Den holder ikke! .
Fra : KE Kofod / 7100 Vejl~

Dato : 15-09-11 23:58

Jeg glæder mig til et snarligt valg igen.
/KE.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 00:01

"KE Kofod / 7100 Vejle" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg glæder mig til et snarligt valg igen.
> /KE.

http://dokusiden.itgo.com/tudekiks

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 16-09-11 01:52

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:

> http://dokusiden.itgo.com/tudekiks

Hvad med, om du selv gik ud og tog så mange, at det kuinne lukke kæften
på dig?

Jeg synes, det er sørgeligt at stå og høre på et folketingsmedlem som
Johanne Smidt Nielsen stå og sige, at hvis de ikke makker ret, så må vi
bruge magt. - Eller en galning som Ole Sohn, der end ikke vil frasige
sig kommunismen, men stå hernede på torvet ved forrige valg og gale op
om, at - "Hvis vi ikke får det, som vi vil, må vi sætte magt bagved".

Du skulle prøve at stå ved en grænse, hvor der er flere maskingeværer,
der peger direkte på dig, og du end ikke aner, om de pludselig vil
trykke på aftrækkeren. - Det har jeg oplevet, og det er ikke just en
behagelig oplevelse!

Er det sådan et samfund, du vil ha'?

mvh. Erik Richard

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 08:25

"Erik Richard Sørensen" <tulle@tulle.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der peger direkte på dig, og du end ikke aner, om de pludselig vil
> trykke på aftrækkeren. - Det har jeg oplevet, og det er ikke just en

Magten har skiftet hænder, lær at leve med det - og - jeg har da også en
pakke til dig:

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 16-09-11 08:27

On Fri, 16 Sep 2011 02:52:05 +0200, Erik Richard Sørensen wrote:

> [...]
> der peger direkte på dig, og du end ikke aner, om de pludselig vil
> trykke på aftrækkeren. - Det har jeg oplevet, og det er ikke just en

Jeg tror at mange af dem der stemte på EL får sig en ubehagelig
overraskelse, når de finder ud af hvem de har stemt ind.

Mange stemte kun på EL, fordi Johanne er ung og ser godt ud.

De ved ikke at flere af de nyvalgte EL'ere også støtter terroristgrupper,
som FARC of PFLP.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 08:33

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mange stemte kun på EL, fordi Johanne er ung og ser godt ud.
>
> De ved ikke at flere af de nyvalgte EL'ere også støtter

Nej det er alle dem som stemte på højrefløjen som får sig en ubehagelig
overraskelse.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 16-09-11 08:35

On Fri, 16 Sep 2011 09:32:32 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Nej det er alle dem som stemte på højrefløjen som får sig en ubehagelig
> overraskelse.

Hvordan kan det blive en "ubehagelig overraskelse for højrefløjen", når den
ubehagelige virkelighed går op for dem der stemte på EL.???

Fra : P.N.

Dato : 16-09-11 12:46

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

Jeg husker med nostalgi det gode gamle DDR hvor vi havde den antifacistiske
beskyttelsesmur imod røvhuller som dig. Hvis du utilfreds kan du altid
emigrere til USA.

> De ved ikke at flere af de nyvalgte EL'ere også støtter terroristgrupper,
> som FARC of PFLP.

Hvilket minder mig om at jeg skal ind og købe en FARC T-shirt.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 21-10-11 14:41

"Erik Richard Sørensen" skrev i meddelelsen

> [...]
>peger direkte på dig, og du end ikke aner, om de pludselig vil trykke på
>aftrækkeren. - Det har jeg oplevet, og det er ikke just en behagelig

Hvad er det du vræler om? ethvert samfunds ledere benytter vel den magt de
har - det er ikke et spørgsmål om magt, men om hvordan de bruger magten, og
kommer den folket til gavn, og ikke kun de "betrængte millionærer",så er jeg
med på den - og det burde du også være, med mindre du er arbejdsgiver.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 16-09-11 08:22

On Fri, 16 Sep 2011 01:00:31 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> http://dokusiden.itgo.com/tudekiks

Det var da et underlig kommentar, for han klynker jo ikke.

Han konstanterer bare at det røde flertal næppe kan blive så enige, at de
kan lave en stabil regering. Det er RV og EL alt for uenige til.

S/SF kan ikke engang bruge de konservative som partner (i deres "brede"
samarbejde), men må enten bruge V eller DF, hvilket næppe vil falde i god
jord i baglandet.

Jeg tror ikke at HTS kan sammensætte en regering der holder mere end et års
tid.

Det er jo interessant at V gik frem, mens både S of SF gik tilbage, så
resultatet af det såkaldte "præsidentvalg" er slet ikke entydigt.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 08:29

> [...]
>
> Det er jo interessant at V gik frem, mens både S of SF gik tilbage, så
> resultatet af det såkaldte "præsidentvalg" er slet ikke entydigt.

Det er da en slem omgang sørgelig klynk. Det blev endnu værre end jeg
regnede med fra højrefløjens fremmeste klynkere. Jeg har ikke engang set så
meget klynk på TV 2 Zulus Zhitparaden. Der kunne laves et helt program alene
med højrefjolsernes klynkere.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 16-09-11 08:41

On Fri, 16 Sep 2011 09:28:33 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> meget klynk på TV 2 Zulus Zhitparaden. Der kunne laves et helt program alene

Hvordan kan det være "klynk", at påpege et reelt "problem".?

Kan DU måske forklare, hvordan man kan lave et stabilt samarbejde mellem RV
og EL.? De to partier er jo næsten uenige om ALT.

Det er jo RV der sidder med trumferne, da de bare kan lave deres aftaler
til højre (helt som de sagde at de ville samarbejde til begge sider).

EL har ikke noget at "true" med, med mindre de vil vælte en S/SF regering.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 09:00

> [...]
> sider).
>
> EL har ikke noget at "true" med, med mindre de vil vælte en S/SF

I klynker værre end en ulykke, ha ha ha...

LOL

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 16-09-11 10:22

On Fri, 16 Sep 2011 09:59:58 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> I klynker værre end en ulykke, ha ha ha...

HVAD var "klynk" i det jeg skrev.?

Du sidder jo bare og griner fjoget, fordi du ikke ved hvad du skal sige.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 10:26

> HVAD var "klynk" i det jeg skrev.?
>
> Du sidder jo bare og griner fjoget, fordi du ikke ved hvad du skal
> sige.

Whuuuaaaaaaaaaaaaa, Whuuuaaaaaaaaaaaaa, Whuuuaaaaaaaaaaaaa,
Whuuuaaaaaaaaaaaaa

http://www.youtube.com/watch?v=r5XXyaDC3Eo

LOL

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 16-09-11 10:27

On Fri, 16 Sep 2011 11:25:34 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Whuuuaaaaaaaaaaaaa, Whuuuaaaaaaaaaaaaa, Whuuuaaaaaaaaaaaaa,
> [...]

Du har jo INTET relevant at byde ind med.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 10:30

> Du har jo INTET relevant at byde ind med.

Højrefjolserne: Hulk hulk, snøft snøft, Whuaaaa, whuaaaa....

Tudekiks er hermed sendt:

Fra : P.N.

Dato : 16-09-11 12:47

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du har jo INTET relevant at byde ind med.

Undskyld men er det først gået op for dig NU!!!!!!!!!!

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 16-09-11 12:57

On Fri, 16 Sep 2011 13:47:23 +0200, P.N. wrote:

> Undskyld men er det først gået op for dig NU!!!!!!!!!!

Han kommer nu oftere med relevante indlæg end du gør, hvilket dog ikke
siger meget.