Rødekstremister står til fremgang
Fra : Martin Larsen

Dato : 15-09-11 10:17

Rødfascisterne/EL og helligkrigernes venner står til fremgang.

Menneskehedens fjender ser umiddelbart ud til at kunne mønstre en
taktisk sejr takket være 10 års svigt fra blå stue, som konsekvent har
forsaget muligheden for at arbejde for frihed, ytringsfrihed og
demokrati. Barfoed er totalt mislykket - Lene Espersen kunne umuligt
have gjort det dårligere.

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-09-11 10:27

> [...]
> forsaget muligheden for at arbejde for frihed, ytringsfrihed og
> demokrati. Barfoed er totalt mislykket - Lene Espersen kunne umuligt

Årh, hold dog op med at tude, Martinse-basse-manse, du er jo ren topkandidat
som tudeprins til TV 2 Zulus "Zhitparaden". Du skal bestemt have denne
pakke:

http://dokusiden.itgo.com/tudekiks

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 15-09-11 11:25

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i meddelelsen

> [...]
>
>Årh, hold dog op med at tude, Martinse-basse-manse, du er jo ren
>topkandidat som tudeprins til TV 2 Zulus "Zhitparaden". Du skal bestemt

Jeg synes ikke der er i orden at give pakker til modstanderne, men lad det
gå for denne gang - han trænger åbenbart til den

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-09-11 11:33

On 15/09/11 11:27, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Årh

De blå har har efter Fogh slet ikke forstået deres position i dansk
politik som demokratiets sidste bastion. Per Stig er en gemen nar, når
han bedyrer aldrig at have mødt røde lejesvende i DR.

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-09-11 11:56

> De blå har har efter Fogh slet ikke forstået deres position i dansk
> politik som demokratiets sidste bastion. Per Stig er en gemen nar, når
> han bedyrer aldrig at have mødt røde lejesvende i DR.

Jeg bliver nød til at give dig den tredje pakke:

Fra : Bo Warming

Dato : 15-09-11 16:28

On Thu, 15 Sep 2011 11:16:46 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>forsaget muligheden for at arbejde for frihed, ytringsfrihed og
>demokrati. Barfoed er totalt mislykket - Lene Espersen kunne umuligt

Og de kan ikke undskyldes nmed pres fra EU eller FN