Pentagon og FE ønsker at overtage revolten~
Fra : bostan332

Dato : 16-09-11 05:38

Når tyrannen er kommet så langt ud, at han insisterer på at overtage
slavens oprør mod ham selv, ja, så er han kommet så langt ud, at han
ikke længere kan bunde. Så må tyrannen gå til bunds.

Og når FE om kort tid sender den ene revolutionære, der er her i
Danmark, nemlig undertegnede, en seksuelt normal dansk mand med ren
straffeattest til Seoul, Syd-Korea for at blive svært tortureret og
gruppevoldtaget af 17 koreanske soldater i et døgnlangt forløb, så er
det klare formål at køre den ægte revolution ud i sandet og selv
overtage showet.

Det kræver dog lidt mere end bare tortur og voldtægt. Ligesom i
Sovjetunionen på Brezhnev’s tid vil man simpelthen forsøge at forklare
den egentlige folkelige politiske opposition væk og relegere den til
en seksuel og psykiatrisk afart, man er nødt til at tage lidt hårdt
fat på.

Manden, det er stadigvæk undertegnede, vil derefter bliver udsat for
meget svær tortur inkl. kastration, hug med knive, spark og slag og
meget grov anal gruppevoldtægt. Jeg kan se frem til i en døgnlang
seance at blive behandlet med store doser kvindeligt kønshormon under
samtidige vedholdende anale voldtægter.

Det er ikke alt. Man vil endvidere forsøge at ændre min rigeligt
rodfæstede heteroseksuelle identitet ved at påvirke mig med et
kontinuerligt homoseksuelt deep-love elektromagnetisk felt. Meningen
er, at jeg skal blive, eller føle mig ”blød og lækker” og altså
feminin og accepterende over for de vedholdende anale voldtægter.

Men hermed er det ikke engang slut. Man vil endvidere gennem
fortløbende subliminale verbale forslag, tilskyndelser og påstande af
seksuel art forsøge at afbygge min normale heteroseksuelle identitet
og erstatte den med en homoseksuel identitet.

Det protesterer jeg imod. Her. Igen. Og igen. Vær venlig at notere
det. Har I bemærket nu, at jeg lis’som ikke rigtig kan li’ det ?
Godt.

Og hjælp mig, tak. Hjælp jer selv. Jeg opfordrer jer til at deltage i
protesterne. De skal rettes til FE, Forsvarsministeriet og den danske
regering. Og det vil være en god ide at udnytte kontakterne til
presse, radio og tv. Øjeblikkeligt.

Det, den danske regering kan konstatere, er, at der ikke rør sig en
vind her i landet. Folk fatter simpelthen ikke, hvad landet er, til
trods for at de får det at vide gang på gang, måned efter måned, år
efter år. Ingen danskere udover jeg selv protesterer mod, at FE
voldtager danske civile mænd,

http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/ad273f9f8b478cd/15aaf111b6

og at en civil dansker bliver groft mishandlet, tortureret,
gruppevoldtaget under samtidige injektioner af store doser kvindeligt
kønshormon. Det er det fantastiske land, jeg bor i. Og med fantastisk
land mener jeg forstås ikke eventyrland. Den lille ændring i mit
lands identitet og internationale image er desværre en konsekvens,
landets modbydelige regeringer må tage med, hvor nødig de end vil. Og
den danske civilbefolkning vil forstå, at ændringen i den måde Danmark
opfattes på internationalt er en konsekvens af at acceptere at have så
kriminelle og grusomme regeringer.
Det er også et land, hvor regeringen og dens amerikanske læremestre
drager visse konklusioner af det faktum, at den kan bevæge sig så
langt ud, uden at befolkningen præsterer mere end sporadisk opposition
som f.eks. undertegnedes mange gange gentagne protester.

Det er ikke sådan, at regeringen er så dybt åndsvag, at den ikke kan
indse, at voldshandlinger som beskrevet ovenfor, og FE’s hyppigt
forekommende anale voldtægter af danske mænd i øvrigt, ikke bare uden
videre vil passere på længere sigt. Men regeringen vil gerne ”eat its
cake while having it”. Den vil gerne erhverve sig en betydelig indsigt
i, hvordan man kan manipulere og kontrollere befolkningen med EM felt-
teknologi.

http://www.electronictorture.com

Den ønsker at tage alt det, der *kan* tages fra befolkningen, inkl.
folks køns- og privatliv. Ja, bogstavelig talt alt, til og med det
punkt, hvor den guddødemig insisterer på også at overtage oppositionen
mod sig selv.
Den ønsker at undgå en egentlig folkelig revolte, for slet ikke at
tale om en revolution mod sig selv. Derfor vil den danske regering –
og iøvrigt samtlige NATO-regeringer – forsøge at foretage forskellige
handlinger i den nære fremtid, som skal trække tænderne ud på en
fremvoksende opposition, og som skal styre disse grove orwellske
militærdiktaturer uden om egentlige folkelige revolter mod det
elektromagnetiske rædselssamfund, som hvert eneste NATO-land siden
1962 er blevet til under Pentagons tyranniske ledelse.

