DF vil samarbejde
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 09:11

Hørt på DR Update:

Dansk Fremmedhaderparti vil samarbejde omkring deres mærkesager...

Jeg siger:

Øhh... med hvem ?

Ha ha ha...

LOL

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Lyrik

Dato : 16-09-11 09:28

Den 16/09/11 10.10, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:
> Hørt på DR Update:
>
> Dansk Fremmedhaderparti vil samarbejde omkring deres mærkesager...

> [...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Den ler sidst som ler bedst.

Jens

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 09:31

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Den ler sidst som ler bedst.
>
> Jens

Dansk Fremmedhaderparti vil forhandle stram udlændingepolitik med...

Det er her du kommer ind med et svar, Jens, kom frisk:

Fra : P.N.

Dato : 16-09-11 09:41

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Den ler sidst som ler bedst.
>
> Jens

Idioten fatter intet så spild ikke kræfterne.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-09-11 10:15

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen news:bwDcq.5063$4u6.3803@newsfe16.ams2...
> [...]
> Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
> Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander

Indtil videre, saa er deres maerkesager vist at de koere levende lig, ud af betonblokke,
klar til at faa skylden for det DF´s vanvittige har foretaget sig i mange aar!
De fleste fuldstaendig savlende idioter, efter aars tortur!

Og tilpas meget sindsyggjorte til at opfylde rollen som "DF´s vanvittige"

Mens skide heksedoktore med tetrado toxin, flyvende ud af lommerne, stroemmer ud af landet,
til hoejre og venstre!

Deres tortur ofre ude af stand til at paavirke paa nogen som helst maade til at DF´s sindsyge
sadister faar lov til at fortsaette festen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-09-11 10:22

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e731428$0$304$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Deres tortur ofre ude af stand til at paavirke paa nogen som helst maade til at DF´s sindsyge
sadister faar lov til at fortsaette festen!

Og praktisk taget ingen udover en eller to har vaeret istand til at forsvare sig!
Samme okkulte Nazist lort, som i Tyskland i 1930-40!

Og det kun fordi at nogle initiativ rige sadister ville se om de kunne spare paa udgifterne til
Tetrado toxin, og koere smerte signaler ind direkte til brainstem og limbic system,
"skal det grimme vaek saa vinder stort"

Action at a distance/quantum entangelment, og dem der kan, har vaeret noed til at redde andres liv igen og igen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-09-11 10:24

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7315db$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Tetrado toxin, og koere smerte signaler ind direkte til brainstem og limbic system,
"skal det grimme vaek saa vinder DF stort"

Action at a distance/quantum entangelment, og dem der kan, har vaeret noed til at redde andres liv igen og igen!

Sane Peter

Emdr/Programmering formaade at forsvinde bogstaverne DF

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-09-11 10:27

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e73164b$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Emdr/Programmering formaade at forsvinde bogstaverne DF

Det er ikke en vittighed!
Og det er ikke "sindsyge snak"

Sane Peter

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 16-09-11 16:06

Den 16-09-2011 10:10, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> Hørt på DR Update:
>
> Dansk Fremmedhaderparti vil samarbejde omkring deres mærkesager...

> [...]

DF "hader" ikke fremmede, de er bare særdeles skeptiske overfor fri
indvandring, og foretrækker dansk mono kultur frem for en zoologisk have
af fremmede kulturer fra de mest tilbagestående samfund i verden.
Bortset fra det har de liberale partier jo ønsket om import af
løntrykkere tilfælles med SF og Enhedslisten, selvom deres motiver jo
nok er en smule anderledes, da de er jo er "humanister".

- cep

Fra : Vidal

Dato : 16-09-11 19:39

Den 16-09-2011 17:06, Claus E. Petersen skrev:

> DF "hader" ikke fremmede, de er bare særdeles skeptiske overfor fri indvandring,
> og foretrækker dansk mono kultur frem for en zoologisk have af fremmede kulturer
> fra de mest tilbagestående samfund i verden.

Hvordan vil man genetablere en monokultur i Danmark?

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 16-09-11 21:30

Den 16-09-2011 20:38, Vidal skrev:

> Hvordan vil man genetablere en monokultur i Danmark?

Dit spørgsmål viser egentlig problemet.

Holdningen er at der er et quick-fix til problemerne, uanset, og at
"man" skal løse det, hvem "man" så end er.

