Ærgerligt
Fra : Peter Lauridsen

Dato : 13-09-11 23:55

Det er ærgerligt at Bo Warming, Kim Larsen og flere fylder Gruppen
Politik.dk med vrøvl sakset fra politiske skrifter. De fortrænger med
mængden af indlæg den almindelige borgers indlæg.

En løsning på det store problem ville være at en moderator filtrerede
deres indlæg fra.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-11 08:34

On Tue, 13 Sep 2011 22:54:43 -0700 (PDT), Peter Lauridsen
<plau@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>mængden af indlæg den almindelige borgers indlæg.
>
>En løsning på det store problem ville være at en moderator filtrerede

Vi synes jo alle at det vi skriver er vigtigst

Der er uendellig plads på nettets servere

Det er let at gå uden om den og dem man finder kedelie

Giv eksempel på at jeg sku ha sakset fra politiske skrifter, please?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 14-09-11 09:13

On Tue, 13 Sep 2011 22:54:43 -0700 (PDT), Peter Lauridsen wrote:

> [...]
> mængden af indlæg den almindelige borgers indlæg.
>
> En løsning på det store problem ville være at en moderator filtrerede

Selvom jeg mener at de nævnte personer for det meste bare støjer, så er
problemet jo HVEM der skal bestemme hvad/hvem der skal filtreres fra.

De fleste (hvis ikke alle) newsreadere har et filter, hvor man selv kan
smide de "debattører" i, som man ikke gider spilde sin tid på.

Der er INGEN der skal bestemme om jeg "må" se BW's "fækalie-indlæg".

Jeg vil selv bestemme, hvem jeg ikke gider se indlæg fra.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 14-09-11 11:15

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der er INGEN der skal bestemme om jeg "må" se BW's "fækalie-indlæg".
>
> Jeg vil selv bestemme, hvem jeg ikke gider se indlæg fra.

Han bruger det der Mozilla-lort (kan jeg se) og så er man jo ilde stedt.
Bruger man sådan noget bras, så runger det meget hult når man sidder og
hulker over de brugere som anvender dette forum. Jeg vil dog gavmildt skænke
ham sådan en her:

http://dokusiden.itgo.com/tudekiks

Er en virtuel pakke ikke nok kan tudekiks købes i et supermarked.

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 14-09-11 11:27

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
skrev i en meddelelse news:l8%bq.2521$7C3.1302@newsfe07.ams2
> [...]
> dog gavmildt skænke ham sådan en her:
>
> http://dokusiden.itgo.com/tudekiks
>
> Er en virtuel pakke ikke nok kan tudekiks købes i et supermarked.

Jeg skal lige rette mig selv, noget jeg overså, han bruger ikke Mozilla
(Thunderbird) newsreader men web-baserede Google Groups på en Mozilla
(Firefox) web-browser men det ændrer ikke ved at han ikke har værktøjer til
kill-filtre fordi han ikke anvender en ordentlig newreader.

Fra : ASKF

Dato : 15-09-11 01:22

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) ytrede sig i
<mk%bq.8382$fR1.1801@newsfe24.ams2> med dette:

> [...]
>(Firefox) web-browser men det ændrer ikke ved at han ikke har værktøjer til
>kill-filtre fordi han ikke anvender en ordentlig newreader.

Hehe, jeg kikkede også efter "User-agent:" så du er ikke ene om den
fejltagelse.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : nbdk.dk

Dato : 15-09-11 06:10

On 14-09-2011 12:27, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:

> [...]
> (Firefox) web-browser men det ændrer ikke ved at han ikke har værktøjer til
> kill-filtre fordi han ikke anvender en ordentlig newreader.

Så du påstår altså at man ikke kan lave filtre i thunderbird?...

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 14-09-11 11:08

> [...]
> mængden af indlæg den almindelige borgers indlæg.
>
> En løsning på det store problem ville være at en moderator filtrerede

Måske du burde filtreres fra... Og så hedder gruppen ikke Politik.dk (som om
det var en hjemmeside) men dk.politik og denne nyhedsgruppe er en del af
Usenet-hierarkiet. Her er der heldigvis ikke smagsdommere som dig til at
bestemme hvilket der skal være her. Men jeg vil anbefale dig at anvende en
ordentlig newsreader med et kill-filter som kan fjerne alt det som du ikke
bryder dig om, frem for for at bruge det Mozillla-lort som jeg kan se at du
bruger.

Fra : ASKF

Dato : 14-09-11 12:19

Peter Lauridsen ytrede sig i
<6e9baa8c-660c-4a70-b8a2-a1d50181f89a@l4g2000vbv.googlegroups.com> med
dette:

> [...]
>mængden af indlæg den almindelige borgers indlæg.
>
>En løsning på det store problem ville være at en moderator filtrerede

En anden løsning er at benytte en rigtig newsreader, som har et
ordentligt filter, så du selv kan moderere de indlæg du modtager.

Tag et kik på <http://www.40tude.com/dialog/> som endog er gratis.