Bedre end muldtoiletter er afslappethed.
Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-11 07:02

   Bedre end muldtoiletter er afslappethed.

Jeg har kastet mig ud i mange debatter jeg ikke ku overskue.
Jeg fik lidt respekt for selvhjælp ud af min privatiserede
sæddonor-formidling og lægerne oppede sig derefter.
Men nu klynker fertilitetsklinikkerne efter statspenge - lad falde,
hvad ikke kan stå.
Jeg har doceret pis-lort-selvhjælp for de, der ikke kan nå til toilet
og har vist at der er alternativer til bleer og toilet.
Men VVS-establishment er stærkt, så tiden er ikke moden til mine
reformforslag. Men der er fornuft i at tage afslappet på. om lidt pis
eller lort kommer på fingrene nu og da, for det er ufarligt og
sosu-regimentet bærer med sig en overtro om at sygdomsfare er enorm.
Det er her gavnligt med lidt bondefornuft og modspil til hysterisk
overtro..
"Mange forbrydelser begås, fordi gerningsmanden ikke kunne affinde sig
med at have taget fejl." Albert Camus

Så ufarlig er pis&lort på afveje
Er man salmonella-smittebærer og kineser og vasker ikke fingre efter
toiletbesøg eller bruger toiletpapir, så er sygdom overført via mad.
Anden sikker infektionsskabelse fra lort har DK ikke oplevet i
årtier. Urin er så steril at infektionsrisiko er klart lig nul.
Patienter med blærebetændelse har aldrig grund til at kritisere
omgivelsernes renlighed - mikroberne kom fra egen krop til blæren.