
to. )))))))))

Tag det ikke så tungt. Jeg er LANGT FRA den eneste der er klogere end jer.

Fra : ASKF

Dato : 23-09-11 00:09

Steen A. Thomsen ytrede sig i
<1iuk08wqw78zz.9b26y5y3onqp.dlg@40tude.net> med dette:

>LOL. Det piner jer voldsomt, at et "højrefjols" har højere IQ end jer begge
>to. )))))))))
>
>Tag det ikke så tungt. Jeg er LANGT FRA den eneste der er klogere end jer.

Eh, pral med klogskab og/eller iq igen...

Enhver som "praler" med det er enten dum eller uintiligent
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-09-11 08:25

On Fri, 23 Sep 2011 01:08:59 +0200, ASKF wrote:

> Steen A. Thomsen ytrede sig i
> <1iuk08wqw78zz.9b26y5y3onqp.dlg@40tude.net> med dette:

> Eh, pral med klogskab og/eller iq igen...
>
> Enhver som "praler" med det er enten dum eller uintiligent

Det er IKKE pral når man påstår sig klogere end KL/Wilstrup, for det er
over halvdelen af danmarks befolkning. Intet specielt ved det.

PS: Med din "begrundelse" må Wilstrup være den dummeste af alle, for påstår
jo hele tiden at han er åhhhhhh så klog og aldrig tager fejl.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 23-09-11 09:05

> [...]
>
> PS: Med din "begrundelse" må Wilstrup være den dummeste af alle, for
> påstår jo hele tiden at han er åhhhhhh så klog og aldrig tager fejl.

Du så forkert på testen, chatnar, der stod 14,5 på din IK-test, niveauet for
dybt debil.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-09-11 09:55

Ti stille når de voksne taler.!!!

Fra : P.N.

Dato : 23-09-11 12:06

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:X4Xeq.16126$MZ.4550@newsfe06.ams2...

> Du så forkert på testen, chatnar, der stod 14,5 på din IK-test, niveauet
> for dybt debil.

I så fald kan du tage SA thomsen i hånden og gå sammen ned til det
psykiatriske plejehjem

Fra : kk

Dato : 17-09-11 14:09

P.N. har bragt dette til os:
> [...]
> er sort/hvid. Dem der er til højre de er goe og dem der er til venstre de er

Noget af det, har du da fattet, kan jeg se!
mvh
kk

Fra : P.N.

Dato : 17-09-11 13:06

> [...]
>
> http://jp.dk/indland/indland_politik/article2548856.ece
>
> Hvordan var det nu, Kim. Kom du ikke også nogle bastante udtalelser mht

http://avisen.dk/kandidat-fra-liberal-alliance-er-faldet-om_152299.aspx

De Liberale var nær blevet en kandidat mindre da en af partiets
spidskandidater Ole Birk Olesen er faldet om.
PGA dehydrering!!!!!. Hvordan i helvede kan man få et hjerteanfald PGA
dehydrering når man står midt i en valgfest (der er befolket med babes i
stillethæle) der ud på hælde drinks ad libitum ned i halsen, den gut må sgu
da være jordens kedeligste vindtørre gut.

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-11 14:37

"P.N." <245@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stillethæle) der ud på hælde drinks ad libitum ned i halsen, den gut må
> sgu da være jordens kedeligste vindtørre gut.

Alcohol virker vanddrivende.

Dehydrereing er den absolsut hyppigste årsag til tømmermænd.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-09-11 16:29

"Carl Alex Friis Nielsen" skrev i meddelelsen

>"P.N." <245@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Alcohol virker vanddrivende.
>
>Dehydrereing er den absolsut hyppigste årsag til tømmermænd.

Tømmermænd opstår i et hovede der var tomt dagen før - og det kan man roligt
sige er tilfældet hos Ole Birk Olesen. Synd at det ikke også skete hos de
øvrige i den alliance, selvom de lider af samme skavank som fx dette forums
NoBrain.

Fra : ASKF

Dato : 23-09-11 00:01

Arne H. Wilstrup ytrede sig i
<4e7b5456$0$283$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> med dette:

> [...]
>øvrige i den alliance, selvom de lider af samme skavank som fx dette forums

Hvordan med dig og din tillid til et system som ikke kan fungere ?

Eller rettere som fungerer for små enklaver, men hvor implementeringen
er ret lig facismen!