Danmark har nu aldrig haft en egentlig monokultur, men nationer er
baseret på at alle individerne indenfor et geografisk område underkaster
sig samme love og regler, og det gælder naturligvis også her.
Når de har gjort det længe nok, er der et fællesskab, og hvis det
geografiske område rummer nok individer, kan man tale om en nation, men
bestemt ikke en monokultur, da individerne har det med at klumpe sig
sammen og skabe nye småsamfund der ganske vist overholder de nationale
regler, men som internt lever efter et yderligere sæt regler der
adskiller dem fra "de andre".
Det kaldes så for sub-kultur eller nationalt islæt eller slet og ret
bonderøve, lidt afhængigt af hvem der udtaler sig og promillen.

Hvordan man skaber en monokultur i et samfund der består af flere
individer end den menneskelige hjerne naturligt kan forholde sig til er
vist et uløseligt mysterium. Mit gæt er at subkulturer opstår når et
samfund runder 15-20 individer, men check endelig Desmond Morris bog
"Den Nøgne Abe" hvor han er mere præcis.

- cep

Fra : Vidal

Dato : 17-09-11 09:52

Den 16-09-2011 22:29, Claus E. Petersen skrev:

> Dit spørgsmål viser egentlig problemet.

Hvis jeg skriver, jeg foretrækker et racerent Danmark, må man
formode, jeg ønsker at gøre noget i den anledning. Er det ikke
implicit?

> [...]
> individer, men check endelig Desmond Morris bog "Den Nøgne Abe" hvor han er mere

Så dit indlæg er en form for diagnose af DF?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 17-09-11 17:27

Den 17-09-2011 10:51, Vidal skrev:

> Hvis jeg skriver, jeg foretrækker et racerent Danmark, må man
> formode, jeg ønsker at gøre noget i den anledning. Er det ikke
> implicit?

> Så dit indlæg er en form for diagnose af DF?

Næh. dën diagnose fylder mindre, 3 bogstaver: OCD

- cep

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-09-11 18:02

On 17/09/11 18:27, Claus E. Petersen wrote:

> Næh. dën diagnose fylder mindre, 3 bogstaver: OCD

Hvorfor lyde så bitter nu hvor din Gucci-taske har slået Claus Hjort
Frederiksen - din OCD-bjælke i øjet..

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 19-09-11 16:19

Den 17-09-2011 19:01, Martin Larsen skrev:

> Hvorfor lyde så bitter nu hvor din Gucci-taske har slået Claus Hjort
> Frederiksen - din OCD-bjælke i øjet..

Min "Gucci-taske"??

Jeg har stemt på DF siden 2001,men i denne periode blev de simpelthen
for underlige og skingre.
Så jeg stemte på enhedslisten. Ikke at jeg er specielt enig med dem,
særligt ikke hvad indvandringspolitik angår, men i det mindste blive de
ikke våde i øjnene når der tales om EU, og så er der en chance for at de
kan holde de Radikale Venstre en smule i skak.

- cep

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-09-11 16:49

On 19/09/11 17:19, Claus E. Petersen wrote:

> Min "Gucci-taske"??
>
> Jeg har stemt på DF siden 2001,men i denne periode blev de simpelthen
> for underlige og skingre.
> Så jeg stemte på enhedslisten.

Så kan du ikke med føje bruge ordet underlig..

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 20-09-11 05:08

Den 19-09-2011 17:49, Martin Larsen skrev:

> Så kan du ikke med føje bruge ordet underlig..

Det er jo smag og behag, men enhedslisten mangler stadig at bevise at de
er ligeså magtarrogante, stupide, småkorrupte og uvederhæftige som
Venstre og Konservative, selvom de sandsynligvis i samme grad har
skyklapper på når det gælder deres kerneideologi.

- cep

Fra : ASKF

Dato : 22-09-11 23:38

Claus E. Petersen ytrede sig i
<4e781190$0$281$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> med dette:

> [...]
>Venstre og Konservative, selvom de sandsynligvis i samme grad har
>skyklapper på når det gælder deres kerneideologi.
Find nogle som er valgt fra listen som anerkender hvad Johanne har
gjortr for dem

De gamle mænd siger at det var "joint indsats"

Læs deres program og beslut dig for hvem du vil hygge dig ned...