Selvmord i FE, NIS, BND, CIA m.fl.

En række officerer i det danske FE og det Syd-Koreanske NIS agter at
begå opsigtsvækkende kollektive selvmord i den nære fremtid. Disse
selvmord vil uden tvivl lykkes, og man vil sørge for, at de bliver
meget ”widely publicized”. Nogle CIA-funktionærers selvmord kan også
påregnes, hvilket ikke bør overraske, da det hele er et Pentagon-
projekt.

Det er hensigten, at disse selvmord skal fungere som det, jeg ovenfor
har forklaret, som tyrannens – Pentagon’s - forsøg på at fratage
slaverne – det globale civilsamfund - deres umistelige ret til selv
at gøre oprør. Det, Pentagon vil, er fortsat at styre endog revolten
mod Pentagon og mod landenes egne kriminelle forsvarsministerier og
regeringer, ”to get on the right side of history”.

Men efter at have befundet sig på den forkerte, tyranniske side af
historien siden Kennedy’s statskup i 1962, der startede det
elektromagnetiske overfald fra amerikanske satelitter på den globale
civilbefolkning, kan man naturligvis ikke bare uden videre volontært
og med lidt smart retorik bevæge sig til den rigtige side af
historien. Der hører en hel del mere med til at komme ”on the right
side of history”.

Planetens civilbefolkninger vil med den rette assistance rede
Pentagon’s durkdrevne begrebsforvirring ud, og det vil ikke lykkes
for det svært kriminelle, udspekulerede og oversmarte Pentagon længere
at føre jordens civilbefolkninger bag lyset. ”You can’t fool everybody
all the time”.

Det ville være en tragedie for planetens civilbefolkningers naturlige
ret til selvstændig politisk aktivitet, for en slavebunden
civilbefolknings ret til sit eget autentiske oprør mod den største
tyran, jorden nogensinde har været plaget af, hvis man gik i stå og
mistede sit selvstændige initiativ konfronteret med de voldsomme
begivenheder, Pentagon længe har planlagt skal udkonkurrere andre
dagsordener og sætte den enerådende agenda.

Steen Hjortsø

Fra : bostan332

Dato : 16-09-11 08:00

On 16 Sep., 13:38, bostan332 <steenhjort...@gmail.com> wrote:
> [...]
> begivenheder, Pentagon længe har planlagt skal udkonkurrere andre
> dagsordener og sætte den enerådende agenda.

Ovenstående indlæg gav mig en fornemmelse af at have fået lirket
skovlen ind under Pentagon og FE.
Men jeg kan ikke løfte den skovl alene. Jeg må have hjælp.

Steen Hjortsø

Fra : kk

Dato : 16-09-11 15:25

bostan332 udtrykte præcist:

> Ovenstående indlæg gav mig en fornemmelse af at have fået lirket
> skovlen ind under Pentagon og FE.
> Men jeg kan ikke løfte den skovl alene. Jeg må have hjælp.
>
> Steen Hjortsø

Tag dog nu den medicin!!
mvh
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 17:07

"bostan332" <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg må have hjælp.

Ja det er der ingen tvivl om, professionel hjælp af den psykiatriske slags.
Nu vil jeg give mig selv en hjælpende hånd med at få dit sindssyge bavl
smidt på kill-filter. Farvel med dig.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Vidal

Dato : 16-09-11 19:44

Den 16-09-2011 18:07, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:
> [...]
> Nu vil jeg give mig selv en hjælpende hånd med at få dit sindssyge bavl

Hvordan adskiller bostan332 synspunkter sig fra konspirationsteorierne
i forbindelse med WTC?

Fra : Vidal

Dato : 16-09-11 19:42

Den 16-09-2011 15:59, bostan332 skrev:
> Ovenstående indlæg gav mig en fornemmelse af at have fået lirket
> skovlen ind under Pentagon og FE.
> Men jeg kan ikke løfte den skovl alene. Jeg må have hjælp.

Prøv at læse tråden: 9/11: Explosive Evidence -- Experts Speak Out (Full).

Der finder du sandsynligvis nogen, der kan/vil hjælpe dig.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 17-09-11 20:05

On Fri, 16 Sep 2011 20:42:28 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Prøv at læse tråden: 9/11: Explosive Evidence -- Experts Speak Out (Full).
>
>Der finder du sandsynligvis nogen, der kan/vil hjælpe dig.
KæreVidel

Jeg har et mere ydmygt behov

Jeg kan ikke komme på www.180grader.dk

Kan du ikke ringe og hjælpe mig 35861000

Please

Bo Warming 35861000

Eller måske andre kan hjælpe ?

