Dræber folk sig med narko eller eutanasi-p~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-11 05:14

Dræber folk sig med narko eller eutanasi-piller, så får vi et samfund
med tr´´relativt flere med viljestyrke, og det er godt på sigt
De, der er svage nok til de to typer kemi-fix, har vi ikke brug for
Ved at de selv har valgt, har vi styrket selvbestemmelsen i samfundet,
og det gør os kollektivt kloge.
Togføreren der melder sig syg, fordi han fik en selvmorder fladmast på
forruden, skal meddeles at han intet ansvar havde, så næste
sygemelding gir fyring.
Vi bør stå benhårdt på selvansvar om mest muligt
Kortsynet sentimentalisme har gjort os svage og kan forværre

Fra : kk

Dato : 14-09-11 08:12

Bo Warming har bragt dette til os:
> [...]
> sygemelding gir fyring.
> Vi bør stå benhårdt på selvansvar om mest muligt
> Kortsynet sentimentalisme har gjort os svage og kan forværre

Er det ikke muligt, at overtale dig til at foretage en effektiv
forskning i selvmordsmetoder og dertil hørende medikamenter. Hvis du så
overlever forskningen, så kan du jo beskrive denne andetsteds, idet du
med dit selvmordsævl, i denne NG, forekommer at være lidt langt ude?!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-11 14:28

On Wed, 14 Sep 2011 09:11:51 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

> [...]
>overlever forskningen, så kan du jo beskrive denne andetsteds, idet du
>med dit selvmordsævl, i denne NG, forekommer at være lidt langt ude?!

Jeg har meget detaljeret givet data om svejtserhjælpenm Dignitas og
praktik roder man først med efter endelig beslutning - men vær tryg -
jeg er ikke hemmelighedskræmmer

"One of the commonest forms of madness is the desire to be noticed,
the pleasure derived from being noticed. Perhaps it is not merely
common, but universal." .Mark Twain