--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-09-11 16:58

Claus E. Petersen <snurrberget@yahoo.com> skrev i meddelelsen
4e775d78$0$300$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> de ikke våde i øjnene når der tales om EU, og så er der en chance for
> at de kan holde de Radikale Venstre en smule i skak.

Du er et stjerneeksempel på, hvorfor Danmark er på vej ud over afgrunden.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 20-09-11 05:02

Den 19-09-2011 17:57, Jens Bruun skrev:
> Claus E. Petersen<snurrberget@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> 4e775d78$0$300$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Du er et stjerneeksempel på, hvorfor Danmark er på vej ud over afgrunden.

Jeg giver nu stjernerne til partitoppen af V, K og O.

- cep

Fra : DADK

Dato : 20-09-11 06:45

On 19-09-2011 17:19, Claus E. Petersen wrote:

> [...]
> ikke våde i øjnene når der tales om EU, og så er der en chance for at de
> kan holde de Radikale Venstre en smule i skak.

Tænk, jeg har det stik modsat. Har aldrig stemt andet end Ø, ved alle
valg, siden de blev dannet - og før det De Grønne - men denne gang
stemte jeg på DF. Jeg stemte på DF pga deres Europapolitik. Jeg tror
ikke Ø har n***** nok til at stå imod de bebudede afstemninger om
EU-forbehold i 2012. Og europapolitikken er blandt de sidste rester af
selvstændighed vi har tilbage. Vi skal bare holde den stangen et par år
endnu, så bliver der slet ikke noget at stemme om Men denne gang var
mit alternativ dog ikke Ø, men LA. Ø er gået fra at have de bedste
kandidater til at have nogle af de noget nær mest virkelighedsfjerne, og
så er det jo ikke sjovt længere at stemme på dem som en "vagthund" i
Folketinget. Men for mig var europapolitikken vigtigst. Det andet giver
ligesom sdig selv. På trods af S-SF's gyldne løfter om 30 minutters
ventetid på skadestuer osv tror jeg det bliver same procedure as last
year. Jeg tror ikke det bliver meget værre end det vi havde, når nu de
får fingrene ned i kagedejen og bliver virkelighedsramt.

Men jeg vil medgive at DF's valgreklame/video var fuldkommen absurd
langt ude. Én eller anden burde give Søren Espersen & co et kursus i
dansk historie.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 20-09-11 10:27

Den 20-09-2011 07:45, DADK skrev:

> [...]
>
> Men jeg vil medgive at DF's valgreklame/video var fuldkommen absurd
> langt ude. Én eller anden burde give Søren Espersen & co et kursus i

Europa politik og modstand mod den politiske union er ret vigtig for
mig, men det stod ligesom i stjernerne at der ville blive tale om en rød
regering med *gys* de Radikale eller en ultra borgerlig regering VKR
eller en fortsættelse af VKO.
En fortsættelse af VK+O ville sikre DF (og deres EU skepsis)
indflydelse, mens en rød S-SF-R regering ikke ville lytte til DF, men
måske til liste Ø.
En ren VKR regering med støtte fra LA og KD ville under alle
omstændigheder have ønsket mest muligt EU hurtigst muligt, så jeg håbede
på at det ikke blev udfaldet.

Nu venter jeg bare på at "de røde" når samme niveau af magtarrogance
etc., som den nuværende regering har lagt for dagen.

- cep

Fra : DADK

Dato : 20-09-11 11:52

On 20-09-2011 11:27, Claus E. Petersen wrote:

> [...]
> mig, men det stod ligesom i stjernerne at der ville blive tale om en rød
> regering med *gys* de Radikale eller en ultra borgerlig regering VKR

Ja, for med R ville der jo virkelig være pres på at få forbeholdene
afskaffet. Jeg er glad for at møde en lidelsesfælle. Jeg mener
Europapolitikken er den allermest vigtige problematik på sigt. Med
mindre de er fuldkommen åndsforsnoskede vil S-SF jo alligevel gøre hvad
en VK-regering også ville have gjort under alle omstændigheder, der er
jo ikke så mange valgmuligheder. Så for mig kom valget til at handle om
dette centrale værdispørgsmål, altså Europa, og derfor stemte jeg DF.

> En fortsættelse af VK+O ville sikre DF (og deres EU skepsis)
> indflydelse, mens en rød S-SF-R regering ikke ville lytte til DF, men
> måske til liste Ø.