Fra : Vidal

Dato : 17-09-11 21:13

Den 17-09-2011 21:05, Bo Warming skrev:

> Jeg har et mere ydmygt behov
>
> Jeg kan ikke komme på www.180grader.dk
>
> Kan du ikke ringe og hjælpe mig 35861000

> [...]

Jeg tror det er midlertidigt problem. Hvis du kan gå ind på andre
sider, kan du også komme på 180grader. Prøv igen. Det virker fint
her.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 18-09-11 13:09

On Sat, 17 Sep 2011 22:12:36 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jeg tror det er midlertidigt problem. Hvis du kan gå ind på andre
>sider, kan du også komme på 180grader. Prøv igen. Det virker fint
>her.
dET ER SYSTEMET MED PASSWORD JEG ER EN KLOVN TIL RING 35861000

Fra : Vidal

Dato : 18-09-11 15:19

Den 18-09-2011 14:09, Bo Warming skrev:

> dET ER SYSTEMET MED PASSWORD JEG ER EN KLOVN TIL RING 35861000

Der er ingen password på 180grader? Ikke for mig, ihvertfald, men
jeg logger heller ikke ind. Kan man det? Desværre er det nok ikke
muligt for mig at hjælpe dig, jeg bor for langt væk.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Bo Warming

Dato : 25-09-11 09:40

On Sun, 18 Sep 2011 16:18:54 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Der er ingen password på 180grader? Ikke for mig, ihvertfald, men
>jeg logger heller ikke ind. Kan man det? Desværre er det nok ikke
>muligt for mig at hjælpe dig, jeg bor for langt væk.

Du har før ringet til mig på 35861000

Hvis du ringer igen er det muligt at din elementære komputerforstand
lige kan hjælpe mig over et punkt som ikke er om at komme på men at få
adgang til at virke
Og måske du kan sige noget der får mig til at udskyde eller droppe
selvmord

Fra : Vidal

Dato : 25-09-11 11:45

Den 25-09-2011 10:40, Bo Warming skrev:

> Du har før ringet til mig på 35861000

Nej.

> Hvis du ringer igen er det muligt at din elementære komputerforstand
> lige kan hjælpe mig over et punkt som ikke er om at komme på men at få
> adgang til at virke

Du kan få meget bedre hjælp, hvis du bruger de grupper, der
er beregnet til at hjælpe folk med dine computerproblemer.

> Og måske du kan sige noget der får mig til at udskyde eller droppe
> selvmord

Far out.

Beskriv dit problem i en relevant gruppe, så får du helt
sikkert hjælp.

Det kaldes hjælp til selvhjælp.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : J. Nielsen

Dato : 16-09-11 21:12

On Fri, 16 Sep 2011 06:59:49 -0700 (PDT), bostan332
<steenhjortsoe@gmail.com> wrote:

>Ovenstående indlæg gav mig en fornemmelse af at have fået lirket
>skovlen ind under Pentagon og FE.
>Men jeg kan ikke løfte den skovl alene. Jeg må have hjælp.

Spørg Patruljen & Kim Larsen, de har langt om længe accepteret at 9/11
var et inside job.
--

-JN-

Fra : DADK

Dato : 20-09-11 07:56

On 16-09-2011 22:11, J. Nielsen wrote:

> Spørg Patruljen& Kim Larsen, de har langt om længe accepteret at 9/11
> var et inside job.

De er altså OGSÅ ddummere end nærmest politiet tillader? Jeg kan ikke
begribe man kan hoppe på den 11.09-konspirationsteorigalej. Den
"officielle" forklaring er jo helt åbenbart hvad der sker, det hele er
optaget ned til mindste detalje, også bygning 7 og alt det der. Man må
virkelig kede sig hvis man tror på andet end det vi ved og kan
konstatere og bevise om 11.09. Det er ligesom dem der tror på moonhoax
osv. Fuldkommen idotisk. Men det er vel det med at det er for stort at
rumme for det enkelte menneske, og så søger man en "enkel" forklaring
der er mere kapabel. Det er nok nemmere at tro på at USA selv stod bag
11.09, sikkert i ledtog med Israel, end at tro på at nogle terrorister
kaprede nogle fly og fløj ind i nogle bygninger. Rocham osv.

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-09-11 22:13

bostan332 <steenhjortsoe@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

> skovlen ind under Pentagon og FE.
> Men jeg kan ikke løfte den skovl alene. Jeg må have hjælp.

