8483 stemmer giver magt til Gucci-slænget
Fra : Martin Larsen

Dato : 16-09-11 16:36

http://avisen.dk/8483-roede-stemmer-giver-helle-magten_152369.aspx

Kun 8483 vælgere skulle skifte blok før flertallet tippede og da rød
stue takket være muhammedanerimporten har 250000 stemmer forlods, klarer
de blå, fraset Barfoed & Co, sig egentlig overraskende fint.

Hvad har de røde mon mere i ærmet at undergrave demokratiet med..

Mvh
Martin

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 16-09-11 17:00

Den 16-09-2011 17:35, Martin Larsen skrev:
> [...]
> de blå, fraset Barfoed & Co, sig egentlig overraskende fint.
>
> Hvad har de røde mon mere i ærmet at undergrave demokratiet med..

De har det Radikale Venstre, selvom jeg har indtryk af at Helle ville
give sin højre arm, hvis det kunne få dem ud af ærmet uden at hun tabte
rød bloks chance for at styre.

De har i øvrigt dårligt brug for mere til at undergrave demokratiet.

Loven, som den nu er strikket sammen, og teknologien af i dag, er enhver
diktators våde drøm.

- cep

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 17:15

> [...]
> klarer de blå, fraset Barfoed & Co, sig egentlig overraskende fint.
>
> Hvad har de røde mon mere i ærmet at undergrave demokratiet med..

Whuaaaa, Whuaaaa, Whuaaaa, Whuaaaa, Whuaaaa, Whuaaaa, helt magen til det
her:

http://www.youtube.com/watch?v=r5XXyaDC3Eo

Hold da kæft til en omgang vræleri:

http://dokusiden.itgo.com/tudekiks

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 16-09-11 17:38

Den 16-09-2011 18:14, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Whuaaaa, Whuaaaa, Whuaaaa, Whuaaaa, Whuaaaa, Whuaaaa, helt magen til det
> [...]

Om jeg fatter begejstringen for valgresultatet!

S-SF er så afhængige af RV at de nærmest er amputerede i forhold til at
skabe forbedringer for andre end topskatte segmentet.

- cep

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 18:31

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Om jeg fatter begejstringen for valgresultatet!
>
> S-SF er så afhængige af RV at de nærmest er amputerede i forhold til
> at skabe forbedringer for andre end topskatte segmentet.
>
> - cep

Jeg er skam heller ikke udelt begejstret, jeg vræler bare ikke som
højrefjolserne gør.