Hvad er forskel på Betalingsringen og en t~
Fra : Jesper Ørsted

Dato : 13-09-11 21:07

Hvad er forskellen på den røde betalingsring og en trækkerdreng?
Trækkerdrengen er mere ærlig omkring sin betalingsringmuskel.

--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-09-11 23:06

On 13/09/11 22:06, Jesper Ørsted wrote:
> Hvad er forskellen på den røde betalingsring og en trækkerdreng?
> Trækkerdrengen er mere ærlig omkring sin betalingsringmuskel.

Hvad siger mon Kimseboy?

Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-11 08:42

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-09-11 13:06

On 14/09/11 09:41, Bo Warming wrote:
> [...]

Det virker ikke som om du har forstået den røde katastrofe der lurer.
Skal vi til at juble over at DK's undergang kommer til at gå lidt
raskere - mindre sejpineri? Mon ikke "græsk" bliver mere sm-agtigt inden
dette år er omme?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-11 19:51

On Wed, 14 Sep 2011 14:05:55 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Skal vi til at juble over at DK's undergang kommer til at gå lidt
>raskere - mindre sejpineri? Mon ikke "græsk" bliver mere sm-agtigt inden
Civilicerede PANbøsser sætter sig ved morgenbrusebadet på hug over
telefonbruseren og skruer op for varmen og anusringmusklen bliver blød
og endetarmen tom og sm er miniml

Sadister der selv tåler en del smerte i glans penis møver sig ind i
uforberedt drengeanus
Det er vist yderpunkterne men hvordan påvirkes gradforskellene af RØD
KATASTROFE ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-09-11 23:44

On 14/09/11 20:51, Bo Warming wrote:

> [...]
> uforberedt drengeanus
> Det er vist yderpunkterne men hvordan påvirkes gradforskellene af RØD

Hint: Grækenlands gældskrise

Fra : wilstrup

Dato : 14-09-11 20:18

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> lurer. Skal vi til at juble over at DK's undergang kommer til
> at gå lidt raskere - mindre sejpineri? Mon ikke "græsk" bliver

Vi skal have nedbragt trafikken i København - og øge den
offentlige trafik til en betaling der er væsentlig lavere end i
dag.
Hyleriet omkring betalingsringen deltager jeg ikke i - jeg er
selv bilist og har min gang ud og ind gennem København og jeg
piber ikke. Jeg kan benytte de offentlige transportmidler eller
cykle hvis jeg er så ked af det. Jeg synes at en betalingsring er
bedre end ingenting at gøre. Har man råd til bil har man også råd
til at betale de omkostninger der følger med at have en bil:
benzin, forsikringer, afgifter, reparationer m.v. Det er dyrt at
have bil - men det er ikke nogen tvang. I min familie har vi
altid benyttet os af cykler og offentlige transportmidler -det er
først i de sidte 8 år vi har haft bil - og det er en
behagelighed, javist, men ikke noget at himle op over hvis man
ikke har det.

Vi betaler i forvejen en masse penge til p-anlæg udover de høje
benzinpriser - hvorfor harcellerer man ikke over disse i stedet
for at hidse sig op over en afgift som måske kan komme til at
koste det samme som et månedskort til det offentlige?

Der er nok af ting at hidse sig op over- dette er imho IKKE en af
dem.

Fra : ab©

Dato : 14-09-11 12:58

> Hvad siger mon Kimseboy?

Jeg tror at han vil sige, at den største fejl ved betalingsringen iflg.
Bette Lars er, at det ikke er ham, der er kommet med den idé

- Enhver kan jo sige sig selv, at det ikke kan fortsætte med forureningen i
storbyerne ...

ab©

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 14-09-11 14:07

"ab©" <ingen-mail@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> iflg. Bette Lars er, at det ikke er ham, der er kommet med den idé
>
> - Enhver kan jo sige sig selv, at det ikke kan fortsætte med

Betalingsringen er ren idioti uanset hvem som er kommet med den. Fort
Copenhagen er uønsket af mange af os i Storkøbenhavn. Når man kommer ind til
København, så er det ikke bil-os som kommer een i måde. Nej det er tobaks-os
blandet op med diesel-os fra busserne i København. Og dermed anser jeg
betalingsringen som total hykleri af værste skuffe, rent tyveri ved højlys
dag af bilisternes penge. Bilister bliver i forvejen brandbeskattet af
verdens højeste afgifter. Intet andet land i verden opkræver penge for to
ekstra biler i afgifter hver gang man køber en enkelt. Det er totalt
rablende sindssygt. At borgerne ikke forlængst har fået stoppet det cirkus
inden det kom så vidt har jeg aldrig fattet. Ud over det bliver bilister
plyndret for grønne ejerafgifter især hvis de vælger en ordentlig bil som
kan flytte sig rimelig overbevisende. Det i sig selv er total
brandbeskatning. Det burde ikke være nogen luksus men nærmest en menenskeret
at købe sig en bil til en overkommelig pris. Kort sagt: Afgifter på biler
skal nedsættes til omkostningsbestemte afgifter og ikke den skattemølle som
vi har i dag.

