Sagaen om den uskyldige Peter og ondskaben~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-09-11 16:51

Det har vist sig, via quantum entangelment, at alle beskyldninger om sindsyge og ´vanvid,
forsvinder ved at Karsten Bjoernholt bliver sat i en trance og spurgt om!

"Hvordan har du faaet det mest torterede menneske i menneskehedens historie til at sige det?"

Saa er der ogsaa diverse andre, han har givet knald i laaget, der ligeledes skal
udspoerges paa samme maade!

Det opklare saa ogsaa en masse andre forbrydelser!

Blandt andet hvordan det kan vaere, at den mest uskyldige Peter af dem allesammen
er blevet beordret til at koebe et billede og haenge det paa vaeggen ved siden af sit fjernsyn?

Og hvordan en oedelagt pik statue er blevet placeret uden foran voldtaegtoffrets vindue?
Trampet flad fyldt med huller, og der er ingen kugler i kalaha spillet i den tons tunge statues bund!
Og det efter at PNIC var forsoegt programmeret og torteret forkert!

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur!
Den eneste aegte hjoernering, Enhjoerringen som er mig!

Den stoerste tyr i universet, med mine horn snurret rundt om sig selv!
Stadigvaek og altid, de eneste frontal lobes, staerke nok til at holde styr
paa en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet!

Sane Peter(Tyrens Stjernetegn 25/04-1973 foedselsdato)

8+5=13,1101 det samme paa binaer, 14 September 2011, 8620 Kjellerup,Jylland,Danmark!
Landet er medlem af Nato og EU

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-09-11 16:57

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e70ce0c$0$312$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Ontopic i dk.politk, fordi DF er indblandet, i programmering af vaelgerne!
Softwaren i mit alarm system er blevet lavet om!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-09-11 17:01

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e70cf6f$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Her er noget jeg har sendt til patient forsikringen:

I 1998 blev jeg udsat for emdr, grunden til at jeg gik med til det var for at

se om det kunne afhjaelpe en Depression, jeg blev udskrevet fra hospitalet i 1997

efter det mislykkedes at aflive mig selv(100stk paracetamol)

Det foregik hjemme hos mig selv i 1998-2003

(Humlehaven 27, 8620 Kjellerup) og 2007

(Sandgaardsvej 40 1TV, 8620 Kjellerup)

Jeg er stadigvaek ikke vaagen!

Og det blev meget ubehageligt, efter at det mislykkedes

for Karsten Bjoernholt at faa mig til at stemme paa det politiske parti DF!

De vaerste af de ting jeg blev sat til:

"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

"Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"

"Oedelaeg dig selv"

"Oedelaeg dig selv paa en maade som ikke kan opdages af andre"

"Roevrend dig selv" , "Du skal vaere oekonomisk uansvarlig" ,

"Du maa ikke have nogen penge sidst paa maaneden"

Og variationer af overstaaende!(indtil videre ser det ud til at vaere lykkedes!)

Variationerne er "Du roevrender dig selv" ect....

Der ligger ogsaa "Det der er vigtigt er hvad andre tror",

"Forstaa alting paa en maade der er grim for dig selv" ,

"Goer alting paa en maade der er grim for dig selv"

"Du maa ikke forsvare dig selv, du maa kun forsvare dig selv med ord , hvis du forsvare dig selv skal det vaere for sent, der skal altid vaere en af de tre foernaevnte"

Det er ikke lykkedes at goere mig til en Nazist,Alkoholiker,Perverser eller Pillemisbruger!

Det er lykkedes, at faa mig til at paastaa, at have fysisk slaaet en person(hvilket er usandt!)

Jeg har skrevet en tre til fire indlaeg indlaeg i nyhedsgrupperne, som er ulovlige ifoelge landets lovgivning(det drejer sig om folks seksuelle orientering og religion) for et aar til to siden!

(Desuden har folk faaet det indtryk at jeg har haft slaaet en kvinde, hvilket jeg aldrig har gjort!)

Der har foregaaet en del ting, som goer, at hvis jeg skriver om dem, saa bliver jeg ikke taget alvorligt!

Min Melatonin produktion har vaeret standset med emdr(oedelaeggelse af soevn)

Af alle de ting jeg har vaeret udsat for i de foregaaende aar, ligger der en del erstatninger,

indtil videre har jeg roevrendt mig selv ud af dem allesammen!

Og har stadigvaek ikke faaet en erstatning for noget som helst udbetalt!

Jeg har formaaet at vaere i sjove hjemme videoer, hvor jeg sidder med en spraengt trommehinde og lim i oeret og siger "jeg vil kneppe kvinder med en hund"

DF´s Psykopater og Sociopater syntes at det var passende, fordi hvis jeg ikke bryder mig om det politiske parti DF, saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet af Muslimske hunde!

Desuden er jeg blevet udsat for en del voldtaegter og almindelig tortur!

Melatonin paa recept(Anti-Oxidant produceret i den menneskelige koglekirtel,

er blevet sendt fra USA istedet for EU, saa det fremstaar som stofsmugling)

Egentlig er det alt det milde, som ikke faar mig til at fremstaa som en loegnagtig vanvittig person!