Ø har på forhånd erklæret at de aldrig vil vælte en S-SF regering. Så
det betyder, at de ikke vil vælte S-SF når eller hvis de vedtager f.eks
at retsforbeholdet og forbeholdet ift ØMU'ens tredje fase skal
afskaffes, dvs euroen, og vi så skal stemme om det. Og så er der jo kun
ét parti tilbage at stemme på, de eneste der 100% ikke vil acceptere
euro eller afskaffelse af forbeholdene, ikke engang som led i en
studehandel.

> En ren VKR regering med støtte fra LA og KD ville under alle
> omstændigheder have ønsket mest muligt EU hurtigst muligt, så jeg håbede
> på at det ikke blev udfaldet.

Ja. Jeg tror vi bare skal holde ud, så går alt det europjat og EU i sig
selv igen. Men om det tager ½ år eller 10 år er svært at bedømme. Der er
jo i grunden ikke nogen der vil have euroen, ikke engang tyskerne, og
når det hele nu kollapser syd for alperne på grund af euroen, så må det
blive helt klart. EU kræver demokrati af gud og hver mand, sidder og
"overvåger" valg, men når det gælder de store beslutninger om EU må der
åbenbart ikke være demokrati. De eneste 2 lande, deriblandt Danmark, der
har fået lov til at stemme om euroen har sgat nej. Og når euroen ramler
tror jeg, eller håber, at EU går lidt i opløsning på den måde at andre
lande vil trække sig ud eller lave forbehold. Jeg er egentlig ikke imod
EU's grundtanke. EU skal bare være det som den burde være, nemlig et
frihandelsprojekt. Ikke Europas Forenede Stater. Og så kan det, måske,
udvikle sig over tid til et nærere samarbejde, hvor vi, de enkelte
lande, helt frivilligt og af lyst nærmer os hinanden, men det har jo
været helt håbløst forceret. Vi er jo gået fra "unionen er stendød" til
ikke at kunne bestemme om vi vil have giftstoffer i maden, eller i
legetøj, om vi vil beskytte vore fisk eller fange dem alle sammen, eller
om vi vil bruge en ordentlig klat penge på uddannelse, uden at EU ånder
os i nakken. Enhver kan jo se, i takt med at valgresultaterne rundt
omkring i Europa ticker ind, se senest Finland, at
nationalkonservatismen og modstanden imod EU vokser i takt med at EU vil
gribe ind i alle nicher. Vi er nu nede på ca 50% af lovgivningen som vi
selv må bestemme. Hvis du læser Lissabontraktaten grundigt kan du se, at
det er 100% meningen - når den er fuldt implementeret - at EU skal kunne
bestemme hvor mange penge vi må bruge på skoler eller hospitaler også.
Det skal jo ikke være dårligere at gå på hospital i Bern, Krakow i
forhold til Hillerød. Så det ryger også. EU vil også til at inddrive
skatter, og der er faktisk ikke meget tilbage at stemme om ved
folketingsvalg. Det er nogle gange underligt at de 179 medlemmer af
Folketinget kan bruge tiden på blot at ekspedere EU-direktiver.

Hvis de virkelig vil lave en afstemning om euroen, så vil jeg opfordre
til en skræmmekampagne - ikke rettet imod vælgerne, men rettet imod
politikerne - hvor man forklarer dem at så kan vi lige så godt nedlægge
finansministeriet og økonomiministeriet, og når nu vi er i gang lige så
godt kan reducere antallet af medlemmer af Folketinget til 49. Der er jo
ikke brug for flere. De har jo snart ikke noget at lave, andet end at
skændes om nogle satspuljer, dvs cigarkasser.

> Nu venter jeg bare på at "de røde" når samme niveau af magtarrogance
> etc., som den nuværende regering har lagt for dagen.

