Burde man ikke forbyde sådan en forening h~
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-09-11 09:39

De står på Nørrebros Station og deler flyers ud om ikke at stemme. De går
ind for at forbyde demokratiet. De er lige præcis det som jeg betragter som
en kæmpemæssig national sikkerhedsrisiko. Foreningen hedder "Kaldet til
Islam". Burde sådan en forening ikke forbydes ? Jeg opfatter den som en
forening som ønsker at smadre det danske demokrati. Prøv at gå ind på mit
link og se hvad disse forkvaklede personer står for:

http://kaldettilislam.com/Info

Stod det til mig, så blev medlemmerne af "Kaldet til Islam" sendt ud af
landet (uden mulighed for lovligt at vende tilbage) i ekspresfart til de
lande som de stammer fra (som sikkert er gode diktatoriske kalifat-stater).
Det er muligt at jeg overreagerer men jeg tager den slags her uhyre seriøst
selv om de fleste sikkert bare betragter dem som nogle religiøse tosser.
Husk på at det er den slags fundamentalistiske religiøse tosser som er skyld
i meget af verdens terror.

Jeg mener i øvrigt også at Hisb-Ut Tahrir burde forbydes men nu er det ikke
dem som trådstarteren her handler om.

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-11 10:10

"Kim Larsen
> De står på Nørrebros Station og deler flyers ud om ikke at stemme. De går
> ind for at forbyde demokratiet. De er lige præcis det som jeg betragter
> som en kæmpemæssig national sikkerhedsrisiko.

Og det er vi nogle stykker der har vidst i årtier.
Du, derimod har haft utrolig travlt med at kalde alle de bekymrede
danskere for racister, nazister, højrefjolser m.m.m.m.fl.
Mon ikke det var på tide med en indrømmelse, + undskyldning?

Mvh Eyvind

Fra : xdzgor

Dato : 15-09-11 03:21

On 15 Sep., 11:09, "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk>
wrote:
> "Kim Larsen

> Og det er vi nogle stykker der har vidst i rtier.
> Du, derimod har haft utrolig travlt med at kalde alle de bekymrede
> danskere for racister, nazister, h jrefjolser m.m.m.m.fl.
> Mon ikke det var p tide med en indr mmelse, + undskyldning?

Nogle af grundprincipper bag demokratiet inkluderer frihed,
ytringsfrihed, forsamlingsfrihed.

Skal vi også forbyde kritik af dronningen og kongehuset, eller et
ønske om at afskaffe det? Hvad med kritik af religion eller
kristendom? Hvad med kritik af Dansk Folkeparti?

Jeg har ikke noget tilovers for disse personers holdninger til
demokratiet - men jeg er mere bange for at vi forbyder dem, eller
prøver at nægte dem retten til at ytre sig, eller ligefrem smider dem
ud af landet. Den slags er en uhyggelig glidebane.

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-11 12:00

"xdzgor"

> .....................- men jeg er mere bange for at vi forbyder dem, eller
> prøver at nægte dem retten til at ytre sig, eller ligefrem smider dem
> ud af landet. Den slags er en uhyggelig glidebane.

Åh, du vil gerne være så god, så god - er det for at se det på tryk,
at du skriver sådan en gang vrøvl?
1) Læs om den engelske primeminister Neville Chamberlain der troede på
det gode i Hitler:
http://en.wikipedia.org/wiki/Neville_Chamberlain
2) Derefter læser du lidt om Sir Winston Leonard Spencer-Churchill:
http://en.wikipedia.org/wiki/Churchill
om hvorfor det er nødvendigt nogle gange at stå fast og slå tilbage SÅ
hårdt at "det onde" ikke kan rejse sig igen!!!!!

"Tolerance bliver til en forbrydelse, når den udvises over for ondskab."
Thomas Mann

Mvh Eyvind

Fra : @

Dato : 15-09-11 16:17

On Thu, 15 Sep 2011 12:59:39 +0200, "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind
punktum dk> wrote:

>"Tolerance bliver til en forbrydelse, når den udvises over for ondskab."
>Thomas Mann
>
>Mvh Eyvind

Mann var ikke helt dum

Fra : DADK

Dato : 20-09-11 16:45

On 15-09-2011 11:20, xdzgor wrote:

> [...]
> prøver at nægte dem retten til at ytre sig, eller ligefrem smider dem
> ud af landet. Den slags er en uhyggelig glidebane.

