Den meste kendte anti-nazist i de Danske n~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-09-11 12:01

Den meste kendte Anti-Nazist i de Danske nyhedsgrupper siden 1997!
Vil nu, gaa ned og koebe noget kage i Fakta!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-09-11 12:20

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e732d07$0$308$14726298@news.sunsite.dk...
Den meste kendte Anti-Nazist i de Danske nyhedsgrupper siden 1997!
Vil nu, gaa ned og koebe noget kage i Fakta!

Sane Peter

Gjort!

Og, Det er praecis det jeg skrev jeg har gjort, jeg har stadigvaek ikke faaet en erstatning for det
jeg har vaeret udsat for, eller lavet et forlig, men jeg har koevt noget kage i Fakta!
Og om en times tid, spist det ogsaa!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-09-11 12:23

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e73317c$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og saa kan jeg passende kigge paa mine skriverier igennem de foregaaende 14aar i nyhedsgruppe arkiverne!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-09-11 12:28

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e733228$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

8 timer bliver det nok!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-09-11 12:32

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e733383$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Kors der har vaeret en del nicknames ogsaa!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-09-11 12:35

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e73346f$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Cybercity, Get2net , Cybercity, TDC
kors!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-09-11 12:36

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7334fb$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg tror der mangler en udbyder paa listen!

En masse nicknames, og en masse udbydere!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-09-11 12:48

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e73355e$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Paa en eller anden maade virker det passende at faa en erstatning udbetalt, lade vaere med at ryge,
og anskaffe nogle 17-28 aarige sex ting!

Det er nok fordi at det foerst er nu at jeg er vaagnet nok op!
(emdr programmering)

Er det ikke saadan standarden efterhaanden med 5-10 aar, fyldt med testosteron og tryptofan,
inden man skal i ovnen paa krematoriet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-09-11 12:53

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e733814$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Anderledes ihvertfald, har trods alt vaeret coelibat siden jeg var 19, frivilligt frem til 25 og
ufrivilligt derfra til nu!(som 25 aarig blev jeg faktisk udsat for gruppe voldtaegt)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-09-11 12:58

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e733934$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og, efter 13aar med det vaerste tortur et menneske nogensinde har overlevet fra menneskehedens start til slut,
er det stadigvaek ikke lykkedes at goere mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Det er da altid noget!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-09-11 13:06

[...]

Kan godt vaere at tids planen bliver lavet lidt om, og krematoriet bliver i naeste uge, saadan foeles
det engang imellem!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-09-11 14:39

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e733c59$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Gad vide om alle dem der er torturdrevet til at true Karsten Bjoernholt,
og overfalde politiet en gang imellem, saa han kan faa fare tillaeg og politi beskyttelse,
naar nu alle de voldelige vanvittige, er ude efter ham, er gaaet i stykker?

De er saa livsoedelaggende for hans programmerede ofre, naar de opdager at
"Politiet er med til det", Menneskehandlen!
(Det er saadan det er, for de mennesker det gaar ud over, ellers havde de vel anholdt ham!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-09-11 14:49

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e73522f$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Af en eller anden grund bliver folk der har talt med Karsten Bjoernholt altid til "Voldelige vanvittige"
eller faar arbejde i et bordel, hvordan haenger det sammen?

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-09-11 19:00

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e73547b$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Er det ikke noget med at jo mere Tryptofan i kroppen jo mere Testosteron producere man,
Jeg tror jeg noejes med det jeg selv producere af naturens vej paa den ene eller anden maade!
(action at a distance/quantum entangelment taeller ogsaa med der!)

Sane Peter

Men man skal aldrig sige aldrig, jeg spiste noget Tryptofan i 2007/2008 men syntes ikke rigtig det hjalp!
Det er jo i kroppen fra naturens side i forvejen!

http://da.wikipedia.org/wiki/Tryptofan

Tryptophan (også Trp eller W) er en essentiel aminosyre. Den findes i to isomere former, en L- og en D-form, hvoraf kun den ene (L-formen) findes i pattedyr. D-formen findes af og til i naturlige materialer, f.eks. i det giftige peptid contryphan.

Tryptophan er startmolekyle i biosyntesen af serotonin (en neurotransmitter), melatonin (et neurohormon) og niacin. Tryptophans funktionelle gruppe er en indol.

Der sidder ofte tryptophanrester i membranproteiner tæt ved grænsefladen mellem membranens hydrofobe indre og det vandige omgivende miljø. Disse rester hjælper til med at forankre proteinerne i membranen. Tryptophans aromatiske ring er fluorescerende, hvilket ofte udnyttes i studier af proteiners foldning.

Tryptophan findes i store mængder i bananer, mælk, jogurt, hytteost, rødt kød, fisk, fjerkræ, sesamfrø, solsikkerkerner, græskarkerner og jordnødder.

Sane Peter