Skattelettelser giver arbejde til illegale~
Fra : Lyrik

Dato : 13-09-11 08:44

Fagforbundene indenfor byggeri, BAT-kartellet har undersøgt illegal
arbejdskraft og fundet at de rige Nordsjællandske kommuner har
Danmarksrekord i at bruge illegale polske byggefirmaer.

De rige flytter arbejdspladser ud af Danmark down to the core!

MvH
Jens

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 13-09-11 09:04

On Tue, 13 Sep 2011 09:44:12 +0200, Lyrik wrote:

> Fagforbundene indenfor byggeri, BAT-kartellet har undersøgt illegal
> arbejdskraft og fundet at de rige Nordsjællandske kommuner har
> Danmarksrekord i at bruge illegale polske byggefirmaer.

Hvad er din definition på: "illegale polske byggefirmaer".?

Fra : Lyrik

Dato : 13-09-11 09:11

Den 13/09/11 10.03, Steen A. Thomsen skrev:

> Hvad er din definition på: "illegale polske byggefirmaer".?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Firmaer der skjuler sig for de danske myndigheder i strid med loven!
Ifølge Ekstrabladet.

MvH
Jens

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 13-09-11 10:30

On Tue, 13 Sep 2011 10:10:41 +0200, Lyrik wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Firmaer der skjuler sig for de danske myndigheder i strid med loven!
> Ifølge Ekstrabladet.
>
> MvH
> Jens

Nu er ExtraPladder ikke noget sandhedsvidne.

Men, hvilke byggefirmaer har BAT-kartellet undersøgt og hvilke love har
disse firmaer overtrådt.?

Fra : wilstrup

Dato : 13-09-11 21:59

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Nu er ExtraPladder ikke noget sandhedsvidne.

Men BT er?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 13-09-11 22:20

On Tue, 13 Sep 2011 22:59:24 +0200, wilstrup wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Men BT er?

Næh. Hvor har du dog den vanvittige ide fra.?

Forskellen er bare at BT har kopier af de originale papirer. Om de er
kommet uhæderligt til dem, er irrelevant.

EB har derimod IKKE dokumentationen i orden.

Fra : wilstrup

Dato : 14-09-11 20:07

> Næh. Hvor har du dog den vanvittige ide fra.?
>
> Forskellen er bare at BT har kopier af de originale papirer. Om
> de er
> kommet uhæderligt til dem, er irrelevant.

BT har kopieret den del af de originale papirer som de har valgt
at kopiere - du ved ikke om det er hele sagen, vel?

> EB har derimod IKKE dokumentationen i orden.

Og hvor ved du det fra?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 14-09-11 20:09

On Wed, 14 Sep 2011 21:07:03 +0200, wilstrup wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> BT har kopieret den del af de originale papirer som de har valgt
> at kopiere - du ved ikke om det er hele sagen, vel?

Dine latterlige bortforklaringer er direkte pinlige.

> Og hvor ved du det fra?

Fordi de ikke leverer nogen dokumentation, spade.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-09-11 23:37

"Steen A. Thomsen" skrev i meddelelsen

>Fordi de ikke leverer nogen dokumentation, spade.

Det betyder da ikke at de ikke kan have dokumentationen i orden - blot at de
har valgt ikke at fremlægge den på indeværende tidspunkt, skovl!

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 20-09-11 23:59

On Wed, 21 Sep 2011 00:36:33 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> Det betyder da ikke at de ikke kan have dokumentationen i orden - blot at de
> har valgt ikke at fremlægge den på indeværende tidspunkt, skovl!

ROTFL. Din faktaresistens er sgu for vidrekommende. ))

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-09-11 16:41

>ROTFL. Din faktaresistens er sgu for vidrekommende. ))

Næ, såfremt du kommer med fakta, skal jeg gerne se på dem, men foreløbig er
det kun påstande hentet fra sprøjten B.T. og det er og bliver påstande -
løse påstande som ikke har en pind med fakta at gøre.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 22-09-11 19:16

On Thu, 22 Sep 2011 17:41:09 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> Næ, såfremt du kommer med fakta, skal jeg gerne se på dem, men foreløbig er
> det kun påstande hentet fra sprøjten B.T.

Her du ikke opdaget, at der er nogle dokumenter fra Skat, der er kommet
frem i offentligheden.?

> og det er og bliver påstande -
> løse påstande som ikke har en pind med fakta at gøre.

Dokumenterne ER fakta, uanset hvor meget "smuds" BT har fyldt på.

Fra : P.N.

Dato : 13-09-11 09:11

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er din definition på: "illegale polske byggefirmaer".?

Det interessante er snarere hvad er din definition på: "legale polske
byggefirmaer".?

Fra : Lyrik

Dato : 13-09-11 09:23

Den 13/09/11 10.11, P.N. skrev:
> "Steen A. Thomsen"<s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det interessante er snarere hvad er din definition på: "legale polske
> byggefirmaer".?

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Her er et par avisudklip fra EB i dag:
http://lyrikfilm.dk/public/polen.png

MvH
Jens

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-09-11 09:45

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen
4e6f12d6$0$309$14726298@news.sunsite.dk:

> Her er et par avisudklip fra EB i dag:
> http://lyrikfilm.dk/public/polen.png

Seriøs dokumentation. En påstand fremsat af 3F og viderekolporteret i Ekstra
Bladet.