Tilfoejelse:

http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/501b6cda861c3ee5#

Peter Nicolaysen

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-09-11 17:20

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e70d081$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Min far er blevet myrdet, og jeg sat i en trance med besked paa at forestille mig, at jeg har myrdet ham!
Emotionelle foelelser koblet fra med emdr, Bjoernholt satsede paa at jeg vidste hvilket rum det havde foregaaet i,
jeg fik det indtryk fra Frederikssund politi at det havde foregaaet i koekkenet!
I virkeligheden blev han myrdet i stuen, det er forkert rum paa Bjoernholts optagelse, han har ikke vidst hvor det
har foregaaet, men bare faaet besked paa at det er blevet gjort!

I 2007, efter Bjoernholt gav mig besked paa at koebe billedet, viste jeg ham et album med billeder,
jeg lige havde faaet tilsendt fra Lolland, Gamle billeder/kvitteringer osv.

I albummet laa indkaldelses ordre til den kongelige livgarde(Jeg fik den tilsendt efter session i Nakskov)
Jeg blev selv noed til at ringe ind og faa det lavet om, det blev til GHR/5.opklaring!

Det passede mig ellers fint at have et aars tid til at slappe af som 19 aarig, min morbror og hans kone
syntes ikke det var en go ide!(jeg er vokset op der, flyttede derned som 12-13 aarig!)
bjoernholt rendte med indkaldeses ordren, og gav mig besked paa at blive til en "voldelig vanvittig" eller miste
endnu et familie medlem og faa skylden, hvorefter det var meningen at jeg skulle sidde paa en anstalt og fortaelle
om min tid som vaernepligtig i GHR mens han sidder og vifter med indkaldeses ordre til livgarden, og kalder mig
en bindegal loegnhals!
Naar jeg fortaeller om hans foraedderi, programmering af vaelgerne til at stemme paa et bestemt politisk parti!
Han mente aabenbart at jeg skulle myrdes kemisk i hjernen af hans kollegaer, uden at vide hvorfor!

Jeg har aldrig slaaet en kvinde i mit liv,
Det er livsoedelaeggende, at antyde jeg er saa ubegavet at min intelligens ikke kan styre dem!
(det var et forsoeg paa at faa mig til at aflive mig selv!)

Og de overstaaende tre linjer er en del af "Du skal vaere et dumt svin i folks oejne" er der ikke skeloejede nok?

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-09-11 17:37

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e70d4da$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og hvordan er en oedelagt pik statue er blevet placeret uden foran voldtaegtoffrets vindue?
[...]

der manglede lige et ord "er" (ordmangel programmeret ind af emdr)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-09-11 17:38

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e70d8c4$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og hvordan er en oedelagt pik statue er blevet placeret uden foran et voldtaegtoffrets vindue?

endnu "et"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-09-11 17:43

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e70d917$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Karsten Bjoernholt burde faa Bodil Egeberg til at af-gidsle Boligforeningen, ihvertfald dem af dem hun har oedelagt i hjernen,
og gjort til, statue opstillere!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-09-11 17:48

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e70da5a$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og goere saadan de selv bestemmer hvem de stemmer paa!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-09-11 20:39

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e70db6f$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jo det passer meget godt fra klagen til patient forsikringen

Grundsygdommen:
Alvorlig Depression, Ambulant Behandling pga. Social Fobi, opstaaet efter fejlslaaet selvmordsforsoeg
i 1997(100stk Paracetamol, indtog Paracetamol lagde mig til at sove, vaagnede op, var ikke doed,
fik mig selv transporteret paa hospitalet!)
Har siden opdaget at Seratonin mangel er opstaaet pga. noget med mavesaekken, hvor stoerstedelen af
kroppens Seratonin befinder sig(Blindtarms operation som barn, genindlagt 14 dage efter udskrivelse, komplikationer)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-09-11 21:51

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e710370$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Ifoelge Karsten Bjoernholt betyder den overstaaende grundsygdom, at jeg er den livsfarlige Peter,
der allerede har forsoegt at myrde et menneske, og skal torteres indtil jeg ikke kan bevaege mig
(medmindre jeg stemmer paa det politiske parti DF)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-09-11 22:01

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e71144d$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Her er en anden en, af Bjoernholts udtalelser: "Saa laenge jeg lever er du en sindsyg!"
Mine tanker: Det da forhaabentligt da loegn, jeg har faaet saa meget knald i laaget!
Bjoernholts forklaring: "Det jeg har gjort ved dig er saa sindsygt, at hvis du er normal/u-sindsyg slaar du mig ihjel"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-09-11 22:13

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e7116e6$0$302$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Bjoernholt: Fortael mig noget jeg ikke ved, eller jeg slaar dig ihjel!
Mig: Der er Joeder i vandet i Tyskland!
(Historisk viden om noget af det vanvid Tyske National Socialister har foretaget sig,
og den maade vandroers gevind blev gjort taet paa) (1999)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-09-11 09:22

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e711988$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Kan se at mit Anbefalede/Rekomanderede brev er ankommet den 15 September om formiddagen,
ifoelge Post Danmarks Track and Trace!

Sane Peter