Det sker, 100%. Der er vel virkelig ikke nogen der for alvor regner med,
at S-SF vil arbejde over midten hvis de har flertal alene med Ø og R.
Det er jo komplet urealistisk. "Se her, vi har flertal og har en fin
plan vi er enige om, men kom herover Anders Samuelsen, så lad os se på
om du ikke har nogle kritikpunkter vi kan forhandle om". Danskerne er
vel ikke så dumme at de hoppede på denne indlysende platte retorik fra
S-SF da de sad i opposition. Det er jo bare en myte man har bygget op at
VKO var særligt parlamentarisk forfærdelige. De har jo gentaget det
samme i frustration 117 mia gange, så de tror sikkert på det selv.
Nyrupregeringen gav da ikke V eller K en chance, og DF kaldte Nyrup
"ikke stuerene". Talk about blokpolitik. Jeg må sige, at jeg for første
gang har oparbejdet en enorm politikerlede under den just overståede
valgkamp. Jeg havde aldrig troet det ville ske, men danske politikere er
jo enten dumme eller også lyver de stærkere end en hest kan rende. Og
det ser oven i købet ud til at de aftaler løgnene på forhånd i mellem
sig. Men måske har jeg bare fået nok af politik 24-7 på TV2 News osv.
Men det er især nogle bestemte politikere fra rød blok jeg slet ikke kan
forstå i dag kan se sig selv i spejlet uden en grim smag i munden. Jeg
aner det også var derfor Lars Løkke fik flest personlige stemmer og
Venstre gik frem. Løkke blev beskyldt for at være passiv osv, han stod
tit bare og lyttede og nikkede i debatterne. Jeg er selvfølgelig farvet
fordi jeg holdt med blå blok, men det klædte ham sgu ret godt bare at
holde sig til det faktuelle. Naturligvis kørte de spin, sagde "12
minutter" sådan cirka én million gange, men de fandt da ikke på løgne
for at stigmatisere oppositionen. Selv de påståede "skræmmekampagner"
viser sig jo efter valget at være reel kritik, f.eks ift
betalingsringen. Jeg synes Løkke bare lagde kortene frem og sagde : Det
ser skidt ud, men det går den rigtige vej - i hvert fald ikke tilbage.
Og sådan bliver man åbenbart landets største parti i danskernes øjne.
Det lover godt for fremtiden.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 20-09-11 22:44

Den 20-09-2011 12:52, DADK skrev:

> [...]
> ser skidt ud, men det går den rigtige vej - i hvert fald ikke tilbage.
> Og sådan bliver man åbenbart landets største parti i danskernes øjne.

Al respekt, nu har jeg læst dit svar 3 gange, og jeg er egentlig ikke
uenig med noget.
Men det undrer mig at du ikke berører indvandring?

Massiv indvandring af uuddannede som accepterer ingen organisering og
minimal lønninger langt under hvad fagbevægelsen har kæmpet for i mere
end hundrede år er jo nærmest en forudsætning for at undergrave
fagforeningerne og dermed arbejderes muligheder for at modarbejde de
sindssyge krav som kapitalejere mener at have på alle, ikke bare
lavtlønnede.

Når samme gruppe uuddannede indvandrere reelt ikke gør en skid gavn for
nogen andre end dem selv, må man jo spørge hvorfor er toppen af EU er så
glade for ovennævnte indvandring, og hvorfor er glæden ved at stilne af
efter at frau Merkel har udtalt en vis skepsis overfor projekt "billige
skruebrækkere i EU", selvom hun formulerede sig mere diplomatisk, og den
franske fætter (sarkozy) nu vil have seriøs bevogtning af grænserne til
Frankrig, efter at Frankrigs folk (europas mest EU orienterede nation),
jødede EU i sidste folkeafstemning.

Der er ingen konspiration, der er kun politikere som ser sig selv i
spejlet, hele tiden.

- cep

Fra : DADK

Dato : 22-09-11 03:52

On 20-09-2011 23:43, Claus E. Petersen wrote:
> [...]

(...)
> Al respekt, nu har jeg læst dit svar 3 gange, og jeg er egentlig ikke
> uenig med noget.
> Men det undrer mig at du ikke berører indvandring?

Fordi det er en trædesko, et kedeligt emne. Der har dannet sig en
politisk koncensus om en "fair og stram" udlændingepolitik, som jeg ikke
tror S vil fravige. Og jeg er enig med de fleste danskere, dvs jeg læste
en undersøgelse der sagde, at ikke mange ville have flere stramninger,
sådan cirka 10% ville lette stramningerne og resten var ligeglade eller
enige i det nuværende niveau. Jeg tror vi er nået et fint niveau ift
hvad befolkningen ønsker, og det er jo også derfor det ikke er et kæmpe
tema, og derfor det ikke blev et kæmpe tema under valgkampen. Det er kun
nogle få ekstremister fra R og Ø der ønsker vidtgående forandringer. Og
de får ikke nogen praktisk indflydelse alligevel.

