Kurt Westergaard non grata i Norge(?)
Fra : Martin Larsen

Dato : 13-09-11 13:50

Kurt Westergaard aflyser bogpremiere i Oslo

- Jeg fik hjerteflimmer og fik noget medicin. Det er den officielle
forklaring. Jeg har ikke mandat til at sige mere, siger Kurt
Westergaard, der henviser til PET, som ikke har nogen kommentar.

Men til NRK siger tegneren, at han af det norske Politiets
Sikkerhetstjeneste, PST, blev bedt om at rejse hjem straks og give
hjerteproblemer som årsag.
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/432449:Udland--Attentatfrygt-sender-tegner-hjem-fra-Oslo

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-11 01:54

On Tue, 13 Sep 2011 14:49:36 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Men til NRK siger tegneren, at han af det norske Politiets
>Sikkerhetstjeneste, PST, blev bedt om at rejse hjem straks og give

Tragisk at PET blander sig i hvad folk skal SIGE som forklaring

PET i alle lande, skal beskytte, pr fysik