Og til sidst men ikke mindst: Hvis kjøwenhavnerne er så plaget af
forurening, hvorfor flytter de så ikke ud af København ? Forklaringen er
alle de der stor-rygende cafe-latte-eksemplarer som kræver ind og kræver
ind. Hvis man vil have frisk luft behøver man ikke flytte længere væk end
til vestegnen af København. Her er der masser af ledige ejer-boliger,
andels-boliger og leje-boliger. Og her er masser af frisk luft. Det tager
ikke mere end godt og vel en halv time at køre ind til København i en lidt
rap bil med god fart. Indtil til Soccerne smadrer København med denne her
betalingsring så er det endda gratis at køre derind. Men hold endelig
nallerne fra S-toget, det bras duer ikke, det er alt for upålideligt. Tag i
stedet bilen, slå kalechen ned på en varm solskinsdag, hvis der er en sådan
og nyd vejret, smid noget god musik på anlægget og skru godt op, tag nogle
smarte solbriller på, og kig overbærent på alle de busser som sænker
hastigheden for bilerne i trafikken (og ikke noget med nogen fuck-finger til
hverken buschauffører, cyklister eller cafe-latte-typer).

Begrebet trafik-sanering bude handle om hvordan vi får udvidet antallet af
vognbaner på trafikerede veje. Og hvordan vi får sat hastigheden op på veje
hvor Socialdemokratiske byråd har sat den urimelig langt ned.

Så kender man DF: http://www.youtube.com/watch?v=Sm5ibsioAac
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Andreas Andersen

Dato : 14-09-11 19:07

On 14-09-2011 15:06, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> [...]
> til vestegnen af København. Her er der masser af ledige ejer-boliger,
> andels-boliger og leje-boliger. Og her er masser af frisk luft.

Amen. Jeg læste en artikel et sted, hvor de havde interviewet en mor,
der boede ved Lyngbyvej, og som var meget bekymret med hensyn til
forureningen og sit barn. Hvad fanden forestiller de sig? At der kommer
en betalingsring, og Lyngbyvej pludselig bliver omdannet til en scene
fra en Morten Korch-film, hvor børnene danser rundt i solskin og leger
uskyldigt, imens en enlig hestevogn triller forbi i baggrunden? Det er
fair nok ikke at ville udsætte sit barn for forurening, men så flyt da
for helvede ud af byen, i stedet for at slå dig ned ved en af de mest
befærdede strækninger i byen og spille martyr. Ubegribeligt...

--
Andreas

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 14-09-11 21:54

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> for helvede ud af byen, i stedet for at slå dig ned ved en af de mest
> befærdede strækninger i byen og spille martyr. Ubegribeligt...

Helt enig.

Fra : /john

Dato : 14-09-11 22:36

"Andreas Andersen" <andreas2411@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er fair nok ikke at ville udsætte sit barn for forurening, men så flyt
> da for helvede ud af byen, i stedet for at slå dig ned ved en af de mest
> befærdede strækninger i byen og spille martyr

Godt brølt, løve :)

/john

Fra : J. Nielsen

Dato : 14-09-11 15:49

On Wed, 14 Sep 2011 13:57:54 +0200, "ab©" <ingen-mail@c.dk> wrote:

>- Enhver kan jo sige sig selv, at det ikke kan fortsætte med forureningen i
>storbyerne ...

Nu har jeg sagt mig selv "at det ikke kan fortsætte med forureningen i
storbyerne".

