Villy løgne-slambert
Fra : Martin Larsen

Dato : 14-09-11 10:54

En af SF's mange løgne-valgplakater viser et billede af en inkompetent
bonderøv (Villy Snorketræ) med teksten "for folkeskolens skyld"

Jeg vil lige minde om at målt på faglighed/krone , så har vi verdens
suverænt dårligste undervisningsanstalter, og at det er de rødes
talentløse hærgen i systemet gennem ca de sidste 40-50 år der har skabt
denne monumentale misere (fx handelsskoleelever kan ikke klare en opgave
af typen 5*9 - 3.klassesstof i min tid - og det er naturligvis kun
toppen af isbjerget i opløsning). En dansk delegation der havde været i
Kina og studere kinesernes niveau, vendte hjem som frontsoldater fra WW
I med granatchok.

Og nu er der lagt til mere bongotromme-halløj i folkeskolen uden at de
røde overhovedet så meget som gider forsøge at tage bestik af
virkeligheden. Hu hej, hvor det går..

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 14-09-11 11:01

> En af SF's mange løgne-valgplakater viser et billede af en inkompetent
> bonderøv (Villy Snorketræ)

Snorker han ? Har du sovet ved siden af ham (uden at pille),
Martinse-basse-manse ?

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-11 22:38

On Wed, 14 Sep 2011 12:00:52 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
>Snorker han ? Har du sovet ved siden af ham (uden at pille),
>Martinse-basse-manse ?

SFbossen er en indremissionsk VELMENER der udstråler empati for at
rage til sig.

Hans partis jobløse unge medlemmer tror at verden kan reguleres af at
alle ofrer egoistiske fordele uden at se på hvad de får igen

Og Danmark får intet igen ved at forære sig til ISlam

Den magre kordegneagtige Villy lægger sig tæt op ad Gandhi der var
lige ved at udslete Indien pr naiv pacifisme mod Islam. Havde en
hinduaktivist ikke skudt Gandhi i tide havde muslimer haf fat i den
lange ende og begrænset hindu-selvbestemmelse

"Barmhjertighed fungerer bedst i små familiegrupper" sagde Gandhi men
Villy har aldrig været åben for sådanne sandheder

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-09-11 18:37

On 14/09/11 11:54, Martin Larsen wrote:
> [...]
>
> Og nu er der lagt til mere bongotromme-halløj i folkeskolen uden at de
> røde overhovedet så meget som gider forsøge at tage bestik af

Villy løgne-slambert har også været til faktacheck her:

Den politiker, der er taget i flest forkerte udtalelser er SF's
partiformand, Villy Søvndal, der er blevet tjekket fem gange - og alle
fem gange har dommen været, at udtalelsen har været forkert.
Villy Søvndal har således overdrevet ventetiderne på de jyske
skadestuer, at 38.500 ledige står til at miste dagpengeretten, at
boligmarkedet er "gået fuldstændigt i stå", og at De Konservative vil
afkræve 500 kroner for hvert lægebesøg. Det passede heller ikke, da
SF-formanden hævdede, at regeringen afleverer "et historisk stort
underskud".
Dermed følger Villy Søvndal i fodsporene på SF's finanspolitiske
ordfører, Ole Sohn, der er blevet tjekket tre gange, og alle tre gange
er blevet taget i overdrivelser, der har ført til dommen: Forkert.

http://journalisten.dk/faktatjek-har-afsloret-34-logne-og-overdrivelser#comment-11483

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-11 22:47

On Wed, 14 Sep 2011 19:36:45 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>ordfører, Ole Sohn, der er blevet tjekket tre gange, og alle tre gange
>er blevet taget i overdrivelser, der har ført til dommen: Forkert.

Politikerne skal TVINGE lærerne til at afholde flere tests så eleverne
har motiv til at læse lektier og blive måleligt dygtigere hver dag -
som indiske og japanske elever

Vil man ind i et land, skal man leve op til pointsystemer - kærlighed
er en floskel

Fra : DADK

Dato : 06-10-11 11:28

On 14-09-2011 11:54, Martin Larsen wrote:
> [...]
>
> Og nu er der lagt til mere bongotromme-halløj i folkeskolen uden at de
> røde overhovedet så meget som gider forsøge at tage bestik af

Du fik helt ret. Det gik jo heller ikke med de to lærere på de små
årgange. Begmand til lærerne. Det hele er nu lagt i hænderne på en
syltetøjskru...jeg mener kommision. Derudover er jeg vist ikke den
eneste der lagde mærke til, at godt nok blev Villy udenrigsminister, han
skal jo rette op på Danmarks dårlige image (gys) - men den første man så
på de bonede internationale gulve var Margrethe Vestager, i egenskab af
INDENRIGSMINISTER!!!

Fra : Michael Weber

Dato : 06-10-11 19:37

Den 06-10-2011 12:27, DADK skrev:

> [...]
> skal jo rette op på Danmarks dårlige image (gys) - men den første man så
> på de bonede internationale gulve var Margrethe Vestager, i egenskab af

Næ. I egenskab af Økonomiminister deltog Margrethe Vestager i ØKOFIN.

http://www.consilium.europa.eu/policies/council-configurations/economic-and-financial-affairs.aspx?lang=da

http://www.information.dk/telegram/281132

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 06-10-11 16:09

"Martin Larsen" skrev i meddelelsen

> [...]
>overhovedet så meget som gider forsøge at tage bestik af virkeligheden. Hu

Det er som sædvanlig et indlæg fra Martinbassenamsemanden der er fordrejet
til det ukendelige - akkurat som han plejer. jf. fx hans citatfusk og løgne
om Shaw i en anden tråd hvor han hævder at Shaw udtalte sig om islam og
Hitler - det samme gælder her: Du aner ikke hvad du taler om
Martinbassenamsemand - du er simpelthen til grin.