Sikke en gyser -
Fra : Patruljen

Dato : 15-09-11 15:43

Mand dog for en svedetur - hist og her. Men - det gik som det skulle.

Danmark har fået en ny regering. Tillykke til os alle :)

Fra : P.N.

Dato : 15-09-11 23:18

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Mand dog for en svedetur - hist og her. Men - det gik som det skulle.

Danmark har fået en ny regering. Tillykke til os alle :)

Ja jeg fik aftenkaffen galt i halsen og var nær blevet kvalt da jeg så blå
blok føre med et mandat, men det holdt gudskelov ikke, men hvordan de vil få
den kabale til at gå op, ja det bliver ligeså stor en gyser.

Fra : Patruljen

Dato : 16-09-11 03:30

On 16 Sep., 00:18, "P.N." <2...@mail.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelsenews:c08ad209-a7da-477c-ba86-8b5024ce1454@e8g2000vbc.googlegroups.com...
>
> Mand dog for en svedetur - hist og her. Men - det gik som det skulle.
>
> Danmark har f et en ny regering. Tillykke til os alle :)
>
> Ja jeg fik aftenkaffen galt i halsen og var n r blevet kvalt da jeg s bl
> blok f re med et mandat, men det holdt gudskelov ikke, men hvordan de vil f
> den kabale til at g op, ja det bliver liges stor en gyser.

:)

Fra : Bertel Brander

Dato : 15-09-11 23:20

Den 15-09-2011 23:42, Patruljen skrev:

> Mand dog for en svedetur - hist og her. Men - det gik som det skulle.

Det blev mere spændende end det burde være, nogle grunde:

Helle og Villy er ikke stærke nok.

Man kan faktisk vinde mandater ved at blive ved med
at spørge: Hvad mener I med "12 minutter", og i øvrigt
holde sig i baggrunden.

Man kan få 9 mandater på at kræve lavere skat,
uden i øvrigt at have noget at byde på.

> Danmark har fået en ny regering. Tillykke til os alle :)

Ja tillykke, men det hårde arbejde starter først i morgen.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-09-11 23:22

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Man kan få 9 mandater på at kræve lavere skat,
> uden i øvrigt at have noget at byde på.

> Ja tillykke, men det hårde arbejde starter først i morgen.

Lige præcis.

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Rado

Dato : 16-09-11 05:37

On Fri, 16 Sep 2011 00:20:13 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Ja tillykke, men det hårde arbejde starter først i morgen.

Ja og så endda 12 minutter mere hver dag!

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

Fra : Andreas Andersen

Dato : 16-09-11 07:57

Den 16-09-2011 00:20, Bertel Brander skrev:

> [...]
>
> Helle og Villy er ikke stærke nok.
>
> Man kan faktisk vinde mandater ved at blive ved med
> at spørge: Hvad mener I med "12 minutter", og i øvrigt

Jeg er uenig i, at det er det, der er foregået, men derudover er det en
fejllogik man ofte ser - at man ikke kan kritisere noget uden at foreslå
noget bedre. Hvis nogen siger noget dumt, er det tilladt at sige "det
der er dumt", uden at komme med et bedre forslag.

--
Andreas

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 08:31

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> foreslå noget bedre. Hvis nogen siger noget dumt, er det tilladt at
> sige "det der er dumt", uden at komme med et bedre forslag.

Det burde man så bare ikke kunne vinde vælgere på men sådan er bare.
Højrefløjen kritiserer uden at byde ind med noget bedre og vinder stemmer på
det - heldigvis ikke nok denne gang.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 16-09-11 08:45

On Fri, 16 Sep 2011 09:31:09 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Det burde man så bare ikke kunne vinde vælgere på men sådan er bare.

Hvorfor, hvis de nu HAR ret i at det er dumt.?

> Højrefløjen kritiserer uden at byde ind med noget bedre og vinder stemmer på
> det - heldigvis ikke nok denne gang.

De HAVDE da noget bedre at byde ind med, men desværre ville flertallet
hellere have store julegaver (købt på kredit).

De 12 min er "fis i en hornlygte", der ikke holder en meter. Bare tag alle
de offentligt ansatte, der jo skal have løn for den ekstra arbejdstid. Den
smule de så skal betale ekstra i skat, er jo ikke en indtægt, men kun en
formindskelse af ekstraudgiften.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 09:04

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> De HAVDE da noget bedre at byde ind med,

Ikke en skid. Det var en ren ynk af en valgkamp fra højrefløjens side. Det
handlede stort set kun om tilsvininger af venstrefløjens politik.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 16-09-11 10:24

On Fri, 16 Sep 2011 10:04:25 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ikke en skid. Det var en ren ynk af en valgkamp fra højrefløjens side. Det
> handlede stort set kun om tilsvininger af venstrefløjens politik.

Hvordan i alverden kan man "tilsvine" en "politik".???

De blå kritiserede de rødes politik sønder og sammen, fordi den ikke holder
en meter. Det har intet med "tilsvining" at gøre.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 16-09-11 10:28

> Hvordan i alverden kan man "tilsvine" en "politik".???
>
> De blå kritiserede de rødes politik sønder og sammen, fordi den ikke
> holder en meter. Det har intet med "tilsvining" at gøre.

Og de havde iiiiiiiiiiikke en skid at byde ind med. Og så taber man et valg.
Desværre fik Venstre ikke en velfortjent vælgerlussing ligesom DF og De
Konservative men det får de sikkert næste gang.

Fra : Patruljen

Dato : 16-09-11 03:31

On 16 Sep., 00:20, Bertel Brander <ber...@post4.tele.dk> wrote:

> Det blev mere sp ndende end det burde v re, nogle grunde:
>
> Helle og Villy er ikke st rke nok.
>
> Man kan faktisk vinde mandater ved at blive ved med
> at sp rge: Hvad mener I med "12 minutter", og i vrigt
> holde sig i baggrunden.
>
> Man kan f 9 mandater p at kr ve lavere skat,
> uden i vrigt at have noget at byde p .

> Ja tillykke, men det h rde arbejde starter f rst i morgen.

Jo. Det er vel ikke så underligt, at man borer i den. Det er ud somom
det er et blålys -