Hvad sker der så nu?
--

-JN-

Fra : sluppermand

Dato : 17-09-11 15:59

On 14 Sep., 21:18, "wilstrup" <ni...@bixen.invalid> wrote:

> [...]
> piber ikke. Jeg kan benytte de offentlige transportmidler eller
> cykle hvis jeg er s ked af det. Jeg synes at en betalingsring er
> bedre end ingenting at g re. Har man r d til bil har man ogs r d
> til at betale de omkostninger der f lger med at have en bil:
> benzin, forsikringer, afgifter, reparationer m.v. Det er dyrt at
> have bil - men det er ikke nogen tvang. I min familie har vi
> altid benyttet os af cykler og offentlige transportmidler -det er
> f rst i de sidte 8 r vi har haft bil - og det er en
> behagelighed, javist, men ikke noget at himle op over hvis man

Så vidt jeg husker fra meget tidligere indlæg både bor og arbejder du
indenfor betalingsringen. Dér er ikke specielt langt til tingene og
der er også en offentlig transport der er middelmådig. Tillykke med at
du vælger at benytte bilen ud af København når det passer dig, men
sådan er virkeligheden ikke for rigtigt mange mennesker, så træk bare
følehornene tilbage.

Hvis du tøffer et stykke ud på Vestsjælland, er der steder hvor
busruter nu helt er nedlagt og andre der kun kører i skolernes
åbningstid. Togdrift er på timebasis, her er jo ikke 10-20 minutters
drift eller en Metro . . . . Bor man sådanne steder er der ikke ret
meget alternativ til en bil og det er jo ikke alle der arbejder på
dagskift. Offentlig transport er også et spørgsmål om tid, mange skal
hente unger inden lukketid, hvilket kan være svært/umuligt med
offentlig transport, hvis man ikke lige både bor og arbejder om
hjørnet. Vi kan jo ikke alle bo i København og være så snævertsynede
som du. Men fordi vi er nogle der bor i Vestsjælland og har en
arbejdsplads i København, skal vi særskilt straffes, hvis vi kører i
bil.

Men bevares, har man råd til bil har man råd til alt; også de afgifter
man ikke så komme. Det har du jo så en vis ret i da bilejere har jo
_altid_ været de rødes foretrukne beskatningsgruppe sammen med
husejere. Sådan fortsætter det tilsyneladende også med Helle og Villy
og jeg betaler. Der er ikke ti vilde heste der skal tvinge mig over i
lønmodtagernes fællestransport, hvor jeg skal bruge to timer på at
komme på arbejde og stå op hele vejen; fire timers transport hver dag
mod nu 1½ time, nej tak.

Men det er godt nok en forskelbehandling der vil noget. . . . . . og
et indlæg fra din side der viser at du ikke ser ret langt ud over egen
næse.

/kent.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 17-09-11 23:36

"sluppermand" <wuk@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men det er godt nok en forskelbehandling der vil noget. . . . . . og
> et indlæg fra din side der viser at du ikke ser ret langt ud over egen

Den betalingsring stinker. Vi kommer til at lægge vores indkøb andre steder
end i København. Jeg gider ikke betale til den ring mere end allerhøjst
nødvendigt og jeg tager ikke den kollektive trafik. Heldigvis har jeg intet
dagligt behov for at tage ind til København men jeg er alligevel stiktosset
over indførslen af den betalingsring og det kommer ikke til at ændre sig
efter at den er etableret. Det er rent tyveri ved højlys dag over for
bilister som i forvejen er brandbeskattet.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-09-11 23:21

"sluppermand" skrev i meddelelsen

>Så vidt jeg husker fra meget tidligere indlæg både bor og arbejder du
>indenfor betalingsringen.

Deri tager du helt fejl. Betalingsringen skal gå på et sted der ligger på
den anden side af hvor jeg bor - jeg skal altså betale for hver eneste gang
´jeg vil ind på mit arbejde hvis jeg ikke tage cyklen eller de offentlige.

> [...]
>du vælger at benytte bilen ud af København når det passer dig, men
>sådan er virkeligheden ikke for rigtigt mange mennesker, så træk bare

Vel vil jeg da ej. Ligesom en læge ikke behøver at afprøve alt den medicin
han udskriver til sine patienter, lige så vel behøver jeg ikke at trække
"følehornene" tilbage blot fordi jeg har en mening som ikke passer dig. Jeg
tillader mig altså at have en mening om tingene uanset om du synes om det
eller ej. Og jeg er tilhænger af betalingsringen som også rammer mig -
uanset om jeg har langt eller kort til arbejdet.

> [...]
>som du. Men fordi vi er nogle der bor i Vestsjælland og har en
>arbejdsplads i København, skal vi særskilt straffes, hvis vi kører i

Det er sjovt som du taler om straf - du kan jo bare tage de offenlige, eller
køre til grænsen for betalingsringen og så tage de offentlige - de kan finde
ud af det i Stockholm og den by er i udstrækning større end København, så
lad være med det piberi - i øvrigt har regeringen jo bebudet at den
offentlige transport naturligvis skal udbygges først, så hvad er dit problem
her? Mageligheden?

