Anti DF skriveri for nybegyndere!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-09-11 13:55

Her op til valget, husk hvis i skriver sande,intelligente og negative ting
om det politiske parti DF, kun anonymt ellers skal i have personlige vagter!

I bliver programmeret til at vaere "voldelige boeller" naesten med det samme!

Dem der griner, de holder op med det, naar de er blevet skummet i hjernen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-09-11 14:02

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6f5367$0$303$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Det her skal i forvente:

"Forstaa alting paa en maade der er vaerst for dig selv"
"Goer alting paa en maade der er grim for dig selv"
"Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-09-11 14:05

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6f54e4$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Et halvt aar senere har i skrevet eller gjort et eller andet der har faaet jer spaerret inde!

Voldelige boeller

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-09-11 14:20

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6f55bb$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Ogsaa forvent "Du skal vaere oekonomisk uansvarlig" , "Du maa ikke have nogen penge sidst paa maaneden"
med en forsinkelse paa, ellers er det for aabenlyst!

Der bliver sagt noget med en stopklod der senere kan skubbes ud!

Hvis det ikke er frie radikaler sendt ind i kraniet(Hjernevask/Skum i hjernen) der faar hjernen til at skumme,
naar koglekirtlen begynder at producere Anti-Oxidanten "Melatonin" for at overleve!
Jeres underbevidsthed goer alt for at det "grimme ikke sker igen"

Saa er det smertesignaler der koere fra hukommelsen lavet via emdr!

I ved selv at ASA svaergede at myrde DK!
DF er resterne af Apartheid Sydafrika, nu har de gjort BNP i England,Sverige Demokraterne, i Sverige,
og "Frihedspartiet" i Holland!

De har planlagt at fortsaette mordet paa de "Rigtige" Danskere derfra, hvis DF gaar ned!
Og det er de "onde" Muslimer der har gjort det, de bruger endda de lavt begavede af
idioterne til at goere deres svineri for dem, og de faar knald i laaget hver gang de finder ud
af hvem der er de skyldige!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-09-11 11:03

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6f5946$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Min bank har besluttet sig for at beskytte mit underskud
med to ekstra cifre paa min mobilbank kode!

Som det kraever at man logger paa netbank med nemid for
at saette ind!(to ekstra cifre)

Gjort!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-09-11 11:28

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e707c9c$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Overstaaende indlaeg er i den forkerte traad, det hoere til i "Et Dumt Svin!"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-09-11 22:11

On Wed, 14 Sep 2011 12:27:35 +0200, "Peter Nicolaysen"
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> Gjort!

> Sane Peter

> Overstaaende indlaeg er i den forkerte traad, det hoere til i "Et

Saa det er saadan ca. Omkring nu at Dj Aevl faar sine
Programmerede koeddukker, sammen med
Karsten Bjoernholts til at pastaa at jeg har paa en eller
anden mirakuloes maade overlevet biologiske sygdomme
Som jeg aldrig har haft, og opfordre folk til at bevise det
igen!

(det er foraedderi i et demokrati at programmere vaelgerne,
til at stemme paa et bestemt politisk parti!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-09-11 22:15

On Thu, 15 Sep 2011 23:10:32 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> igen!

> (det er foraedderi i et demokrati at programmere vaelgerne,
> til at stemme paa et bestemt politisk parti!)

Jeg tror faktisk at jeg undgaaet det vaerste!

Sane Peter