Bliv realist i stedet for fantast Wilstrup

Fra : DADK

Dato : 22-09-11 04:35

On 17-09-2011 14:06, P.N. wrote:
> [...]
> stillethæle) der ud på hælde drinks ad libitum ned i halsen, den gut må sgu
> da være jordens kedeligste vindtørre gut.

Han sagde nu også at det var udsigten til en rød regering der var
væsentligste årsag Men god vind til OBO og de øvrige i Liberal Alliance

Fra : P.N.

Dato : 22-09-11 08:12

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> On 17-09-2011 14:06, P.N. wrote:
>>
> Han sagde nu også at det var udsigten til en rød regering der var
> væsentligste årsag Men god vind til OBO og de øvrige i Liberal
> Alliance

Altså nu har de her mennesker brugt 10 år på at gennemføre deres
neoliberalistiske politik, der som resultat nu er at hele verdensøkonomien
nu er kørt i afgrunden og det her er disse mennesker du vil se tage kontrol
med danmark! Tak for kaffe siger jeg bare.

Fra : DADK

Dato : 22-09-11 08:28

On 22-09-2011 09:11, P.N. wrote:
> [...]
> nu er kørt i afgrunden og det her er disse mennesker du vil se tage kontrol
> med danmark! Tak for kaffe siger jeg bare.

Haha. Som altid er du frisk med en diamatral modsat analyse end det
faktuelle. LA har jo fået en masse stemer netop FORDI VKO grundlæggende
har ført socialdemokratisk politik i næsten 10 år. Det er ikke omvendt.

Fra : P.N.

Dato : 22-09-11 11:00

> [...]
> faktuelle. LA har jo fået en masse stemer netop FORDI VKO grundlæggende
> har ført socialdemokratisk politik i næsten 10 år. Det er ikke omvendt.

Du forholder dig ikke til den kendsgerning at VKO har skåret ned på
velfærden og gennemført "ufinansierede" skattelettelser til de rige og at
danmark har fulgt i kølvandet på USAs katastrofale politik der har medført
bankkrak og fallit i stor stil og at danmark ikke er krise pga sociale
udgifter da alle gik på job mens VKO var på. Men at DK er i krise pga det
globale lånecirkus.

Du forholder ikke til den kendsgerning at verdens største økonomi USA var
drevet på Adam Smiths Liberale teorier. Teorier der kun holder på på papiret
og ingen relevans har i forhold til virkeligheden. For at give et konkret
eksempel Neoliberal politik baserer sig på absolut minimal skat, ingen
afgifter sådan som Ricardo, Friedmann og Adam Smith foreskriver. Teorien er
meget kort at hvis man minimerer statens udgifter ved at låne for at dække
statens udgifter for derefter at give "ufinansierede" skattelettelser til
de rige så vil velstanden automatisk dryppe nedaf i systemet. Liberalisterne
selv kalder det for at lave større kage så alle bliver mætte.

Men Warren Buffet der i 2008 var verdens rigeste mand, har udtalt det
retoriske spørgsmål "hvornår har det nogensinde dryppet ned fra de rigeste
til de fattigste" Og som han så korrekt har indset så virker Liberalismen
ikke. LA er en papirtiger der ikke noget at byde danmarks middel og
underklasse, andet end fattigdom. Fordi Liberalismens teori ikke virker i
den virkelige verden.

Fra : ASKF

Dato : 23-09-11 00:14

P.N. ytrede sig i <j5f0v0$lr3$1@speranza.aioe.org> med dette:

Hvilken økonomisk teori skal bruges i stedet for den de bruger nu?

Hvad kaldes den teori/model de bruger nu, og hvad hedder alternativerne?

Fra : P.N.

Dato : 23-09-11 16:46

"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvilken økonomisk teori skal bruges i stedet for den de bruger nu?
>
> Hvad kaldes den teori/model de bruger nu, og hvad hedder alternativerne?

Den kaldes for "keynesianske teori"

Og har ham her som talerør
http://da.wikipedia.org/wiki/John_Kenneth_Galbraith

Der går ud på at liberalismen ikke selv kan trække et samfund der er ramt af
økonomisk recession op af dyndet, derfor må samfundet træde til sådan som
Rosevelt gjorde det i 30 erne under sloganet "New Deal"

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 09:55

On 23-09-2011 17:46, P.N. wrote:
> [...]
> økonomisk recession op af dyndet, derfor må samfundet træde til sådan som
> Rosevelt gjorde det i 30 erne under sloganet "New Deal"

Altså liberalisme.