> [...]
>lønmodtagernes fællestransport, hvor jeg skal bruge to timer på at
>komme på arbejde og stå op hele vejen; fire timers transport hver dag

Fint nok -men så kommer det så til at koste dig -og det er da helt fint at
vi får penge ind fra folk der forurener.

>Men det er godt nok en forskelbehandling der vil noget. . . . . . og
>et indlæg fra din side der viser at du ikke ser ret langt ud over egen
>næse.

Tværtimod kerer jeg mig om miljøet og om de mennesker du er med til at
forkorte livet for med dine egoistiske ønsker om at forurene så meget som
muligt. En bil er et udmærket transportmiddel, men det kan undværes i et
stort omfang - og man behøver altså ikke at køre i bil i tide og utide - et
udbygget offentligt transportsystem vil gøre at flere og flere anvender
dette, og det er både godt for miljøet og folkesundheden og det er at se ud
over sin egen egoistiske næsetip - men det ser ikke ud til at du selv er i
stand til det, thi for dig gælder det om at din egen magelighed skal
tilgodeses fremfor både folk og miljø. Fint nok, men så må du også have råd
til at betale for det. Du vælger skam selv.

Fra : DADK

Dato : 22-09-11 08:47

On 13-09-2011 22:06, Jesper Ørsted wrote:
> Hvad er forskellen på den røde betalingsring og en trækkerdreng?
> Trækkerdrengen er mere ærlig omkring sin betalingsringmuskel.

Jeg tror helt ærligt du har et problem. Da du var mere aktiv i gruppen i
2000'erne handlede det altid om prutter, røvhuller osv. Hvis ikke du er
uerkendt bøsse er du en slags fækalie-fetichist, for hele dit univers
drejer sig omkring røvhuller.

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 22-09-11 12:18

DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> 2000'erne handlede det altid om prutter, røvhuller osv. Hvis ikke du er
> uerkendt bøsse er du en slags fækalie-fetichist, for hele dit univers

Kære Konrad,
Jeg ved ikke rigtigt hvad det er med dig. For 2 måneder siden beskyldte
du mig i nærværende gruppe for at være antisemit. Nu er jeg skabsbøsse
eller fækalie-fetishist. Hvad bliver det næste: Nazist? Skabspædo?
Og nej, igen har du en dårlig hukommelse. Jeg har enkelte gange
kommenteret BWs mameladeglaseksperimenter, men du finder ikke en masse
latrinære indlæg fra min hånd. Så måske skal du bare huske at tage din
medicin.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-09-11 10:19

""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Dem er der også en del af på Usenet. Vi har blandt andet een af slagsen som
hedder David som render rundt og slår mennesker ned på gaden, blandt andet
en kvinde som mistede nogle tænder på den konto. Han er en fejt røvhul som
ikke engang var mand nok til at gå til politiet og tilstå sin forbrydelse.
Han skulle efter sigende bo i Albertslund men det er ikke helt sikkert.

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 09:28

On 24-09-2011 11:18, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> [...]
> hedder David som render rundt og slår mennesker ned på gaden, blandt andet
> en kvinde som mistede nogle tænder på den konto.

Og jeg ville såmænd gøre det igen, hvis det var. Ingen har pligt til at
lade sig slå ned. Men nogen har nosser nok til at fortælle om deres
oplevelser bagefter, og være kede af at det gik som det gik.

Han er en fejt røvhul som
> ikke engang var mand nok til at gå til politiet og tilstå sin forbrydelse.

På tilsvarende vis er du et fejt røvhul at du endnu ikke har taget livet
af dig selv. Du er spild af tomrum.

Fra : Tom L

Dato : 29-09-11 16:51

DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

> På tilsvarende vis er du et fejt røvhul at du endnu ikke har taget livet
> af dig selv. > Du er spild af tomrum.

Det er da også lidt morsomt, at KL som er bange for at stå ved hvem han er,
skal skrive om feje røvhuller, der ikke tør.

Fra : DADK

Dato : 01-10-11 02:27

On 29-09-2011 17:50, Tom L wrote:

> Det er da også lidt morsomt, at KL som er bange for at stå ved hvem han er,
> skal skrive om feje røvhuller, der ikke tør.

