Toshiba 300CDS bærbar
Fra : Kenneth Andersen

Dato : 12-08-01 19:06

Nogle der ved hvilken slags RAM og hvor det kan købes til en:
Toshiba 300 (300CDS) bærbar Pentium 100 PC.?

--
Mvh. Kenneth

Fra : Christopher Højsbo

Dato : 12-08-01 22:11

Hej Kenneth

En Toshiba Portege 300CDS kan maksimalt have 64 mb ram, hvilket du opnår
hvis du sætter 32 mb ram i det ledige slot. Kingstons varenr. er KTT300/32i,
men det er udgået for cirka fjorten dage siden.

En Toshiba Satellite 300CDS har som standard 16 eller 32 mb ram
fastmonteret, og kan udvides med yderligere 16, 32 eller 64 mb ram. - Der
har også fundtes et 128 mb ram-modul fra Kingston, men det er udgået, kan
dog måske stadig skaffes.... Varenr. KTT650/16i, KTT650/32i, KTT650/64i,
KTT650/128i

Hvis du er interesseret er du velkommen til at kontakte mig....

Hilsner

Christopher Højsbo
www.rambutikken.dk