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 09:54

On 22-09-2011 12:00, P.N. wrote:
> "DADK"<DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Du forholder dig ikke til den kendsgerning at VKO har skåret ned på
> velfærden og gennemført "ufinansierede" skattelettelser til de rige

Det er sikmpelthen noget vrøvl, objektivt og faktuelt. Der er aldrig
blevet brugt så mange penge på velfærd som under VKO, ejheller hvis du
udregner det per borger, og de "ufinancierede skattelettelser" er jo et
fata morgana. Man kan ikke effektuere ufinancierede skattelettelser, det
er noget bagvendt volapyk, men man kan have et ufinancieret forbrug på
statens budgetter.

og at
> danmark har fulgt i kølvandet på USAs katastrofale politik der har medført
> bankkrak og fallit i stor stil

Også vrøvl. Jeg ville være enig hvis du nævnte de dumme krige, men det
er jo ikke USA der isoleret er skyld i krisen. Og det bliver endnu mere
tåbeligt når man ser, at Nationalbanken i dag eller i morgen nok kommer
med en hævelse af renten, fordi kronen er blevet for "meget" værd, ift
euro, fordi udenlandske investorer lægger deres penge i kroner og danske
statsobligationer. Danmark er slet og ret et godt parti. En safe
harbour. Og det skyldes jo at vi er uden for euroen, det skidt, og at
VKO-regeringen har ført en sund politik omverdenen har tillid til.
Danmark kunne være et nyt Schweiz, hvis vi holdt os uden for euroen. Så
kunne du se spionfilm hvor man overførte penge i Kroner, og ikke
schweizerfranc. Men af én eller anden grund vil danske politikere
hellere forfølge den europæiske dødsejler end deres egen succes.

og at danmark ikke er krise pga sociale
> udgifter da alle gik på job mens VKO var på. Men at DK er i krise pga det
> globale lånecirkus.

Danmark er ikke i krise hvis du sammenligner med andre lande.

> Du forholder ikke til den kendsgerning at verdens største økonomi USA var
> drevet på Adam Smiths Liberale teorier. Teorier der kun holder på på papiret
> og ingen relevans har i forhold til virkeligheden.

Det har ellers holdt i 250 år, og du gav vel ikke Adam Smith og Danmarks
"følgagtighed" ift USA "æren" for 5 år siden, da vi havde 0%
arbejdsløshed og overskud på alle budgetter. En svale gør ingen sommer.
Verden forandrer sig, men liberalismen og kapitalismen vil bestå. Helt
modsat kommunismen og socialismen, der er ved at uddø, fordi den ikke
evnede at være et bedre alternativ.

> [...]
> de rige så vil velstanden automatisk dryppe nedaf i systemet. Liberalisterne
> selv kalder det for at lave større kage så alle bliver mætte.

Du har virkelig ikke forstået grundlaget. Der er ingen, i hele verden,
der argumenterer som du ovenover skitserer det.

> [...]
> til de fattigste" Og som han så korrekt har indset så virker Liberalismen

Det har han ikke "indset". Også det har du misforstået. Det han siger
er, at han har erkendt, at det kan være nødvendigt med lovgivning og
statslig kontrol. Men det er jo lige meget hvis lovgivningen og den
statslige kontrol er tåbelig eller forfejlet. Buffet siger jo ikke at
det i alle henssender er godt, men at det under visse omstændigheder og
på en bestemt måde er bedre.

LA er en papirtiger der ikke noget at byde danmarks middel og
> underklasse, andet end fattigdom. Fordi Liberalismens teori ikke virker i
> den virkelige verden.

Den har ellers virket fint. Liberalismen og kapitalismen mangler endnu
at blive kastet på historiens mødding. F.eks er det kapitalisme der
driver lande som Kina, indien og Rusland frem, og får deres retmæssige
del af kagen. Selvom et land som Kina virker "uliberalt" er det jo under
overfladen noget af det mest liberale og kapitalistiske, mere end i
Danmark.

Fra : ASKF

Dato : 23-09-11 00:04

P.N. ytrede sig i <j522eo$qaj$1@speranza.aioe.org> med dette:

> [...]
>stillethæle) der ud på hælde drinks ad libitum ned i halsen, den gut må sgu
>da være jordens kedeligste vindtørre gut.

Og du stemte på ham eller hans andre kedelige partifæller som ikke
fattede han skulle hjælpes....

eneste i det parti som fatter noget er Anders, og han griner hele vejen
ned til banken