Jeg aner, du har ret.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : bostan332

Dato : 16-09-11 08:41

On 16 Sep., 16:24, kk <k...@nospammail.dk> wrote:
> bostan332 udtrykte præcist:

> Tag dog nu den medicin!!
> mvh
> kk- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Er det østrogen, du mener ?

Steen Hjortsø

Fra : Patruljen

Dato : 18-09-11 13:12

On 16 Sep., 22:11, J. Nielsen <mor...@post8.tele.dk> wrote:

> Spørg Patruljen & Kim Larsen, de har langt om længe accepteret at 9/11
> var et inside job.

Det citerer du mig naturligvis for at have formuleret. Eller du
indrømmer, at du er en løgner -

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-09-11 21:50

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det citerer du mig naturligvis for at have formuleret.

Ligeledes her.

> Eller du
> indrømmer, at du er en løgner -

De lyver værre end en ulykke men det er jo helt normalt på den fløj.

Fra : J. Nielsen

Dato : 19-09-11 15:04

On Sun, 18 Sep 2011 22:49:59 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Ligeledes her.

>De lyver værre end en ulykke men det er jo helt normalt på den fløj.

Så 9/11 var alligevel ikke et "inside job"? Nu må I altså snart beslutte
jer.

--

-JN-

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 19-09-11 15:10

"J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Så 9/11 var alligevel ikke et "inside job"? Nu må I altså snart
> beslutte jer.

Jeg har aldrig skrevet at det er et inside job. Jeg har blot skrevet at det
var ikke de to fly som fik bygningerne til at styrte sammen. Hvad der præcis
er sket og hvem som har hjulpet til ved jeg ikke noget om. Dette står jeg
ved. Derudover opfører myndighederne og det politiske system sig underligt i
timerne og dagene efter angrebet, det kan vi konstatere, men man kan kun
gisne om hvorfor.

Fra : DADK

Dato : 20-09-11 07:58

On 19-09-2011 16:10, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> [...]
> var ikke de to fly som fik bygningerne til at styrte sammen. Hvad der præcis
> er sket og hvem som har hjulpet til ved jeg ikke noget om.

Det kaldes tyngdekraft. En god hjælper, en slags insider, når du gerne
vil have ting til at falde til jorden.

Fra : DADK

Dato : 20-09-11 07:56

On 18-09-2011 21:11, Patruljen wrote:

> Det citerer du mig naturligvis for at have formuleret. Eller du
> indrømmer, at du er en løgner -

Pyha. Så er jeg sgu mere rolig

Fra : Patruljen

Dato : 19-09-11 15:08

On 19 Sep., 16:03, J. Nielsen <mor...@post8.tele.dk> wrote:

> Så 9/11 var alligevel ikke et "inside job"? Nu må I altså snart beslutte
> jer.

Du kunne ikke citere mig ? Ikke så besynderligt - for; Jeg har aldrig
udtrykt nogen der ligner. Det har Kim Larsen heller ikke. Du er en
gemen løgner.

Fra : J. Nielsen

Dato : 20-09-11 16:23

On Mon, 19 Sep 2011 14:07:43 -0700 (PDT), Patruljen <Patruljen@yahoo.dk>
wrote:

>Du kunne ikke citere mig ? Ikke så besynderligt - for; Jeg har aldrig
>udtrykt nogen der ligner. Det har Kim Larsen heller ikke.

Bwahahaha... Hvem tror du i grunden du narrer?

>Du er en gemen løgner.

BWAHAHAHAA!! Du er nu sjov, når du gi'r den som forfulgt uskyldighed.
--

-JN-

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 20-09-11 18:29

> Bwahahaha... Hvem tror du i grunden du narrer?

Du kan ikke dokumentere en skid: Tror du ikke at du er rimelig meget til
grin hos os, sådan når vi ser bort fra at du er fuld af løgn ?

Fra : DADK

Dato : 20-09-11 07:50

On 16-09-2011 13:38, bostan332 wrote:

> [...]
> begivenheder, Pentagon længe har planlagt skal udkonkurrere andre
> dagsordener og sætte den enerådende agenda.

God rejse

Fra : Patruljen

Dato : 21-09-11 00:38

On 20 Sep., 17:22, J. Nielsen <mor...@post8.tele.dk> wrote:

> Bwahahaha... Hvem tror du i grunden du narrer?

Jeg narrer ingen ved at fortælle, at jeg ikke har skrevet noget der
bare - ligner.
Hvordan kan det være, at du har behov for at lyve?

> BWAHAHAHAA!!  Du er nu sjov, når du gi'r den som forfulgt uskyldighed..

Jeg påberåber mig heller ikke - uskyldighed. Fremfor at forsøge at
give indtryk af at du morer dig - var det så ikke bedre, at forsøge at
redde stumperne af din troværdighed?