En glidebane imod hvad? Jeg synes vi skal tage chancen. Det bliver nok
en morsom rutsjetur. Den bliver sikkert mægtig skæg.

1. Vi skal provisorisk melde os ud af alle FN-konventioner

2. Vi må se på hver en enkelt konvention og se på hvordan den påvirker
vores muligheder for at udvise f.eks terrorister. Vi må oprette et
/konventionsråd/.

3. Når arbejdet er færdigt : Vi kan gentilslutte os de konventioner vi
har behov for, som konventionen er nået frem til er rimelige for os, for
at kunne opnå en rimelig grad af opretholdelse af menneskerettigheder i
vort land

Et eksempel på hvordan det er gået for vidt, er sagen om de statsløse
palæstinensere der ikke fik statsborgerskab per automatik. Det er jo det
glade vanvid at Danmark skal forpligtige sig til at give dobbeltmordere
og andet pak statsborgerskab per automatik, blot fordi nogle tolk en
paragraf i FN's menneskerettighedserklæring på en bestemt måde. Og så
tilmed bagefter give dem erstatning fordi de ikke har fået et
statsborgerskab presset ned i hænderne. Hvis det er måden paragraffen
fortolkes på, og det er det åbenbart, så må vi undsige os denne
paragraf, og sige til FN at vi ikke kan stå inde for den del af de
såkaldte menneskerettighedserklæringer. Det er jo netop
menneskerettighedserklæringer vi taler om, ikke beskyttelse af
seriepædofil-erklæringen eller beskyttelse af krigsforbrydere,
slavehandlere, kvindemordere osv - erklæringen.

Hvis det er den måde FN's menneskerettighedserklæring bruges, og sådan
ser det ud, så kan vi ikke bruge FN's menneskerrettigheder til særlig meget.

Fra : xdzgor

Dato : 15-09-11 05:14

On 15 Sep., 12:59, "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk>
wrote:
> "xdzgor"

> h, du vil gerne v re s god, s god - er det for at se det p tryk,
> at du skriver s dan en gang vr vl?
> 1) L s om den engelske primeminister Neville Chamberlain der troede p
> det gode i Hitler:http://en.wikipedia.org/wiki/Neville_Chamberlain
> 2) Derefter l ser du lidt om Sir Winston Leonard Spencer-Churchill:http://en.wikipedia.org/wiki/Churchill
> om hvorfor det er n dvendigt nogle gange at st fast og sl tilbage S
> h rdt at "det onde" ikke kan rejse sig igen!!!!!
>
> "Tolerance bliver til en forbrydelse, n r den udvises over for ondskab."
> [...]

At kræve at demokratiet bliver afskaffet er ikke det samme som
"ondskab".

Hvilke andre ytringer eller grupper vil du også forbyde?

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-11 12:55

"xdzgor"
>At kræve at demokratiet bliver afskaffet er ikke det samme som
>"ondskab".

Nej, selvfølgelig er det ikke det. Og det er der heller ikke nogen der
siger!
Ta' nu og prøv på at forstå det andre siger, og ikke hvad du ønsker de
siger.

At ønske demokratiet afskaffet er ikke ondskab - det er bare dumhed!
Men de ekstremistiske/islamistiske muslime grupperinger er rendyrket ondskab
for alle andre end dem selv ( = Nazismen og andre facsistiske -ismer)
F.eks. at gå ind for at stene en 13årig pige ihjel, fordi hun er blevet
voldtaget -
det er rendyrket ondskab. Ligeledes æresdrab, kønslemlæstelse osv. osv. osv.

>Hvilke andre ytringer eller grupper vil du også forbyde?

ALLE satans ondskabsfulde, voldelige og facsistoide grupper!

Mvh
Eyvind

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-09-11 12:55

"xdzgor" <xdzgor@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> At kræve at demokratiet bliver afskaffet er ikke det samme som
> "ondskab".
>
> Hvilke andre ytringer eller grupper vil du også forbyde?

Foreninger som truer nationens sikkerhed.

Fra : xdzgor

Dato : 15-09-11 05:05

Fra : Mendoza

Dato : 15-09-11 14:47

"xdzgor" <xdzgor@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> At kræve at demokratiet bliver afskaffet er ikke det samme som
> "ondskab".

