Højrefløjens reaktion på dk.politik
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 09:03

http://www.youtube.com/watch?v=r5XXyaDC3Eo

Ha ha ha...

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : kk

Dato : 16-09-11 09:33

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) tastede følgende:
> http://www.youtube.com/watch?v=r5XXyaDC3Eo
>
> Ha ha ha...

Synes du virkelig, at sådan noget er sjovt?
Hvis ja, så er du mere primitiv end jeg havde troet!
mvh
kk
PS. Nej, jer er ikke sur over valgresultatet, lad os nu se, hvad
politikerne kan få ud af det!
l-)

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 10:06

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Synes du virkelig, at sådan noget er sjovt?
> Hvis ja, så er du mere primitiv end jeg havde troet!

Jeg synes på en måde at spædbarnet opfører sig fornuftigere end folk på
dk.politik - jeg mener - barnet har alderen med sig, det kan man ikke sige
om det stortudende kor af højrefjolser på dk.politik.

> PS. Nej, jer er ikke sur over valgresultatet, lad os nu se, hvad
> politikerne kan få ud af det!
> l-)

Det er sandt nok.

Fra : kk

Dato : 16-09-11 10:32

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev den 9/16/2011:
> [...]
> dk.politik - jeg mener - barnet har alderen med sig, det kan man ikke sige om
> det stortudende kor af højrefjolser på dk.politik.

OK.
Hvis du vil undlade at bruge "højrefjolser" om den gruppe som du mener
jeg hører til, så vil jeg undlade, fremover, at bruge udtrykket "røde
aberøve" om dig og dine!
Vi skal jo alle være her, uanset hvilket regeringsflertal vi nu engang
har valgt.
mvh
kk

Fra : Mendoza

Dato : 16-09-11 04:36

Hvem tuder?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 11:54

"Mendoza" <mikael1711@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvem tuder?

Læg mærke til hvem jeg har tildelt tudekiks, så har du svaret.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 16-09-11 12:14

On Fri, 16 Sep 2011 12:54:24 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Læg mærke til hvem jeg har tildelt tudekiks, så har du svaret.

LOL. Der er INGEN af dem du har "tildelt tudekiks", som har tudet.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 12:48

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> LOL. Der er INGEN af dem du har "tildelt tudekiks", som har tudet.

Jo da.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 16-09-11 12:55

On Fri, 16 Sep 2011 13:47:48 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jo da.

Næh. Det er KUN dig der sidder som et andet pattebarn, og råber "Æv bæv,
jeg vandt".

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 13:28

> Næh. Det er KUN dig der sidder som et andet pattebarn, og råber "Æv
> bæv, jeg vandt".

Nej jeg vandt ikke. Men de forskellige ynkelige tudefjæs, så som for
eksempel Martinse-basse-mansen og Jens Rovsing lorte-Bruun er da en ulykke
at høre på, hold kæft en omgang slemt flæberi. Den nye regering er ikke
dannet endnu men den har allerede kørt landet i sænk nærmest med det samme.
Helt ærligt, tag nu og spænd hjelmen og kom oven på igen.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 16-09-11 17:50

Den 16-09-2011 10:02, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> http://www.youtube.com/watch?v=r5XXyaDC3Eo
>
> Ha ha ha...

Uha, uha!

At gøre grin med små uskyldige grædende børn...

Det er næsten ligeså forargeligt som at promovere dyresex med
kattekillinger.

- cep

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 18:27

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Uha, uha!
>
> At gøre grin med små uskyldige grædende børn...
>
> Det er næsten ligeså forargeligt som at promovere dyresex med
> kattekillinger.
>
> - cep

Nu er det jo ikke mig som har lagt videoen ud på nettet men den minder meget
om højrefjolserne her i dk.politik når de vræler som de gør i øjeblikket.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 16-09-11 18:57

Den 16-09-2011 19:26, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> "Claus E. Petersen"<snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Nu er det jo ikke mig som har lagt videoen ud på nettet men den minder meget
> om højrefjolserne her i dk.politik når de vræler som de gør i øjeblikket.

Jo, jo.

Jeg gad i øvrigt godt vide hvad det kræver at være defineret som
"højrefløj".

Radikale Venstre har jo lige netop liberal indvandringspolitik tilfælles
med venstrefløjen, og jeg gætter på at det er derfor at ingen sætter dem
i bås med de Konservative, selvom de 2 partier næsten er politiske
tvillinger.

Omvendt har DF langt hen ad vejen et politisk fællesskab med
Socialdemokraterne, men da venstrefløjen har gjort liberal
indvandringspolitik til et identitets ikon, er DF så udnævnt til at være
højreorienterede.

Politik er et skummelt og til tider forvirrende fag...

- cep

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 11:04

On 16-09-2011 19:26, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "Claus E. Petersen"<snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Nu er det jo ikke mig som har lagt videoen ud på nettet

Men du er åbenbart målgruppen, og du blev så begejstret at du måtte
rundsprede dit nye fund til alle du kender. Man kan kun spekulere i hvad
du søger efter, når du leder efter youtube-videoer. Jeg kunne aldrig
have fundet sådan noget ligegyldig pjank,