Hold du dig til din gudsdyrkelse.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : @

Dato : 13-09-11 15:51

On Tue, 13 Sep 2011 10:44:55 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>4e6f12d6$0$309$14726298@news.sunsite.dk:

>Seriøs dokumentation. En påstand fremsat af 3F og viderekolporteret i Ekstra

sikke besvær man har på grund af beskatning af arbejde -

man ligger som man har redt

Fra : wilstrup

Dato : 14-09-11 20:09

"@" <Snabel@snabel.net> skrev i meddelelsen

> sikke besvær man har på grund af beskatning af arbejde -
>
> man ligger som man har redt

Så det er kontanthjælpsbumsen Thomsens egen skyld at han ligger
på kontanthjælpssofaen -jamen, det er da fint at de blev
afklaret. Jeg tænkte nok at han var en gemen hykler: Han sidder
og råber ad dem på overførselsindkomster samtidig med at han selv
er en sådan person.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 14-09-11 20:17

On Wed, 14 Sep 2011 21:08:46 +0200, wilstrup wrote:

> Så det er kontanthjælpsbumsen Thomsens egen skyld at han ligger
> på kontanthjælpssofaen

Tja, jeg kunne jo bare være blevet hjemme den dag jeg kom ud for en
arbejdsulykke.

> -jamen, det er da fint at de blev
> afklaret.

Det eneste der er afklaret, er at du er fuld af løgn.

> Jeg tænkte nok at han var en gemen hykler: Han sidder
> og råber ad dem på overførselsindkomster

HVOR gør jeg det, din løgnhals.?

> samtidig med at han selv
> er en sådan person.

Du er så fyldt med løgn, at det er til at brække sig over.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-09-11 13:17

>Tja, jeg kunne jo bare være blevet hjemme den dag jeg kom ud for en
>arbejdsulykke.

>Det eneste der er afklaret, er at du er fuld af løgn.

>HVOR gør jeg det, din løgnhals.?

I dette forum såmænd - jeg skal vel ikke til at finde de ting frem hvor du
harcelerer over at folk får for meget i kontanthjælp, vel? Jeg tror ikke jeg
skal gøre det - Kim Larsen har jo allerede påvist det tidligere, så jeg tror
at det må være nok at erindre dig om det.

>, så
>Du er så fyldt med løgn, at det er til at brække sig over.

Du er ikke på dagpenge eller kontanthjælp? naturligvis er du det - det er jo
derfor du har fået tilnavnet kontanthjælpsbumsen, ikke sandt, så nej, jeg
lyver ikke

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 20-09-11 13:38

On Tue, 20 Sep 2011 14:17:12 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> I dette forum såmænd - jeg skal vel ikke til at finde de ting frem hvor du
> harcelerer over at folk får for meget i kontanthjælp, vel?

Kom bare med ET ENESTE link til et indlæg, hvor jeg "harcelerer over at
folk får for meget i kontanthjælp", eller indrøm at du er fuld af løgn.!

> Jeg tror ikke jeg
> skal gøre det - Kim Larsen har jo allerede påvist det tidligere, så jeg tror
> at det må være nok at erindre dig om det.

Kim Larsen er (ligesom dig) kommet med løgnagtige påstande, og har ikke
påvist en skid.

> Du er ikke på dagpenge eller kontanthjælp?

Du er en latterlig citatfusker. Du klipper halvdelen af det jeg svarer på
væk, så svaret pludselig ikke virker korrekt.

Jeg ER på kontanthjælp, hvilket jeg hele tiden har sagt.

> naturligvis er du det

Jeg har sgu da heller ikke påstået andet, spade.

> - det er jo
> derfor du har fået tilnavnet kontanthjælpsbumsen, ikke sandt,

"Tilnavnet" stammer fra et fjols, der ikke evner at argumentere og derfor
bruger barnlige øgenavne om alle dem, der er ham mentalt overlegne.

> så nej, jeg
> lyver ikke

Så kom med bare ET eksempel på at jeg "harcelerer over at folk får for
meget i kontanthjælp".!!!

Jeg har skrevet tusindvis af indlæg, så hvis du ikke kan finde bare ET der
underbygger din påstand, så er det BEVIST at du er fuld af løgn.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-09-11 23:35

> [...]
>
>Jeg har skrevet tusindvis af indlæg, så hvis du ikke kan finde bare ET der
>underbygger din påstand, så er det BEVIST at du er fuld af løgn.

Jeg nægter at gøre arbejdet for dig- hvis du vitterlig ikke ved hvad du
skriver, og det er der noget der tyder på, så forvent ikke at jeg skal
hjælpe dig.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 21-09-11 00:01

On Wed, 21 Sep 2011 00:35:22 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> Jeg nægter at gøre arbejdet for dig- hvis du vitterlig ikke ved hvad du
> skriver, og det er der noget der tyder på, så forvent ikke at jeg skal
> hjælpe dig.

Det er hermed BEVIST at du er en ynkelig løgnhals.

JEG ved godt hvad jeg skriver, men du kan tydeligvis ikke læse/forstå
simple danske sætninger.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 13-09-11 10:28

On Tue, 13 Sep 2011 10:11:17 +0200, P.N. wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det interessante er snarere hvad er din definition på: "legale polske
> byggefirmaer".?

Det er da nemt. Polske byggefirmaer der ikke bryder Dansk lov.

Fra : DADK

Dato : 20-09-11 13:48

On 13-09-2011 09:44, Lyrik wrote:
> [...]
> Danmarksrekord i at bruge illegale polske byggefirmaer.
>

> De rige flytter arbejdspladser ud af Danmark down to the core!

Kan du definere "illegal polak" sådan mere præcist?