Jo.

Fra : @

Dato : 15-09-11 16:18

On Thu, 15 Sep 2011 04:05:13 -0700 (PDT), xdzgor <xdzgor@hotmail.com>
wrote:

>At kræve at demokratiet bliver afskaffet er ikke det samme som
>"ondskab".

det kommer helt an på HVEM der stiller kravet og hvad de ønsker at
stille i stedet

Fra : xdzgor

Dato : 15-09-11 05:59

On 15 Sep., 13:55, "Kim Larsen \(p AltBinaries.com eller Datemas.de
\)" <kl2...@gmail.com> wrote:

> Foreninger som truer nationens sikkerhed.

Fair nok. Bare der er en fri og åben debat om hvilke grupper bliver
forbudt ved lov, og hvorfor.

Fra : @

Dato : 15-09-11 16:31

On Thu, 15 Sep 2011 04:58:30 -0700 (PDT), xdzgor <xdzgor@hotmail.com>
wrote:

>Fair nok. Bare der er en fri og åben debat om hvilke grupper bliver
>forbudt ved lov, og hvorfor.

sådanne forbud findes der allerede lovhjemmel til at forbyde

men af uransagelige årsager bruges lovegivningen ikke

Fra : xdzgor

Dato : 15-09-11 06:04

On 15 Sep., 13:55, "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk>
wrote:
> "xdzgor"

> Nej, selvf lgelig er det ikke det. Og det er der heller ikke nogen der
> siger!
> Ta' nu og pr v p at forst det andre siger, og ikke hvad du nsker de
> siger.

Jeps - jeg troede du mente at "tolerance" over for gruppen der ville
afskaffe demokratiet, skulle betragtes som en forbrydelse, eftersom du
gengav en ytring fra Thomas Mann hvor han siger at tolerance over for
ondskab er en forbrydelse. Hvis det er ikke det du mener, er jeg ikke
sikker på jeg ser relevancen af sætningen.

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-11 13:39

"xdzgor"
>Jeps - jeg troede du mente at "tolerance" over for gruppen der ville
>afskaffe demokratiet, skulle betragtes som en forbrydelse, ............

Nej, det er deres ondskabsfulde holdninger overfor anderledes
tænkende, samt deres kvinder og børn, der gør dem uegnet til at
eksistere i et frit pluralistisk samfund!!!

> ...................................eftersom du
>gengav en ytring fra Thomas Mann hvor han siger at tolerance over for
>ondskab er en forbrydelse.

Jeps, exactly!!!

>Hvis det er ikke det du mener, er jeg ikke
>sikker på jeg ser relevancen af sætningen.

Nej, du er lidt tung at danse med!

EOD

Eyvind

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 15-09-11 10:53

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i meddelelsen

> [...]
>forening som ønsker at smadre det danske demokrati. Prøv at gå ind på mit
>link og se hvad disse forkvaklede personer står for:

Nej, det burde man ikke forbyde - et demokrati er kendetegnet ved at det
giver mulighed for at blive ændret hvis flertallet af befolkningen ønsker
det. Det er det principielle i den sag.
Hvad angår det specifikke, så er det domstolene der skal afgøre det iht.
grundloven.
Det nytter ikke at forbyde ting man ikke kan lide blot fordi det udfordrer
demokratiet. Jeg bryder mig ikke om nazisterne, men vil ikke have partiet
forbudt af samme grund.

> [...]
>skyld i meget af verdens terror.
>
>Jeg mener i øvrigt også at Hisb-Ut Tahrir burde forbydes men nu er det ikke

Samme svar som ovenover: Det skal ikke forbydes med mindre det strider mod
grundloven, og det gør organisationen ikke, selvom man har forsøgt at få det
forbudt.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 15-09-11 11:02

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>>

> Samme svar som ovenover: Det skal ikke forbydes med mindre det
> strider mod grundloven, og det gør organisationen ikke, selvom man

De lever godt og trygt under demokratiets humanistiske beskyttende vinger,
de samme vinger som de forsøger at bekæmpe, det er til at brække sig over.
De forbandede fundamentalistiske islamister burde fandme sendes til en
diktatorisk kalifat-stat (uden returbillet), hele banden og for min part
ønsker jeg ikke at se dem igen.

Fra : P.N.

Dato : 15-09-11 11:58

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:o2kcq.2135$C44.88@newsfe28.ams2...

