Nanna synger for enhedslisten
Fra : P.N.

Dato : 13-09-11 11:27

http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/article1619369.ece

Ogsagsøger de Konservative for at misbruge hendes musik.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-09-11 13:25

On 13/09/11 12:26, P.N. wrote:
> http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/article1619369.ece
>

> Ogsagsøger de Konservative for at misbruge hendes musik.

Er hun mon helt helbredt for sin nervekrise?

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-09-11 13:28

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
4e6f4b8d$0$308$14726298@news.sunsite.dk:

> Er hun mon helt helbredt for sin nervekrise?

"Nervekrise"? Er det newspeak for "kokainafhængighed"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-09-11 13:56

On 13/09/11 14:28, Jens Bruun wrote:
> Martin Larsen<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> 4e6f4b8d$0$308$14726298@news.sunsite.dk:

> "Nervekrise"? Er det newspeak for "kokainafhængighed"?

Jeg erindrer blot svagt nogle tabloid-spisesedler om at hun gik i et
selvspins-sammenbrud ovenpå succesen med Afrika-jinglen

Mvh
Martin

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-09-11 14:07

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
4e6f52e6$0$303$14726298@news.sunsite.dk:

> Jeg erindrer blot svagt nogle tabloid-spisesedler om at hun gik i et
> selvspins-sammenbrud ovenpå succesen med Afrika-jinglen

Nanna Lüders har altid haft et anstrengt og meget tvangspræget forhold til
kokain. Så mon ikke hendes ""nervekrise" er udløst heraf?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.