> [...]
> fagforeningerne og dermed arbejderes muligheder for at modarbejde de
> sindssyge krav som kapitalejere mener at have på alle, ikke bare

Lige netop. Det har altid været en kilde til morsomhed for mig, at hvis
der var noget den røde fagbevægelse var enig med den alleryderste
højrefløj om, så var det at forhindre indvandring. Det er et pudsigt
makkerpar.

> [...]
> franske fætter (sarkozy) nu vil have seriøs bevogtning af grænserne til
> Frankrig, efter at Frankrigs folk (europas mest EU orienterede nation),

Du stiller et meget komplekst "spørgsmål" som er umuligt at besvare på
få linier, og som jeg i hvert ikke med mine begrænsede evner kan besvare
fyldestgørende. Men, jeg tror det er en slags kollision imellem fornuft,
nødvendighed, god vilje og afmagt. Jeg så den gang genoprettelsespakken
blev vedtaget, en nationaløkonom, husker desværre ikke navnet, beregne,
at hvis 3-verdens indvandrerne i Danmark blot havde samme
erhvervsfrekvens som "etniske danskere", så var 90% af den betalt på
forhånd. Omvendt ER det jo sandt at de europæiske lande oplever en
aldring, at vi snart har flere på pension, eller allerede har flere på
pension, end som skatteyderpligtige arbejdere. Og det er dette skisma
Merkel & co står med. Vi skal dels tiltrække arbejdskraft, dels
forhindre de "forkerte" i at komme til Europa.

Set fra min primitive stol er eneste løsen at gøre op med FN's
menneskerettighedserklæring og den udvidede europæiske
menneskerettighedserklæring ditto. Vi må kunne forskelsbehandle, som de
gør i Canada. Vi må kunne sige, "dig, du har ikke nogen uddannelse, du
kommer fra et underudviklet land, du vil højst sandsynligt kun til
Danmark for at suge på lappen og bedrive kæde-indvandring", helt hårdt
og kynisk. I stedet binder vi os ind i et net af absurde regler man skal
omgå, for at komme til Danmark, så en PhD fra Florida ikke kan blive
boende. Det er jo latterligt! Jeg mener vi skal forskelbehandle, Vi er i
en nødsituation, så man kan argumentere for rimeligheden af det.

> Der er ingen konspiration, der er kun politikere som ser sig selv i
> spejlet, hele tiden.

Netop. Det er vel vores håb?

Fra : DADK

Dato : 20-09-11 06:36

On 16-09-2011 22:29, Claus E. Petersen wrote:

> [...]
> samfund runder 15-20 individer, men check endelig Desmond Morris bog
> "Den Nøgne Abe" hvor han er mere præcis.

Lige netop. Og så er der jo kulturer indenfor kulturerne. Så selvom du
kan tale om en dansk "monokultur" som et fiktivt begreb, dvs noget
udefinerbart eller postuleret, så eksisterer den jo netop i kraft af
summen af de subkulturer, der bekender sig til den samme fiktive
overordnede monokultur. Det er på den ene side pæresimpelt, på den anden
side helt umuligt at forklare med eksempler uden at se fuldkommen fjoget ud.

Fra : ASKF

Dato : 22-09-11 23:16

DADK ytrede sig i <4e78263a$0$297$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> med
dette:

> [...]
>side helt umuligt at forklare med eksempler uden at se fuldkommen fjoget ud.

Faktisk kan det moduleres matematisk

Men ingen lytter til ingenører eller nat-vid folk, med mindre det er i
deres primære interesse

Fra : ASKF

Dato : 17-09-11 12:18

Claus E. Petersen ytrede sig i
<4e7365eb$0$302$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> med dette:

> [...]
>løntrykkere tilfælles med SF og Enhedslisten, selvom deres motiver jo
>nok er en smule anderledes, da de er jo er "humanister".

Mig bekendt har DF flere gange ytret sig positivt om asiatiske
indvandrere, og har fremhævet at de er ret gode til at tilpasse sig
vores samfund. Det er blevet brugt som argument for at det er den
islamiske religion/kultur som er problemet, og ikke det at
kulturforskellene er meget store.

Om DF så er klar over at vi har mange asiatiske sub-kulturer, som ikke
omgås etniske danskere synderlig meget, og som primært gifter sig inden
for egne rækker, har jeg dog ikke kunnet finde ud af.

