Her kunne de folkevalgte dælme lære noget
Fra : Claus E. Petersen

Dato : 16-09-11 16:39

http://jp.dk/indland/indland_politik/article2548589.ece

"Én forklaring på de manglende stemmer skal måske også findes i
kandidatens nul-løsning. Nul plakater, nul brochurer, nul vælgermøder."

Hvis folk er interesserede i at vide noget om kandidaterne og partierne
før de sætter krydset, er hjemmesiderne jo opfundet, og så kan folk
tænde for fjerneren og åbne avisen uden at at blive overvældet af alt
det mundlort som politikerne og deres spindoktorer udbreder med spredehagl.

- cep

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 17:18

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> alt
> det mundlort som politikerne og deres spindoktorer udbreder med

Nå du mener at det er vejen frem kun at få to stemmer ?

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 16-09-11 17:45

Den 16-09-2011 18:18, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> "Claus E. Petersen"<snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Nå du mener at det er vejen frem kun at få to stemmer ?

Mit indlæg var nu nærmest satire, men skal jeg følge op, så kunne folk
der ønsker at stemme jo så være pro-aktive og selv søge oplysninger,
fremfor at alle, uanset interesse bliver bombarderet med
"holdnings-skabende" reklamer fra alle sider og på alle medier.

- cep

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 18:31

> [...]
> fremfor at alle, uanset interesse bliver bombarderet med
> "holdnings-skabende" reklamer fra alle sider og på alle medier.

Det er rigtigt men den går nok bare aldrig nogensinde.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 17-09-11 03:10

Den 16-09-2011 19:31, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> "Claus E. Petersen"<snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det er rigtigt men den går nok bare aldrig nogensinde.

Hvis enhedslistens idé om MF'eres løn blev til virkelighed, ville det
vel være et skridt på vejen.

"- I Enhedslisten har vi hele tiden ment, at politikernes løn er alt for
høj. Høje lønninger øger risikoen for at Christiansborg befolkes af
levebrødspolitikere, forklarer gruppeformand Per Clausen

- Vi synes det være rimeligt, at lønningerne for en MF’er kommer på
samme niveau som fx en oversygeplejerske."

http://www.enhedslisten.dk/Enhedslisten-foreslaar-loennedgang

- cep

Fra : Andreas Andersen

Dato : 17-09-11 11:42

Den 16-09-2011 18:45, Claus E. Petersen skrev:
> [...]
> fremfor at alle, uanset interesse bliver bombarderet med
> "holdnings-skabende" reklamer fra alle sider og på alle medier.

Folk har stemt på Johanne ikke på partiet:
http://politiken.dk/politik/ECE1395857/kommentator-folk-har-stemt-paa-johanne-ikke-paa-partiet/
..

Demokratiet bliver nok aldrig objektivt. Måske partierne kun skulle have
lov til at udgive et partiprogram på maks 100 sider uden billeder. Ingen
hjemmesider, ingen tv-programmer, ingen ansigter. Så ville de
selvfølgelig bare bruge millioner af kroner på at veje hvert ord. Nå
pyt, vi får nok bare ikke bedre ledelse end vi fortjener.

--
Andreas