Efterlign Kinafolkemord blandt DK-skurke
Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-11 05:14

Efterlign Kinafolkemord blandt DK-skurke
Da min søn snød en af mine venner for husleje, indså jeg hans
skurkagtighed og få år før havde han ved gymnasiefest været så vild
med at få venners accept, at han havde hoppet på biltag - og måtte
selv sammenspare 14000 kr til forsikringen.
(Godt at jeg havde gjort ham nærig, så han kunne klare denne lærerige
hestekur.)
Havde "den lille forelskelse i vold", biltaget. ikke vaccineret ham
mod at "større forelskelser" fx hashkriminalitet var blevet til
heroin, og så ku han have været død af forslag som følgende - men da
ærlighed varer længst, bør man stadig anderkende, at forslagene har
større fordele end bagdele på sigt.
Jeg mener at sideløbende med at dødspiller(tilsat stærkt røbende farve
og lugtstof) burde ku sælges frit, sku også al narko ku sælges frit og
med budskabet "Selvbestemmelse styrker fællesskabet på sigt"
Lad falde hvad ikke kan stå" er om, at de der går til grunde ved
fristelser. har vi ikke brug for på sigt.