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-09-11 13:11

On 17/09/11 13:17, ASKF wrote:
> [...]
> omgås etniske danskere synderlig meget, og som primært gifter sig inden
> for egne rækker, har jeg dog ikke kunnet finde ud af.

Om det så er de mange ægteskaber mellem danske og østasiater, som du vel
måske har hørt om, som du mener, kan jeg dog ikke finde ud af.

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 17-09-11 15:34

"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vores samfund. Det er blevet brugt som argument for at det er den
> islamiske religion/kultur som er problemet, og ikke det at

Og når så asiater slår andre asiater ihjel (det er jo sket herhjemme), så
går de omgående til politiet og vidner omkring det, øhh, nå nej, det gør de
så heller ikke. De er ganske enkelt så godt integrerede at de slet ikke
behøver tale med andre end dem selv og sige nede i kineser-grillen hele
dagen lang "spise-her-tag-med-hjem?" Rend mig i røven, de er ikke en skid
integrerede og der kan komme lige så meget kriminalitet og ballade med dem
som med alle andre udlændinge, de imponerer mig ikke en skid. Tyskland har
ballade med deres kineser-mafia som er nogenlunde lige så farlige som alle
andre bander. Vi er bare lidt bag efter i Danmark men det skal nok komme,
bare vent at se.

> Om DF så er klar over at vi har mange asiatiske sub-kulturer, som ikke
> omgås etniske danskere synderlig meget, og som primært gifter sig
> inden for egne rækker, har jeg dog ikke kunnet finde ud af.

DF er komplet blåøjede. Deres had til muslimer ødelægger komplet deres
fornuft. Og sådan har det altid været. Prøv at banke lidt fornuft ind i en
DF´er og man vil se at det er komplet umuligt.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : DADK

Dato : 20-09-11 06:50

On 17-09-2011 16:34, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> [...]
> fornuft. Og sådan har det altid været. Prøv at banke lidt fornuft ind i en
> DF´er og man vil se at det er komplet umuligt.

Jeg ser en stor lighed mellem de værste landsbytosser i DF og de værste
landsbytosser i SF og Ø. DF's tosser siger "lad os gære livet surt for
muslimernerne, alt er deres skyld - gør vi livet surt for dem bliver alt
godt". SF-Ø siger : "lad os gære livet surt for de rige og bankerne, alt
er deres skyld - gør vi livet surt for dem bliver alt godt"

Fra : ASKF

Dato : 22-09-11 23:00

DADK ytrede sig i <4e78297c$0$286$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> med
dette:

> [...]
>godt". SF-Ø siger : "lad os gære livet surt for de rige og bankerne, alt
>er deres skyld - gør vi livet surt for dem bliver alt godt"

Faktisk er alle internationale kriser blevet afværget indtil banker igen
fik lov til at drive "finansvirksomhed"

De næste år kommer til at gøre ondt, og hvis politikere stadig lytter
til chikago-skole økonomer får vi indenfor de næste 1-3 år et globalt
økonomisk crash....

Simpel logik og sociologisk forståelse, som østrigerskolen også bruger

Fra : DADK

Dato : 20-09-11 06:48

On 17-09-2011 13:17, ASKF wrote:
> [...]
> omgås etniske danskere synderlig meget, og som primært gifter sig inden
> for egne rækker, har jeg dog ikke kunnet finde ud af.

Så længe de ikke belaster de offentlige kasser og ikke udgør et
samfundsproblem er det jo fuldkommen ligegyldigt. Kineserne kan være nok
så langt væk fra det danske samfund i en integrationsmæssig kontekst,
det er jo lige meget så længe det ikke er dem der slår dig ned på gaden
eller terroriserer boligområderne.

Fra : ASKF

Dato : 22-09-11 23:03

DADK ytrede sig i <4e782902$0$286$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> med
dette:

> [...]
>så langt væk fra det danske samfund i en integrationsmæssig kontekst,
>det er jo lige meget så længe det ikke er dem der slår dig ned på gaden

Du har en vigtig point der - Vold fra asiater er os ligegyldig så længe
det kun udøves indbyrdes...

Hykleri!

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 10:44

On 23-09-2011 00:03, ASKF wrote:

> Du har en vigtig point der - Vold fra asiater er os ligegyldig så længe
> det kun udøves indbyrdes...
>

> Hykleri!

