"Besnak din uven til selvmord er ædel spor~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-11 05:12

"Besnak din uven til selvmord er ædel sport"
Velmener-lorten BW søgte at redde narkoman nær mit hus da jeg netop
var desillusioneret af 4årig FN-"expert"karriere - men ikke nok
empati-desillusioneret.
Jeg mødte faderen til narkoman som jeg forgæves havde givet
bondegaardsophold hos min Fyn-slægt med hans tvangsfjernede småpige -
og vupti var alle Fyns heroinbrugere ved gården.
Faderen fortalte om nabosøn der pushede til fordærv og blev rig pr ord
og salg.
Jeg fik råd af Søren Krarup og andre tvangsfjernelsesfjendske præster,
men de stejlede ved narkoaspektet for narko er et særlig opreklameret
forbuds-skabt stof som vestens kontrolanteri cirkler tæt omkring.
Thailands klogeste løsning er tigerbure - vor løsning burde være at
fængsle abstinens-narkomaner med en overdosis dvs lade kun dem leve
der pludselig mønstrer stor viljestyrke
I en minimalstat har du lov at lokke i fordærv.
Prøv med kærlighedens stærke arm, og hvis forældrer ikke kan lide at
læreren er pusher, der vil styrke, kan de skifte skole.
Som Kina udlugede snyltere 1960 voldeligt kan vi lade snyltere vælge
selvmord