> [...]
> De forbandede fundamentalistiske islamister burde fandme sendes til en
> diktatorisk kalifat-stat (uden returbillet), hele banden og for min part

Jamen de bliver du jo nødt til hvis det er sandt at du bor ude på vestegnen.
Meget demokratisk tankegang at du vil forbyde nogen ikke at stemme.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 15-09-11 12:54

On Thu, 15 Sep 2011 12:01:54 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> De lever godt og trygt under demokratiets humanistiske beskyttende vinger,
> de samme vinger som de forsøger at bekæmpe, det er til at brække sig over.

Løsningen er at udstille dem, som de hjernedøde idioter, som de er.

> De forbandede fundamentalistiske islamister burde fandme sendes til en
> diktatorisk kalifat-stat (uden returbillet), hele banden og for min part
> ønsker jeg ikke at se dem igen.

Pas på dit blodtryk.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 15-09-11 12:53

On Thu, 15 Sep 2011 11:52:36 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> Det nytter ikke at forbyde ting man ikke kan lide blot fordi det udfordrer
> demokratiet. Jeg bryder mig ikke om nazisterne, men vil ikke have partiet
> forbudt af samme grund.

Enig. Jeg mener at netop ytringsfriheden, er grunden til at nazisterne er
reduceret til en lille flok pauseklovne nede i Greve.

Prøv at se på Sverige, hvor "politisk ukorrekte" meninger bliver
undertrykt. De har LANGT større problemer med nazistiske grupperinger.

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-09-11 14:31

On 15/09/11 13:52, Steen A. Thomsen wrote:

> [...]
>
> Prøv at se på Sverige, hvor "politisk ukorrekte" meninger bliver
> undertrykt. De har LANGT større problemer med nazistiske grupperinger.

Reduceret? Har de nogensinde været noget siden krigen?

Mvh
Martin

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 15-09-11 14:38

On Thu, 15 Sep 2011 15:30:40 +0200, Martin Larsen wrote:

> Reduceret? Har de nogensinde været noget siden krigen?

Jeg mener, i sammenligning med mange andre lande.

Fra : @

Dato : 15-09-11 16:30

On Thu, 15 Sep 2011 13:52:47 +0200, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
>Prøv at se på Sverige, hvor "politisk ukorrekte" meninger bliver
>undertrykt. De har LANGT større problemer med nazistiske grupperinger.

problemet i nutiden er så at nogle "nytige" idioter ikke tåler at
muhamedanismen og dens tilhængere får af samme skuffe -

de forestiller sig at sande ytringer om muhamedanismen er negativt -

som komikeren Flemming Jensen udtalte efter muhamedanernes tåbelige
truende og voldelige adfærd under muhamedanerkrisen i 2005 -
(Kurt Westergaards tegninger i JP)

"for 80 år siden var det indre mission der via satire og
latterliggørelse i aviserne blev banket ned til en størrelse der er
til at have med at gøre, skal vi nu til at begynde helt forfra med
muhamedanerne"?

desværre vil/tør toneangivende kunstnere debattører og politikere ikke
tage problemet/kampen op

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-09-11 23:41

> [...]
> forening som ønsker at smadre det danske demokrati. Prøv at gå ind på mit
> link og se hvad disse forkvaklede personer står for:

Tror du ikke lige man skal holde det i forhold til det niveau det er
på? Det er de samme 4-6 personer man har set i pressen (TV2 og DR, og en
del aviser), det er også de samme 4-6 personer man møder på gaden
med deres flyers.... Jeg tror kun de er en 4 til 6 personer, der får
ret meget omtale i forhold til hvor meget indflydelse de reelt har
på noget som helst.

// Hans

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-09-11 11:34

"Hans Joergensen" skrev i meddelelsen

> [...]
>med deres flyers.... Jeg tror kun de er en 4 til 6 personer, der får
>ret meget omtale i forhold til hvor meget indflydelse de reelt har

Hvis demokratiet ikke er i stand til at acceptere folk der vil omstyrte
det,så er det ikke stærkt nok og derfor ikke værd at kæmpe for. Det samme
gælder modstanden mod islam: Hvis den danske kultur og kristendommen ikke er
i stand til at vise bæredygtige alternativer til islam, så er den danske
kultur og kristendommen ikke stærk nok og ikke værd at bevare.