Det kan jeg leve med.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 20-09-11 10:41

Den 17-09-2011 13:17, ASKF skrev:
> [...]
> omgås etniske danskere synderlig meget, og som primært gifter sig inden
> for egne rækker, har jeg dog ikke kunnet finde ud af.

Som jeg skrev, DF hader ikke fremmede, der er bare *nogle* fremmede de
foretrækker at være fri for i Danmark.
Så at kalde partiet for indvandringsskeptisk er ligesom tættere på
virkeligheden end at bruge en svensk nysproglig blomst som
"Främlingsfientlig" til at betegne partiets indvandringspolitik.

Fra Svenske wikipedia iøvrigt:

"
Granskningsnämnden för Radio och TV har lagt fram riktlinjer för vad som
krävs för att en organisation ska tillåtas betecknas som
"främlingsfientlig" i etermedia. I avgörandet från hösten 2009 slog
nämnden fast att:

”Av Dansk Folkepartis principprogram framgår att partiet är kritiskt
till utomeuropeisk invandring och för en strikt invandringspolitik. Det
framgår också att partiet anser att invandring utgör ett hot mot en
dansk kulturidentitet. Mot denna bakgrund kan nämnden inte finna att
beskrivningen av Dansk Folkeparti som ett främlingsfientligt parti
strider mot kravet på opartiskhet i Sveriges Radios sändningstillstånd."
"

- cep

Fra : ASKF

Dato : 22-09-11 23:14

Claus E. Petersen ytrede sig i
<4e785f91$0$299$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> med dette:

> [...]
>beskrivningen av Dansk Folkeparti som ett främlingsfientligt parti
>strider mot kravet på opartiskhet i Sveriges Radios sändningstillstånd."

Find svenskere som kan forklare hvorfor der ikke længere er nogen reel
jødisk population i Malmø!

Jøder udgjorde omtrent 10% for 20 siden -- hvorfor er de flygtet?

Fra : DADK

Dato : 20-09-11 06:30

On 16-09-2011 10:10, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> Hørt på DR Update:
>
> Dansk Fremmedhaderparti vil samarbejde omkring deres mærkesager...

> [...]
Ja, det er tragikomisk. Nu stod man og jublede efter valget, vi talte om
"regimeskifte", nu kom Pia K endelig uden for indflydelse, opgør med
DF's "regimente", et "paradigmeskift".

Og inden der overhovedet er dannet regering har man sprugt om DF mon
ikke vil danne parlamentarisk flertal for alligevel ikke at gennemføre
dagpengereformen, alligevel ikke vil gennemføre tilbagetrækningsreformen
osv. Sf har laft hele 7 forslag frem til DF som de mener de kan
samarbejde om.

Mon S-SF-Ø's vælgere stemte FOR at DF fortsat skulle agere
parlamentarisk flertal for en mindretalsregering? Det var jo det de var
sure over var sket. De ved vel godt DF tager sig betalt for at agere
flertal. Så bliver det jo nok ikke til noget med at fjerne grænsebomme
eller fjerne indvandringslove alligevel. Eller gå til afstemning om
EU-forbehold til næste år.

Men i min optik går det helt som spået. Nu bliver S-SF virkelighedsramt.

Fra : ASKF

Dato : 22-09-11 23:28

DADK ytrede sig i <4e7824f3$0$304$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> med
dette:

Jeg er halv-gammel og husker da alle "spåmænd" gav Schlütter 6 måneder,
og max 2 år for de mest positive venstre folk.

Han holdt magten i 10 år via mindretals regeringer !

Lad være med at undervudere Helle - hun har trodsalt lært det politiske
håndværk i EU

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 10:49

On 23-09-2011 00:28, ASKF wrote:
> [...]
>
> Han holdt magten i 10 år via mindretals regeringer !
>
> Lad være med at undervudere Helle - hun har trodsalt lært det politiske

Ja, du har en slags pointe her, selvom historien jo viser, at historien
aldrig gentager sig. I øvrigt må du være 50 mindst hvis du så klart kan
huske Schluterregeringen og hvad medierne sagde og i dag kan
parallellisere til det.

Det som jeg mener er en klar forskel fra Schluter og i dag, er, at S-SF
er gået tilbage, ikke frem, men har "vundet" regeringsmagten fordi andre
partier gik frem, R-Ø. Schluter gik fra valg til valg, fra 8-10 mandater
til knap 40 mandater, og vandt regeringsmagten. Det er en ret stor forskel.