Tys

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 09:31

On 22-09-2011 13:17, Jesper Ørsted wrote:

> Kære Konrad,
> Jeg ved ikke rigtigt hvad det er med dig. For 2 måneder siden beskyldte
> du mig i nærværende gruppe for at være antisemit. Nu er jeg skabsbøsse
> eller fækalie-fetishist.

Jeg beklager mine hårde ord, men jeg har udgangspunkt i alt hvad du har
skrevet gennem tiderne. Jeg indrømmer jeg er ekstra fordømmende og slem
ift dig, og på den vis urimelig.

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 01-10-11 08:14

DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

> Jeg beklager mine hårde ord, men jeg har udgangspunkt i alt hvad du har
> skrevet gennem tiderne. Jeg indrømmer jeg er ekstra fordømmende og slem
> ift dig, og på den vis urimelig.

Kære Konrad,
Jeg har i newsprogrammet MacSOUP, som jeg bruger, en næsten komplet
samling af alt hvad jeg har skrevet i de sidste 10 år på usenet. Når jeg
søger dér kan jeg se, at end ikke mit samlede kompendium af indlæg, ialt
14.786, excl. dette indlæg, kan retfærdiggøre dine påstande. Jeg har
været ude med riven efter Arne Wilstrup, men så er jeg altid gået ind og
dokumenteret mine påstande med indlæg han har skrevet, som kan findes
via groups.google.com (som jo overtog Deja News).
Jeg ved ikke, om jeg er kommet til at tisse på din sukkermad, siden du
nu kommer med disse udokumenterede påstande om mig.

Fra : DADK

Dato : 06-10-11 00:07

On 01-10-2011 09:13, Jesper Ørsted wrote:

> [...]
> Jeg ved ikke, om jeg er kommet til at tisse på din sukkermad, siden du
> nu kommer med disse udokumenterede påstande om mig.

Jesper Ørsted,
Dine ubehjælpelige macprogrammer kan ikke erstatte min hukommelse. Jeg
husker langt videre end de gør. Det går helt tilbage til 1999 hvor en
båd med flygtninge var gået ned, og du skrev med stor glæde over 200
menneskers død "blob blob" med smileys til din åndsvage fokus på
røvhuller, fækalier osv, til i dag hvor du kombinerer det hele i en
flertrådet upersonlig "avatar"-personlighed på nogle af de største
nyhedssites i danmark. Du bør ikke sidde og undrer dig, hver gang du
konfronteres med din fortid. Du bør tænke "hvordan bliver jeg IGEN gode
venner med David"

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 06-10-11 02:52

DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> nyhedssites i danmark. Du bør ikke sidde og undrer dig, hver gang du
> konfronteres med din fortid. Du bør tænke "hvordan bliver jeg IGEN gode

Du mener din hullede schweizerostehukommelse? Fordi du har stadig ikke
dokumenteret dine påstande om, at jeg skulle have talt nedsættende om
Melchior-brødrerne. Årsagen til din påstand om at jeg skulle være
antisemit. Og det kan du ikke dokumentere, fordi jeg aldrig har gjort
det. Jeg har da heller ej noget dårligt indtryk af Melchior-brødrene,
tværtimod. Du kan heller ej dokumentere din påstand om, at jeg skulle
have en speciel focus på fækalier og røvhuller.
Det er helt klart, at du ikke brød dig om min bramfrie fortælling om
asylsvindlere der mødte deres endelige til havs, det er du i din gode
ret til at mene, men jeg siger bare: Ret skal være ret, så put up or
shut up!

Fra : DADK

Dato : 06-10-11 03:52

On 06-10-2011 03:51, Jesper Ørsted wrote:

> [...]
> asylsvindlere der mødte deres endelige til havs, det er du i din gode
> ret til at mene, men jeg siger bare: Ret skal være ret, så put up or

Er det der med fækalier og en slags perversion vi tager første tur?
Jaahh! Og skal vores venner på 180grader.dk inddrages?? Jajj!!

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 06-10-11 04:06

DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

> Er det der med fækalier og en slags perversion vi tager første tur?
> Jaahh! Og skal vores venner på 180grader.dk inddrages?? Jajj!!

MacSOUP har en fremragende sortlistefunktion: Hils på Bo Warming, Steen
Hjortsø og Peter Nicolaysen.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 24-09-11 10:14

> Hvad er forskellen på den røde betalingsring og en trækkerdreng?
> Trækkerdrengen er mere ærlig omkring sin betalingsringmuskel.

LOL